Millaiset kengät kesäksi 60+ ikäiselle?
Talvella olen käyttänyt vain nastakenkiä. Mitä tulevaa kesää varten jalkoihin?
Kommentit (29)
Tevan sandaalit, jos kävelet ja liikut paljon. Malleja on monia, mistä valita
Itse olen käynyt kenkäkaupasta ostamassa kesäksi kauniit ja mukavat sandaalit. Lisäksi on yhdet pistokkaat ja parit ballerinat. Materiaaleina nahkaa ja kangasta, niin hengittävät ja ovat mukavat. Nuo siis citykäyttöön, ja kyllä kaupunkilainenkin voi käydä kesällä lisäksi myös maastossa.
N61
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kävelee paljon niin lenkkarit. Ellei löydä hiertämättömän kävelykengän. Maastoon saappat tai pitkävartiset eräkengät, paitsi jos on nuotio niin nopeammin irti jalasta saatavat. Sandaalit jotka eivät hierrä, jos ollaan lähellä eikä ole nurmikkoa punkkeineen. Läpyskät kotona ja rannalla jos ei kaadu helposti tai horju.
Maastoon? Olen kolmannen polven helsinkiläinen.
ap
No mikset alussa sanonut millaisiin olosuhteisiin?
Miksi oletat että jokainen eläkeläinen asuu maalla mummonmökissä?
Suomessa taitaa olla aika harvinaista, että ihminen ei liiku koskaan luonnossa, oli ikä mikä hyvänsä. Tosin mitäpä me maakunnissa asuvat hesuleiden city-ihmisistä ymmärrämme.
-eri
Käytän valkoisia, nahkaisia citylenkkareita, noihin voin vaihtaa omat tukipohjalliset. Hyviksi todettuja ovat olleet Gabor, Rieker, Sketcher ja 24hrs. Jos on oikein kuumaa, samoilta merkeiltä sandaalit. Juhlakengät ovat erikseen, sellaisia, joilla ei juuri tarvitse kävellä.
Anteeksi vaan mutta olen 65 en mikään kalkkis! Aion sittenkin ostaa jotkut trendikkäät tennarit esim Comme des Garçons Play.
ap