Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+60 seksielämä

Vierailija
16.03.2024 |

Onko tuon ikäisillä enää ne asiat juurikaan mielessä niinkuin nuoremmilla? Mites miesten pelikunto ?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin mielessä. Nuorempi mies kehiin, jos ei muu auta.

Vierailija
2/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mielessä ja myös käytännössä. Kunto riippuu tähänastisista elintavoista ja terveydestä. Alkoholi, tupakointi ja ylipaino vievät kunnon molemmilta sukupuolilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on. 61 ja löysin rakastajan 62v. Oma ukko 69 impotentti jo 20 vuotta.

Vierailija
4/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies jaksaisi katsoa seksissä tuonikäistä ryppyläjää??? Niinpä. Miehet hankkivat seksiin nuoren naisen ja mummelit jää ilman. 

Vierailija
5/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vauhti hidastuu, itsellä nopeutuu. Täytyisi etsiä nuorta rakastajaa. 

Vierailija
6/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä on kyky kadonnut ja olemmemuutenkin etääntyneet. Itse saan sooloseksissä orgasmin edelleen helposti. En kuitenkaan jatkuvasti halua seksiä. 

Vierailija
7/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 vuotias nainen ja haluaisin 60 v miestä. En uskalla tehdä aloitetta

Vierailija
8/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä halut oletmattomat vaihdevuosien tultua. 6 vuotta vanhempi mies lähes yhtä halukas kuin nuorenakin ja kyllä jaksais. Kerran viikossa ehdotan ettei tarvi pelkästään oman käden kanssa rakastella.

Vierailija
9/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelikuntoa voi löytyä,itse vuosia 63 ja peli ja se mielessä aina,jäykistyy tarpeen mukaan.

Vierailija
10/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin otettu jos nuori nainen osottaisi kiinnostumista. Ei ole hetkeen ollut ketään. M63 

Vierailija
11/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeet ei kohtaa. Halukkuutta voi olla, mutta ei saman katon alla, ei samassa kylässä, ei samassa kaupungissa tai edes samassa läänissä. Nuorena löytyi helpommin...

Tätä tämä on...

Uskokaa jo, tämän tyyliset tekemiset on syytä tehdä nuorena, vanhana on turha kysellä tai haaveilla...

Vierailija
12/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennen tuota ikää vaimon limakalvot alkoivat voimakkaasti rajoittaa toimintaa, mutta hänellä oli näppärät ja halukkaat kädet. Eivät hänen omatkaan halunsa liioin mihinkään hävinneet, joten minä opettelin intiimihierontaa.

Ennen 70 minulla loppuivat erektiot eikä viekrakaan enää välttämättä auttanut, joten siitä on jatkettu puolin ja toisin toiselle käsihoitoja antaen. Se jatkuu vieläkin, yli 80 on mittarissa. Minulle homma on kovasti miellyttävää, erityisesti siksi että saan vaimon edelleen tärisemään nautinnosta. Hän on sen hetken kuin nuoret tytöt, sitten palaamme taas todellisuuteen. Näitä aikamatkoja nuoruuteen tapahtuu kuiten noin kerran viikossa

Vierailija
13/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se enää samalla tavalla ole kuin nuorempana, tietenkään ja ihan luonnollista, turha muuta väittää.

Vierailija
14/24 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ennen tuota ikää vaimon limakalvot alkoivat voimakkaasti rajoittaa toimintaa, mutta hänellä oli näppärät ja halukkaat kädet. Eivät hänen omatkaan halunsa liioin mihinkään hävinneet, joten minä opettelin intiimihierontaa.

Ennen 70 minulla loppuivat erektiot eikä viekrakaan enää välttämättä auttanut, joten siitä on jatkettu puolin ja toisin toiselle käsihoitoja antaen. Se jatkuu vieläkin, yli 80 on mittarissa. Minulle homma on kovasti miellyttävää, erityisesti siksi että saan vaimon edelleen tärisemään nautinnosta. Hän on sen hetken kuin nuoret tytöt, sitten palaamme taas todellisuuteen. Näitä aikamatkoja nuoruuteen tapahtuu kuiten noin kerran viikossa

En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Onko tuo kaunista, surullista vai sekä että. Oletko hyväksikäyttäjä vai hyväntekijä. En tiedä.

Vierailija
15/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tuosta pitäisi ajatella. Onko tuo kaunista, surullista vai sekä että. Oletko hyväksikäyttäjä vai hyväntekijä. En tiedä.

Jos molemmat tykkää ja on vapaaehtoista, niin mitäs tuossa. Kivaa piristystä iltapuolen elämään. Kaikki me ikäännytään. 

Vierailija
16/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa eikö tällä iällä enää saa nauttia elämästä. Tuleppa sanomaan se vaimolle, hän se on joka useammin ehdottelee

Vierailija
17/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillut on jo kuivat tuonikäisillä. Mutta luistovoiteita löytyy.

Vierailija
18/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota  hierontaa voisi tehdä kyllä nuorempanakin, nainen nauttii siitä.

Seksi onkin aivan liian yhdyntäkeskeistä!

Vierailija
19/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 31 vuotias nainen ja haluaisin 60 v miestä. En uskalla tehdä aloitetta

Ei sun tarvi tehdä aloitetta. Minä olen täällä ja haluaisin tehdä sulle hyvää!

M66

Vierailija
20/24 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillut on jo kuivat tuonikäisillä. Mutta luistovoiteita löytyy.

Emme me enää liukasteita kaipaa, vaan toisen läheisyyttä ja hyväilyjä.

Opettele sinäkin ajoissa, ettei tule ongelmaa kun liukasteestakaan ei enää ole apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän