Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävät ovat kyllästyneet tai suuttuneet

Vierailija
17.03.2024 |

Kaikki tässä ehkä vuoden sisällä. Kukaan ei ota yhteyttä. Kun itse ehdotan tapaamista, asia jätetään roikkumaan, luvataan palata asiaan. Noin minäkin olen tehnyt halutessani päästä eroon toisesta ihmisestä. Mutta Ihmettelen, miksi kaikki ovat alkaneet vältellä nyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on .Moni vanhemmiten kääntää selän. Keskitytään omaan elämään. Itsekin yksinäinen. 

Vierailija
2/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes ole vielä vanha ja näin on käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä neljäkymppiä täytettyä koin myös jonkinlaisen tympääntymisen ja haluaisin vain erakoitua. Ei jaksa pitää yhteyksiä entisten kanssa eikä kiinnosta tutustua uusiinkaan.

Vierailija
4/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna tapahtui outoja. Monet lähipiirin tyypit alkoi sekoilla. Serkku, pikkuserkku, ikiystävä, pari kaveria ja usea tuttu. Ihan kuin veteen olis sekoitettu jotain..

Serkku suuttui kun hänen äitinsä tykkää lapsistani, tykkää toki myös omista lapsenlapsistaan, mutta ei saisi siis minun lapsistani pitää. Helvetillinen selkkaus. Eikä kyseessä ole se, että tätini hoitaisi tai kuluttaisi aikaa tai rahaa lapsiini. Ei asuta edes samassa maassa. Pikkuserkku kaivoi kännipäissään  jonkun lauseen, jonka olen teininä sanonut ja vänkäsi siitä sitten viikkotolkulla. Humalaisen logiikka on ihmeellinen. Lopulta aikani kuunneltuani estin joka paikassa.

Kaverit, osa feidas tuosta noin vaan, kuten ikiystävä. 

Mä ihmettelen, että mitä hittoa tapahtui. En ole persoonana vaativa tai riidanhaluinen. Pikemminkin syrjään vetäytyvä ja tämä selittää ehkä kaverit. En ole ilmeisesti tarpeeksi tiiviisti pitänyt yhteyttä. Mut nää sukulaiset hämmentää, on muutakin yhtä kummallista ja yhteistä on se että mielenilmaukset kohdistuu minuun. Itse täällä sirkuksessa yritän miettiä että mitämitä nyt oikeesti.

Vierailija
5/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan se se pinppi

Vierailija
6/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse muuttunut jotenkin rasittavaksi?

Vierailija
7/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi myös erään pitkäaikaisen ystävän kanssa näin jokunen kuukausi sitten. Luultavasti tein virheen, kun koitin selvitellä asiaa hänen kanssaan kirjoittamalla chatissa, asia vain mutkistui ja mutkistui. Face-to-face -keskustelusta olisi ehkä voinut olla jotakin hyötyä enemmän..

Vierailija
8/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmisillä on nyt paha olo.

Vierailija
9/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko selän takana levitetty juoruja?

Vierailija
10/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tietää sun teoista nyt.

Vierailija
11/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi myös erään pitkäaikaisen ystävän kanssa näin jokunen kuukausi sitten. Luultavasti tein virheen, kun koitin selvitellä asiaa hänen kanssaan kirjoittamalla chatissa, asia vain mutkistui ja mutkistui. Face-to-face -keskustelusta olisi ehkä voinut olla jotakin hyötyä enemmän..

Se on jo yksi iso virhe, että tulee joku "selviteltävä asia".

Vierailija
12/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes ole vielä vanha ja näin on käynyt.

Näin myös täällä.

Vierailija
13/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan etäisyyttä, jos en pidä ihmisen tavasta suhtautua muihin ihmisiin tai toimintatavoista kanssakäymisessä. Jos huomaan empatian puutetta. Ei se tarkoita, että minulla olisi paha olla. Olen tarkka siitä, kenet päästän lähelleni, ystäväksi.

Vierailija
14/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, parempi näin. Elämä on paljon helpompaa ja halvempaa ilman turhaa sosiaalista kanssakäymistä.

Vierailija
15/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla "ystäviä" eikä ystäviä.

Vierailija
16/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vanha ei resonoi. Joko sä olet siirtynyt uuteen tai he. On silti ikävää että osa välttelee selvästi ja suosii perhettä / uraa niin, että muilla ei väliä. Jopa ihmisten sukulaiset. Osa voi olla taas väsyneitä, koska jatkuva arkiohjelma pyörii.

Vierailija
17/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan etäisyyttä, jos en pidä ihmisen tavasta suhtautua muihin ihmisiin tai toimintatavoista kanssakäymisessä. Jos huomaan empatian puutetta. Ei se tarkoita, että minulla olisi paha olla. Olen tarkka siitä, kenet päästän lähelleni, ystäväksi.

Sama mulla. Nollatoleranssi muiden haukkumiselle ja esim. R asi smille.

Vierailija
18/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vierailija
19/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa enää nähdä tai tavata ketään, ei mitään henkilökohtaista.

Vierailija
20/21 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt muutaman kerran ystäväpiiri uusiksi. Toki silloin kun lähdin opiskelemaan, mutta se nyt on normaalia. Siinä kolmenkympin korvilla meni sukset ristiin tyyppien kanssa, jotka olivat itsekkäitä hyväksikäyttäjiä. Tai no, häipyivät itse elämästäni, kun minusta ei ollut enää 'hyötyä'. Neljänkympin korvilla osa meni sen takia, kun en jaksanut kuunnella muiden ihmisten haukkumista ja lopulta ei ollut mitään puhuttavaakaan, kun tyypit lähinnä haukkuivat muita ihmisiä. Osa sekosi koronan takia, tosin yksi näistä tuli järkiinsä ja ollaan taas tekemisissä.

Tosiystävät ovat pysyneet yli 30 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi