Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän sinne kengurumaan vaaleapaitaperheeseen kuuluu nykyään?

Vierailija
16.03.2024 |

Pitkästä aikaa vilkaisin, että uusimmasta videosta on jo aikaa. Eikä lisätietoja näköjään saa ylilaudalta. Tietääkö kukaan tämän hetken tilannetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengurumaasta kajahtaa seuraavaa:

Huhut käyvät kuumina, että äiti T olisi pettänyt isä P:tä tämän kaverin kanssa. Ja että T ja P olisivat nyt eronneet. Tämä uusi miekkonen olisi sellainen jota isä P on ennen kutsunut kaverillisesti veljekseen jossain somekuvassaan.

Huhut lähtivät liikkeelle pari kuukautta sitten kun T julkaisi instagramin tarinat-osiossa lyhyen videon, jossa istui jonkun kanssa autossa. Kuvassa ei näkynyt naamoja, vaan T piti kiinni autoa ajavan miehen kädestä. Huhuilijat olivat sitä mieltä että kyseessä ei voi olla isä P, koska P:lla ei ole käsivarsitatuointeja toisin kuin tällä kuvan miehellä saati samanlaisia vaaleita shortseja. T oli kirjoittanut kuvaan vain: "Good morning" ja aurinkohymiö.

Jonkun ajan päästä julkaistiin ig-tarinoissa kuva, jossa tämä auto oli jo kolaroitu. T kirjoitti kuvassa ottavansa nyt tauon somesta levätäkseen. Sanoi myös että onneksi heillä on toinenkin auto koska heidän pitäisi päästä kolmeen juhlaan samana iltana. Ja loppuun vielä: "Life is beautiful, exciting and busy".

Huhuttiin että T vietti aikaa tämän uuden miehen kämpillä ja jätti lapset kotiin ilman sähköjä, jotka myrsky oli katkaissut.

Uuden miehen nimikin on kaivettu jo esiin, joku Wayne tms, joka olisi myös ollut varattu ennen tätä juttua.

Noin kuukausi sitten T julkaisi itsestään selfien instatarinoissa ja hänellä oli kuvassa musta paita, mikä oli tietty erikoista kun valkoiset vaatteet on tavaramerkkinsä. Oli kirjoittanut kuvaan että elämä on hieman muuttunut ja "new life, new ways that work better".

Huhutaan, että T ja tytär C ovat lakanneet seuraamasta isä P:tä instassa. Ja että isä P olisi siis lähtenyt perheensä luota. P on muutellut fb:ssä suhdestatustaan mm. "separated" (eronnut) tai "it's complicated".

Lapsista en ole kuullut mitään vähään aikaan.

Jännää nähdä selittävätkö (ja miten) tätä taukoa tai näitä huhuja sitten kun tulee taas video. T on näköjään muuttanut youtube-kanavan nimen omaksi etunimekseen.

Keskusteluja ja huhuja löytyy Redditistä suomen ja englannin kielellä vaikka googlettamalla. Itse oon lukenut noita englanninkielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä myös miettinyt miten heillä menee.

Vierailija
4/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just tulossa vastaamaan tähän kun laitoin tän kirjanmerkkeihin mut joku ehti ensin

Vierailija
5/5 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up