Ärsyttääkö sua jos joku on tyytyväinen vähään?
Musta tuntuu, että muita jotenkin ärsyttää kun en käytä kaikkea potentiaaliani.
Kuulen tästä usein, että voisin tehdä sitä ja tätä. Että en ilmeisesti riitä muille tällaisena, vaikka itse olisinkin tyytyväinen.
En valita ikinä mistään kuitenkaan, joten ihmettelen miksi muille se on niin iso asia.
Kommentit (15)
Ei lainkaan. Mielestäni jokainen saa viettää sellaista elämää, josta nauttii.
Ei minua koskaan ole ärsyttänyt ihmisten erilaisuus. Minä pidän moniarvoisesta yhteiskunnasta, enkä kaipaa yhtenäiskulttuurin tuomaa turvallisuudentunnetta.
Kunhan eivät toiminnallaan vahingoita muita ihmisiä. Eikä ärsytä edes elämäntapatyöttömät. Jos nykyisentasoisilla sosiaalituilla elävät, niin kyllä siihen voi minun maksamiani veroeuroja käyttää.
Ne haluaa oppia tuntemaan sinut. Jos et koskaan iloitse, hätkähdä tai sure, niin pysyt heille vieraana. Sellainen jää vaivaamaan joitain ihmisiä.
Valitset tietysti itse, mitä teet ja kuinka paljon kerrot näille uteliaille.
Ai jos ajaa uudella Toytalla vaikka samalla rahalla saisi vähän käytetyn ylemmän autoluokan Mersun...?
Mulle on ihan sama, mihin sinä tyydyt. Se ärsyttää, että ihan liian usein tuon tyyppiset ihmiset pyrkivät sanelemaan myös, mihin minun pitäisi tyytyä.
Kyllähän tuo ärsyttää että jotkut eivät velkaannu korviaan myöten eikä heitä siten voi kiristää paikallisen sopimisen työehdoilla.
Ei mulla ole tarvetta tuputtaa ajatuksiani muille. Mä vaan oon ja meen päivän kerrallaan.
Löytyy perhe ja työpaikka. Mua vaan kiinnostaa lenkkeillä ja omissa ajatuksissa olo, en vaan oikein jaksa tai välitä mistään kummemmasta. ap
Miksi ap valittaisit itse valitsemastasi elämäntavasta? Olisiko mielenkiintoista tietää tyydytkö oikeasti vähään?
En ole siis vähään tyytyvä sillä tavalla, että en ikinä ostaisi mitään tms. Mua ei vaan kiinnosta yhtään edetä mihinkään. Oon vaan ja hengailen elämää eteenpäin. ap
Tyydyn itse todella vähään. Joskus hirvittää ihmisten tuhlailu esim kun hankitaan todella iso auto tai jatkuvasti tilataan noutoruokaa. Ei ärsytä kuitenkaan. Kaipa heillä rahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap valittaisit itse valitsemastasi elämäntavasta? Olisiko mielenkiintoista tietää tyydytkö oikeasti vähään?
Siis tottakai joku hieno talo järven rannalla tai laser-hoito ihoon olisi kiva, mutta ihan kiva koti meillä on ja olen ihan nätti näinkin.
Riittävän tyytyväinen ihan vaan näin. ap
Kyllä, kun se tehdään kauhistelemalla muiden toimintaa ja asettamalla itsensä yläpuolelle. Usein myös muiden koulutus- ja henkiset tavoitteet sekä itsensä kehittäminen nähdään turhana, koska voisi tyytyä minimitasoon.
Ei mulla ole mitään syytä arvostella muita. Mutta muut arvostelevat mua. ap
Ärsyttää, miksei voi laittaa maitoa tai sokeria kahviin vaan juo mustana.