Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksin lapsena alasti saunasta kotiin ja asuttiin kerrostalossa,en ymmärrä mitä vanhempani mietti,oliko se heistä hassua ja söpöä

Vierailija
16.03.2024 |

Kuusi kerrosta tossut jalassa mutta muuten nakuna. Olin jo kolmannella luokalla kun äiti sanoi ettei enää ole sopivaa,

Itse en antaisi edes 2vuotiaan kulkea noin!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa tosiaan. Mutta ehkä jotain hippielämää

Vierailija
2/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan asiat olivat toisin. Nyt löytyy mielensäpahoittajaa ja lasun tekijää joka lähtöön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli teki samaa :D  Genitaalit viuhuen pihan poikki omaan rappuun. Iskä ja äiskä vaan naureskeli. 70-lukua,niin  maailma oli erilainen. Iskällä ja äiskällä oli itselläänkin vaan pyyhkeet. Itse häpesin mun ihottumaa niin puin aina yöpaidan. Hieno kulkue.

Vierailija
4/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ennen juosseet saunasta alasti kotiin, myös kerrostaloissa. Elämä oli toisenlaista. Lapset saivat olla lapsia. Ei siihen kukaan kiinnittänyt huomiota. Nyt elämä on yhtä järkyttymistä pöyristymistä ja loukkaantumista ja joka toinen lapsi voi henkisesti huonosti.

Vierailija
5/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan

Vierailija
6/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se hassua ja söpöä.

t. pervo naapurinsetäsi

Vierailija
7/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
8/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennenvanhaan kaikki ollut niin seksualisoitua kuin nyt. Alastomuus oli vielä normaalia ja luonnollista, etenkin saunan yhteydessä.

Kouluikäinen on kyllä munkin mielestä liian vanha nakuilemaan.

Vierailija
9/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan ajteltiin että lasten alastomuus on ok, koska siinå ei ole mitään seksuaalista. Eikä se niin väärässä ollut se ajatus. Lapsia pitäisi pysyä suojelemaan jollain muulla tavalla kuin usuttamalla heidät häpeämään kehoaan.

Vierailija
10/10 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä aina sauna takki, pienenäkin. Taisi pikkuveljellänikin olla, en muista tosin tarkasti. Ainakin myöhemmin oli mun pieneksi jäänyt.