Muistaako joku Carrolls -nimisen paikan
josta sai hampurilaisia.
Mikä oli sinun lemppari?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko näillä "vitosen vääntö" tms-niminen kampanja? Viidellä markalla sai esim kahvin + sundae-jäätelön tai sitten jonkun muun kombon, olisiko ollut hampurilainen ja pieni juoma.. halvalle tuntuu kun nyt miettii. Tosin eipä tuota rahaa silloin teininä niin ollutkaan. Sata markkaa oli jo kunnon summa.
Eikös se oo melkein sama kuin euron juusto?
Tosin muistelen että aikoinaan 50mk sai tarpeeksi kaljaa että tuli känniin ja nyt menee ainaki 20€ samaan saavutukseen.
20 eurolla saa nykyisin joku 18-19 tölkkiä kaupan halvinta bisseä. 90-luvun alussa keskiolutpullo maksoi 6 markkaa, joten 50 markalla sai joku 8 pulloa olutta. Sulla on tainnut toleranssi hieman kasvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa sitä kutsuttiin Rolssiksi.
Siis heseissä hienostelevat junantuomat yrittivät leikkiä coolia poistamalla yrityksen nimestä kaksi ensimmäistä kirjainta.
Ite oot junantuoma. Miten niin hienostelua kun käyttää lyhyempää nimeä?
Mä oon synytynyt ja elänyt helsingissä.
JA MIKÄ VIDUN HESEI?
Oliko carrolsilla semmoinen mainos jossa oli miehiä USAn sisällis-sodan puvuissa? Jotain ollaan teloittamassa ja hän pyytää hampparin viimeiseksi ateriakseen mutta teloituskomppanian komentaja syö sen itse.
Kaikkihan sitä ikävöivät, ja kaikkihan rakastivat isoa caroliinaa.
Carrolsia on kova ikävä edelleen. Clubi ihan sellaisenaan. Ja hyvät pirtelöt ja sundaet.
Saat..nan turkulaiset pilas tämänkin HK:n lisäksi. Oli paras hampurilaisketju, meillä oli töölössä naapurissa.
Se kerroshampurilainen. Se oli paras kerroshampurilainen kaikista tavanomaisista hampurilaiskerjuista. Stockan Carrolssilla kävin monta monituista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko näillä "vitosen vääntö" tms-niminen kampanja? Viidellä markalla sai esim kahvin + sundae-jäätelön tai sitten jonkun muun kombon, olisiko ollut hampurilainen ja pieni juoma.. halvalle tuntuu kun nyt miettii. Tosin eipä tuota rahaa silloin teininä niin ollutkaan. Sata markkaa oli jo kunnon summa.
Eikös se oo melkein sama kuin euron juusto?
Tosin muistelen että aikoinaan 50mk sai tarpeeksi kaljaa että tuli känniin ja nyt menee ainaki 20€ samaan saavutukseen.
20 eurolla saa nykyisin joku 18-19 tölkkiä kaupan halvinta bisseä. 90-luvun alussa keskiolutpullo maksoi 6 markkaa, joten 50 markalla sai joku 8 pulloa olutta. Sulla on tainnut toleranssi hieman kasvaa?
Kyllä meidän kaupassa karhu maksaa monta euroa pintilta. Litrahinta on vajaa 6€ eli 20€ sais ~3l eli 9 pientä tölkkiä
Vierailija kirjoitti:
Oliko carrolsilla semmoinen mainos jossa oli miehiä USAn sisällis-sodan puvuissa? Jotain ollaan teloittamassa ja hän pyytää hampparin viimeiseksi ateriakseen mutta teloituskomppanian komentaja syö sen itse.
En muista muuta kuin sen McDonaldsin El Maco-hampurilaisen mainoksen, jossa meksikaaneja ratsasti muulilla ja etsivät tulista (ei liian).
Joku toimija voisi käynnistää Carrolsit uudelleen, menekkiä riittäisi!
Oliko Citykäytävän Carrolsissa akvaario jonkun pöydän "keskellä"? Vai olikohan kyseessä joku muu paikka?
Toivottavasti hese toisi edes yhden carrolsin alkuperäisine resepteineen ja tuotteineen takaisin.
Ajaisin vaikka toiseen kaupunkiin sen takia.
Todellakin muistan : )
Big Carolina oli paras !
T. N 1970
Jos edes joku noista hampurilaisresepteistä tulisi takaisin, olen valmis lähtemään siihen paikkaa, vaikka olisi toisella puolella Suomea. Miksei Hese hyödynnä tätä?
Hessuhan osti tuotemerkin pois jotta ei olisi kilpailua. Alhainen tyyppi. Itse en ole koskaan käynyt hesessä enkä mene.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Citykäytävän Carrolsissa akvaario jonkun pöydän "keskellä"? Vai olikohan kyseessä joku muu paikka?
Oli Carrols , muistit oikein !
Hesekin myi hetken aikaa Carolinaa mutta eipä enää. Mieluisin se itselle varmaan oli carolsin purkereista, tai tutuin ainakin
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sitä ikävöivät, ja kaikkihan rakastivat isoa caroliinaa.
Hesen kannattaisi ottaa listalleen.
oli mun lemppari hamppariketju silloin.
Kalahampurilaisia sais olla nytkin!