Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

67-vuotias täällä. Minusta on tehty huoli-ilmoitus. Naapuri teki sen.

Vierailija
17.03.2024 |

Mahtaako jatkossa olla jotain ongelmia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli-ilmoitus, kun tehdään niin sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä sinun elämään jos et tarvitse apua. Ja yleensä vaikka joku oikeasti tarvitsisikin apua niin jos apua ei suostu ottamaan vastaan niin asialle ei oikein voi mitään. Kaikilla ihmisillä on aika vahva itsemääräämisoikeus. Terveisin näitä asioita käsittelevä ja ratkova.

Vierailija
22/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ryyppäämiseen on muutamakin kerrat kuoltua. Vanhat usein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapuri huolestui kun olin ihan hiljaa. Luuli, että olen kuollut tai tehnyt jotain itselleni. Kato kun on aivan vierasta, että suomalaiset ovat hiljaisia kun muualla on tapana pitää hirveää meteliä koko ajan naapurissa.

Vierailija
24/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ryyppäämiseen on muutamakin kerrat kuoltua. Vanhat usein

Kukin yleensä vain kerran.

Vierailija
25/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki huolesi, mutta kyllä silti olisin enemmän huolissani sellaisesta yhteiskunnasta jossa sossu pyrkii pä..

Jep. Näin olen nyt asennoitunut ajattelemaan. Sen seuraus on vaan se, että naapurit ja suku pitävät minua heitteillejättäjänä. Mutta eipä tätä kuviota voi ymmärtää ennen kuin itse yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan.

Vierailija
26/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän toki huolesi, mutta kyllä silti olisin enemmän huolissani sellaisesta yhteiskunnasta jossa sossu pyrkii pä..

Jep. Näin olen nyt asennoitunut ajattelemaan. Sen seuraus on vaan se, että naapurit ja suku pitävät minua heitteillejättäjänä. Mutta eipä tätä kuviota voi ymmärtää ennen kuin itse yrittää taistella tuulimyllyjä vastaan.

Aikuisen ihmisen täytyy ihan tietoisesti opetella olemaan välittämättä suvun ja naapureiden mielipiteistä, kun eivät koko totuutta voi tietää. Itselleen voi myös järjestää "uuden alun" muuttamalla jonnekin kauemmas vanhoista ja tutuista kuvioista ja ihmisistä. Voi olla hyvinkin vapauttavaa.

Vierailija
27/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käytä tilanne hyväkseksi ja jos nyt on mitään mihin tarvitisit apua, niin kerro sossuille - voit saada vaikka siivouspua.

Eivät anna siivousapua, vaikka ei kykenisi lainkaan siivoamaan. Sukulaisen kohdalla tämä tilanne. Ei ole varaa palkata siivoojaa, joten ystävät ja me muut sukulaiset koetetaan käydä. 

Voihan tilata satunnaisesti kerta siivouksen joskus , ei tarvi jatkuvaa sopimusta tehdä.

Vierailija
28/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko Turussa?

Ja erityisesti, Jarrumiehenkadulla?

Vierailija
29/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku tekisi mustakin. Ikää 62 v, enkä meinaa selvitä jokapäiväisistä asioistakaan. Siis edes ruuan saamisesta eteeni, siivoamisesta tai pyykinpesusta puhumattakaan. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen. En ole vuosiin juonut yhtään annosta, joten siitä ei ole kyse.

Vierailija
30/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun joku tekisi mustakin. Ikää 62 v, enkä meinaa selvitä jokapäiväisistä asioistakaan. Siis edes ruuan saamisesta eteeni, siivoamisesta tai pyykinpesusta puhumattakaan. Työkyvyttömyyseläkkeellä olen. En ole vuosiin juonut yhtään annosta, joten siitä ei ole kyse.

Apua saa ilman huoli-ilmoitustakin. Olet vain yhteydessä alueesi ikääntyneiden asiakasohjaukseen. Sieltä saa neuvoa mistä saa apua haettua ja saa tarvittaessa myös kunnallisia kotihoidon palveluita jos kriteerit täyttyy.

Vierailija
31/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää tein vammautuneesta veljestäni huoli-ilmoituksen, ei mitään vaikutusta, jatkaa ryyppäämistä niinku ennenkin.

Millä perusteella veljesi ei saisi ryypätä, jos haluaa? 

tunnen hemmon joka on vammainen (rullatuolissa-järjenjuoksussa ei mitään vikaa), ateisti ja alkoholisti.

On kertonut hauskoja juttuja miten häntä on yritetty paapoa. Jeesuksilla ja muuten.

Vierailija
32/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voit tehdä huoli-ilmoituksen itse itsestäsi

Vierailija
33/33 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjakyttääjät tehtailee näitä ilmotuksia millon mistäkin. Onneksi nämä tahot ovat Suomessa sellaisia ettei tapahdu yhtään mitään kuten Joensuun lapsimurhasta huomaatte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan