Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Suomessa aloitettiin rummuttaminen Pressanvaaleista ja niihin osallistuvista ehdokkaista, mä uskon että 90% suomalaisista TIESI Stubbin

Vierailija
17.03.2024 |

olevan seuraava Pressa. 

Kukaan ei halunnut häntä siihen virkaan, mutta silti kaikki tiesivät että näin tulee tapahtumaan. Miksi kaikki tiesi? Koska se oltiin päätetty jo ajat sitten. Se puskettiin tarkoituksella sinne. Ihmiset ties tän oman intuitionsa kautta, että nyt ei mennäkkään ihan puhtailla jauhoilla tässä asiassa. 

Sil ei ollu mitään tekemistä äänestämisen eikä minkään muunkaan kanssa. Se oltiin päätetty ajat sitten ja se toteutettiin. 

Se on vielä todella helppoa toteuttaa. 

Suosittelen ihmisiä keskittymään tämän maan tapoihin toimia, eikä aina naapurimaan. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun gallupit alkoivat sitä mainostaa jo hyvissä ajoin, niin muille ei juuri jäänyt mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
4/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Fiksu Olli Rehn sivuutettiin mediassa kuin yhteisestä sopimuksesta ja rummutettiin vain "kärkiehdokkaita".

Sekö muka puolueetonta?

Vierailija
5/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media järjesti Stubbin presidentiksi. Alkuun julkaistiin väärennettyjä gallupeja, niin kansa alkoi uskomaan että on oikeasti suosittu. 

Vierailija
6/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtiainen vastustaa Stubbia Naton takia, ja teki siksi tämän aloituksen.

Mutta on tuossa se totta, että media ei juuri puhunut Stubbin menneisyydestä, mutta muiden ehdokkaiden siitäkin edestä.

Vierailija
7/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun lampaat ovat äänestäneet Stubbin valtaan niin ihmetellään, että tilanne on mitä on. Vaaditaan, että presidentti ottaisi vallitsevaan tilanteeseen kantaa. Jokainen joka edes puolella silmällä seurasi Stubbin esiintymistä niin näki, ettei Stubb kommentoi yhtään mitään mitään mikä ei täydellisesti osu presidentin toimenkuvaan. Mikään arvojohtaja hän ei todellakaan ole, vaan taktisesti antaa osapuolten riidellä kuten Orpokin. Koska kansan muisti on lyhyt, niin turha edes muistuttaa millaista munatonta pelleilyä Stubbin pääministerikausi oli.

Minä en ole äänestänyt nykyisiä hallituspuolueita enkä Stubbia, joten tavallaan nautin tästä, kun hyödylliset idiootit ovat äänestäneet nykyistä politiikkaa. Onneksi olen itse asemassa, jossa hallituksen toimet eivät suoraan napsahda omaan nilkkaan. Jotkut tollothan nämä ovat valtaan äänestäneet. 

Vierailija
8/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytösvaalit. Kaikkiin näytelmiin ei kannata osallistu.

Vierailija
9/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media järjesti Stubbin presidentiksi. Alkuun julkaistiin väärennettyjä gallupeja, niin kansa alkoi uskomaan että on oikeasti suosittu. 

Hyvinhän siinä kävi kun saatiin ehyt, korkeat moraaliset arvot omaava henkilö presidentiksi.

Vierailija
10/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt kun lampaat ovat äänestäneet Stubbin valtaan niin ihmetellään, että tilanne on mitä on. Vaaditaan, että presidentti ottaisi vallitsevaan tilanteeseen kantaa. Jokainen joka edes puolella silmällä seurasi Stubbin esiintymistä niin näki, ettei Stubb kommentoi yhtään mitään mitään mikä ei täydellisesti osu presidentin toimenkuvaan. Mikään arvojohtaja hän ei todellakaan ole, vaan taktisesti antaa osapuolten riidellä kuten Orpokin. Koska kansan muisti on lyhyt, niin turha edes muistuttaa millaista munatonta pelleilyä Stubbin pääministerikausi oli.

Minä en ole äänestänyt nykyisiä hallituspuolueita enkä Stubbia, joten tavallaan nautin tästä, kun hyödylliset idiootit ovat äänestäneet nykyistä politiikkaa. Onneksi olen itse asemassa, jossa hallituksen toimet eivät suoraan napsahda omaan nilkkaan. Jotkut tollothan nämä ovat valtaan äänestäneet. 

En äänestänyt Stubbia, mutta hän sanoi, ettei aio osallistua sisäpolitiikkaan, jos valitaan. Ei Niinistökään osallistunut ennen kuin ihan viimeisinä viikkoina, kun teki tyypillisen kokoomuslaisen ulostulon.

Vierailija
11/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvinhän siinä kävi kun saatiin ehyt, korkeat moraaliset arvot omaava henkilö presidentiksi.

Biseksuaali omien sanojensa mukaan v.2003 joten tuskin vastaa käsitystäsi korkeista moraalisista arvoista. 

Vierailija
12/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ä

Lindtman yrittää raahata presidentin väkisin puuttumaan demareiden organisoimaan lakkoon. Joko se on pyytänyt paavia mukaan?

Vierailija
13/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestänyt Stubbia yhtään kertaa. Minuun ei osunut häntä koskevat mainokset ja ylistykset,

Vierailija
14/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaali omien sanojensa mukaan v.2003 joten tuskin vastaa käsitystäsi korkeista moraalisista arvoista. 

Onko sulla mitään todistetta tämän väitteesi tueksi? Ja keskustelupalstojen viestit eivät riitä, tarvittaisiin esim. radiohaastattelu tai lehtiartikkeli. Stubb EI ole biseksuaali eikä tule koskaan olemaan, joten voisitko lakata haaveilemasta hänestä?

Vierailija
15/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs aiot tehdä asialle hähähää? 🤡

Vierailija
16/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvähän tuo oli alusta asti. Vaikka Haavisto oli ehdolla valitsijayhdistyksen kautta niin vihreä se on henkeen ja vereen eikä heidän kannatyksensa ole jääviä. Muut ehdokkaat taas oli pitkälti seinäruusuja.

Vierailija
17/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en äänestänyt Stubbia yhtään kertaa. Minuun ei osunut häntä koskevat mainokset ja ylistykset,

Äänestin SDP:n ehdokasta Jutta Urpilaista, mutta silti hän alitti vähäiset odotukset. Toisella kierroksella en äänestänyt, koska Haavisto sanoi ettei ole ollenkaan punainen.

Vierailija
18/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliitto sitä ja salaliitto tätä jankuti jankuti. 

Vierailija
19/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvähän tuo oli alusta asti. Vaikka Haavisto oli ehdolla valitsijayhdistyksen kautta niin vihreä se on henkeen ja vereen eikä heidän kannatyksensa ole jääviä. Muut ehdokkaat taas oli pitkälti seinäruusuja.

Todellisia seinäruusuja olivat vasemmistolaiset Urpilainen ja Andersson.

Vierailija
20/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mitään todistetta tämän väitteesi tueksi? Ja keskustelupalstojen viestit eivät riitä, tarvittaisiin esim. radiohaastattelu tai lehtiartikkeli. Stubb EI ole biseksuaali eikä tule koskaan olemaan, joten voisitko lakata haaveilemasta hänestä?

https://www.tiktok.com/@helsinginsanomat/video/7332908838703598880?is_f…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä