Miksi naiset vilkuilee ja flirttailee tälle miehelle jatkuvasti?
Miksi naiset käy kuumana tähän mieheen?
Kommentit (31)
Jollain ravintolakadulla jossa muutenkin haetaan kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen? Ehkä myös tunnettu hahmo alueen baareissa? Näitä on täälläkin, eikä tarvitse olla oikein minkään näköinenkään, kaikki tietää sen vakionaaman... Somejulkkis?
Tuskin se tuollakaan on tuommoista kun selvinpäin päiväsaikaan kävelee kiireellä työpaikalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisi verestettyä valtikkani ja haluaisin nussia hänen ravihevosmaisen treenattua peräboxiaan ;)
Sun mielipidettä ei kysytty.
Sun peräboxi ei kelpaisikaan mulle :)
Naisten hameiden lyhyydestä päätellen mies liikkuu jossain maksullisten alueella ja bongaavat tietysti varakkaan näköisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hyvännäköinen. Jos Megan Fox kävelisi kadulla, niin miehetkö ei tuijottaisi? Tuo on samaa tasoa.
Minun mielestäni ei ole. Enkä ole koskaan ymmärtänyt Meganin hehkutusta, näen lähikaupassa paremman näköisiä naisia. Ehkä mulla on sitten häiriintynyt "taso".
Heteronainen, 29
Ei sytyttänyt, koska käsivarsi tatuoitu. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Henk. kohtaisesti tuon tyylinen ulkonäkö ei sytytä, mutta onhan tuo tuollainen "länkkäristereotypiakomea" varmaan monen mielestä.
Kyllähän keskimäärin miehetkin flirttaa nuorille, hoikille ja hymyileville feissaritytöille, varmaan tuossa on sama ilmiö vaan toisin päin.
Huvittavaa kun lihavat naisetkin yrittää flirttailla tuolle miehelle.
Niin.Eihän lihavilla ole oikeuksia flirttailla, eihän.
MInusta myös Julia Roberts on yliarvostettu. Inhottava isoturpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Henk. kohtaisesti tuon tyylinen ulkonäkö ei sytytä, mutta onhan tuo tuollainen "länkkäristereotypiakomea" varmaan monen mielestä.
Kyllähän keskimäärin miehetkin flirttaa nuorille, hoikille ja hymyileville feissaritytöille, varmaan tuossa on sama ilmiö vaan toisin päin.
Huvittavaa kun lihavat naisetkin yrittää flirttailla tuolle miehelle.
Niin.Eihän lihavilla ole oikeuksia flirttailla, eihän.
Lihavien pitää ymmärtää oma taso. Eipä ihme kun naiset ovat niin nirsoja kun lihavakin vaatii komeaa miestä.
Minä olen melkein tuon näköinen punertavalla karvalla mutta vain 40+ ikäiset naiset katsoo, nuoret naiset ei ole näkevinäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen melkein tuon näköinen punertavalla karvalla mutta vain 40+ ikäiset naiset katsoo, nuoret naiset ei ole näkevinäänkään.
Niin, oot iältäs jotain 35+
Joskus tylsinä hetkinä ollessani kaupungilla katson miehiä tuollaisella pitkällä katsekontaktilla. Monet menevät hämilleen, ehkä olen rumilus, jonka kokevat ahdistavana :) Joku teki joskus sellainen "ai minä" -eleen ja katseli hämillään ympärilleen. Ihmisiä on kiva kiusata.