Juoksin lapsena alasti saunasta kotiin ja asuttiin kerrostalossa,en ymmärrä mitä vanhempani mietti,oliko se heistä hassua ja söpöä
Kuusi kerrosta tossut jalassa mutta muuten nakuna. Olin jo kolmannella luokalla kun äiti sanoi ettei enää ole sopivaa,
Itse en antaisi edes 2vuotiaan kulkea noin!
Kommentit (10)
Entisaikaan asiat olivat toisin. Nyt löytyy mielensäpahoittajaa ja lasun tekijää joka lähtöön.
Mun veli teki samaa :D Genitaalit viuhuen pihan poikki omaan rappuun. Iskä ja äiskä vaan naureskeli. 70-lukua,niin maailma oli erilainen. Iskällä ja äiskällä oli itselläänkin vaan pyyhkeet. Itse häpesin mun ihottumaa niin puin aina yöpaidan. Hieno kulkue.
Lapset on ennen juosseet saunasta alasti kotiin, myös kerrostaloissa. Elämä oli toisenlaista. Lapset saivat olla lapsia. Ei siihen kukaan kiinnittänyt huomiota. Nyt elämä on yhtä järkyttymistä pöyristymistä ja loukkaantumista ja joka toinen lapsi voi henkisesti huonosti.
Oli se hassua ja söpöä.
t. pervo naapurinsetäsi
Ei ennenvanhaan kaikki ollut niin seksualisoitua kuin nyt. Alastomuus oli vielä normaalia ja luonnollista, etenkin saunan yhteydessä.
Kouluikäinen on kyllä munkin mielestä liian vanha nakuilemaan.
Siihen aikaan ajteltiin että lasten alastomuus on ok, koska siinå ei ole mitään seksuaalista. Eikä se niin väärässä ollut se ajatus. Lapsia pitäisi pysyä suojelemaan jollain muulla tavalla kuin usuttamalla heidät häpeämään kehoaan.
Mulla oli kyllä aina sauna takki, pienenäkin. Taisi pikkuveljellänikin olla, en muista tosin tarkasti. Ainakin myöhemmin oli mun pieneksi jäänyt.
Outoa tosiaan. Mutta ehkä jotain hippielämää