Maksullisiin koukussa
Olen käyttänyt nyt maksullisiin naisiin noin 2000eur/kk viimeisen 3 vuoden aikana. Kotona ei seksiä ole, eikä kuulemma koskaan tulekaan ( vaimo ei tiedä harrastuksestani ), mutta en eroa lasten takia ja arki muuten toimii.
Tuo raha ei arjessamme tunnu sen kummemmin, monet käyttää saman veneeseen tai autoon.
Asia on kuitenkin alkanut häiritsemään, koska olen huomannut itsessäni, että olen alkanut katsoa arjessakin naisia pelkkinä pillunkantotelineinä.
Ketään kohtalontovereita ja miten pääsitte noista ajatuksista eroon?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä auttaisi jos sulla olisi yksi vakituinen seuralainen, jonka kanssa on helppo olla. Joku kiva tavallinen köyhä nainen, jota auttaisit taloudellisesti. Joku joka tykkäsi seksistä kanssasi, mutta ei olisi seksin ammattilainen.
Tämä on hyvä neuvo. Itse käytin myös paljon maksullisiin ammattilaisiin rahaa. Tuli naispuolisen kaverin kanssa puheeksi ja kertoi että hänelle kelpaisi lisätienesti. Kaikki siis voittivat kaverini rahaa itse halvempaa tyydyttävää seksiseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä auttaisi jos sulla olisi yksi vakituinen seuralainen, jonka kanssa on helppo olla. Joku kiva tavallinen köyhä nainen, jota auttaisit taloudellisesti. Joku joka tykkäsi seksistä kanssasi, mutta ei olisi seksin ammattilainen.
Tämä on hyvä neuvo. Itse käytin myös paljon maksullisiin ammattilaisiin rahaa. Tuli naispuolisen kaverin kanssa puheeksi ja kertoi että hänelle kelpaisi lisätienesti. Kaikki siis voittivat kaverini rahaa itse halvempaa tyydyttävää seksiseuraa.
Ja eikun halukkaat jonoon!
Vierailija kirjoitti:
No tällaisen vakituisen seuralaisen löytäminen m50 on käytännössä aika täysi mahdottomuus, oikeasti vastaavassa kylmässä liitossa olevat naiset katsoo nuorempia miehiä.
Ai nuorempia?
Itse katson itseäni vanhempia eli 45-50v. Nyt on sopiva vakkari jolta saan mitä kotoa väljähtäneestä liitosta en. Paljon hienompi kun yks hyväksi koettu vs aina haku päällää. Vähän iäkkäämpi osaa arvostaa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan löytäisi tällaisen, ei tosiaankaan tule vastaan joka kulmassa. Kondomiakaan ei tarvitsisi sitten käyttää, mikä on aina iso plussa naisen kanssa. Olethan leikattu ja tauditon tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tällaisen vakituisen seuralaisen löytäminen m50 on käytännössä aika täysi mahdottomuus, oikeasti vastaavassa kylmässä liitossa olevat naiset katsoo nuorempia miehiä.
Kohta tarjonta lisääntyy huomattavasti kun hallituksen leikkaukset alkaa puremaan todenteolla.
Vierailija kirjoitti:
Ai nuorempia?
Itse katson itseäni vanhempia eli 45-50v. Nyt on sopiva vakkari jolta saan mitä kotoa väljähtäneestä liitosta en. Paljon hienompi kun yks hyväksi koettu vs aina haku päällää. Vähän iäkkäämpi osaa arvostaa.
N43
En välttämättä nuorempia, mutta kyllähän 40+v naiset näyttää silmääni todella kauniilta. Tapanani ei ole kysyä naiselta ikää, hän kyllä kertoo sen jos näkee tarpeelliseksi. Useimmat kertoo kyllä itse.
Ap
Mulla oli sama ongelma. Alkoi aikaa kulumaan liikaa palstojen seuraamiseen ja maksullisten käyttöön.
Nykyisin mulla on yksi vakkari ja tämä järjestely toimii...
Mistä te noita vakkareita löydätte? Naisia jotka suostuu olemaan varatun miehen kanssa
Ei oo varaa laittaa 2000e/kk naisiin. Se on 2/3 koko nettopalkasta, pitäis vielä laskutkin maksaa ja syödäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo varaa laittaa 2000e/kk naisiin. Se on 2/3 koko nettopalkasta, pitäis vielä laskutkin maksaa ja syödäkin.
Kukin tavallaan kai. Minulle tuo ei ole paljon, ja monet kaverit maksaa autolainaa samanverran kuussa
Ap
Luulen, että aika moni on koukussa maksullisiin. Hyvä seksi (siis fyysisesti ammattitaitoisesti tai toiveiden mukaan annettu seksi) voi olla hyvin koukuttavaa. Vaikka naisen iskeminen, henkinen yhteys, toiselle nautinnon antamisen ilo, rakkaus etc. on hyvää ja tärkeää, niin maksullisissa saa sellaista seksiä mitä ei välttämättä muuten saa, fyysisen tyydytyksen lähes takuuvarmasti ja juuri silloin kun sitä haluaa maksua vastaan.
Erottuani olin koukussa yhteen maksulliseen joka osasi ottaa suihin taivaallisen hyvin. Puolen vuoden ajan kävin vierailulla aina kerran viikossa, aina pelkästään suihinotto. En olisi varmasti päässyt irti, ellen olisi sattumalta tavannut ihanaa naista (vaikka olin itselleni vannonut, että en enää ikinä ala seurustelemaan). Nyt 15v jälkeen rakastan edelleen tuota ihanaa, mutta muistan edelleen ne suihinotot, ja en kadu mitään. Vaimoni tietää tästä, ja hänen mielestään siinä ei ollut mitään pahaa, että kävin hakemassa suihinoton maksulliselta säännöllisesti ennen tapaamistani.
Sexposta saa apua noiden turhien ajatusten kanssa. Sinulla on täysi oikeus toteuttaa seksuaalisuuttasi juuri itsellesi sopivalla tavalla, siinä ei ole mitään väärää, tai ongelmaa. On lisäksi hienoa, että tuet seksityöläisiä noin suurella rahasummalla, se on hieno ammattikunta, joka kaipaa aina lisää tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes jonkinlaisessa kuosissa olevalla pelkkää ongelmatonta salaseksiä haluavalle 50+- naiselle löytyy tarjokkaita ikähaitarista 16-86 v. pilvin pimein. Siitä omin preferenssein valitsemaan. Vastaavalle miehelle kysyntää on huomattavasti vähemmän. Satunnaisseksiin tavis 50 v. nainen löytää 35 v hottismiehen koska vaan. Toisin päin.... ei tarvinne sanoa. No rahalla voi sitten tasata tätä universumin ominaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes jonkinlaisessa kuosissa olevalla pelkkää ongelmatonta salaseksiä haluavalle 50+- naiselle löytyy tarjokkaita ikähaitarista 16-86 v. pilvin pimein. Siitä omin preferenssein valitsemaan. Vastaavalle miehelle kysyntää on huomattavasti vähemmän. Satunnaisseksiin tavis 50 v. nainen löytää 35 v hottismiehen koska vaan. Toisin päin.... ei tarvinne sanoa. No rahalla voi sitten tasata tätä u
Juu - näinhän se menee. Sinänsä minulle ei ole ongelma maksaa seksistä about kolmikymppisille ammattilaisille, jotka tekee työtä omasta tahdostaan. Mutta kuten aiemmin mainitsin, ongelmani ei varsinaisesti ole se, ettenkö rahalla nuorta naista saisi riittävästi.
Ap
en muuten ota kantaa, mutta toi, että alat pitää naisia pillunkantotelineinä, niin niitähän ne kaikki on, joten sen puolesta en näe ongelmaa.
Luulen, että maksullisissa käynti on koviin huumeisiin verrattava addiktio. Huumaa ja nautintoa minkä voi saada seksistä hyvävartaloisen nuoren palveluntarjoajan kanssa, tai kurtisaanitaidot omaavan naisen ottaessa suihin niin, että laukeaminen tuntuu lähtevän selkäytimestä, niin sitä on vain pakko saada lisää.
Ja tällaiset miehet sitten tuomitsevat hor.oiksi tavallisia naisia! Oi aikoja oi tapoja!