HERÄNNEENÄ ihmisenä Matrix elokuvan katsominen
Suosittelen kaikille ketkä ovat heräämisen polulla katsomaan sen täysin uusin silmin. Se on todella hyvin tehty.
Se Agentti Smith siinä elokuvassa on sen Neon EGO, EGO on systeemin vartija myös.
Se ensimmäinen elokuva kuvaa hyvin tätä "heräämistä". Sen koko elokuvan ajan Neo tappelee sitä omaa egoaan (Smithiä) vastaan samoilla aseilla millä se ego (Smith) taistelee, sen takia Neo ei usko itseensä koska Smith on hänen vastaparinsa, Neo ei pysty päihittämään Smithiä taistelemalla samoilla aseilla millä Smith itse taistelee. Se ei toimi niin.
No siinä lopussa Smith ampuu Neon, tämä kuvastaa sitä että Neon on kuoltava (egokuolema) jotta hän voi nousta uudelleen sydän auenneena henkiin (Trinityn rakkaus). Sen jälkeen kun Neo herää takaisin henkiin, Smith koittaa ampua häntä uudelleen jolloin Neo tajuaa koko pointin, mikä on se että hänen ei tarvitse käyttää aseita enää. Ne valheet (luodit) mitä se ego (Smith) ampuu ei mene enää läpi.
No sitten Neo hyppää sen Smithin sisään (sisäinen työ) ja sitä kautta Smith (ego) tuhoutuu.
Sen jälkeen ne muut egot siinä ympärillä (muut agentit) juoksee karkuun, koska nyt ne tajuaa että ne ei mahda enää mitää.
Sä olet sun oman elämän NEO.
Kommentit (108)
Juna meni jo.
Mää olen katsellu kaikkia uusiksi ja näen kaikki koodit nyt sitten.
Sama jekku kuin etsii virheitä tai missä on Waldo.
"NEO is the ONE", samat kirjaimet ainakin, ja Matrixi tunnistaa vain yksittäisiä kirjaimia, ei tunnista sanoja.
On kenties paras elokuva mitä koskaan on tehty.
Lisäksi kannattaa katsoa myös elokuva V niin kuin verikosto joka kertoo siitä mikä tilanne on eri maissa vuosien 2020-2023 johdosta jolloin WEF agendat ja totalitarismi ajettiin eri maihin, myös Suomeen.
Uskisten tulkinnat asioista, hohhoijaa. Joku pikkuvarvas tarkoittaa universumia, vai oliko se pottuvarvas sittenkin?
Ykkönen oli hyvä ja voi kumpa olisivat tajunneet lopettaa. Eivät tajunneet ja kolmen jatko-osion löyhkä saastutti sen ensimmäisenkin.
Erityisesti säpsähdin kun näin livenä näitä samoja koodeja.
Eli tarkoittaa sitä että todellakin eletään Matrixissa, ja suurin osa on botteja,
boteille on asetettu tietyt asiat mitä suorittavat 24/7. Eivät kykene luomaan mitään, mutta pystyvät mimitoimaan täydellisesti kaikkea.
Jännempää kun tajuat itse tarkemmin tilanteen.
Heränneet. 🤣
Heikkolahjaiset weeteet on näköjään spirituaalisii niinku.
Älä sotke minää eli egoa valeminään. Tulkinnassasi juuri Neo olisi ego, Smith valeminä (rooli/muotti).
Vierailija kirjoitti:
Paljonkas menee päihteitä ja tupakkaa?
Emme me tiedä paljonko. Laske vaikka tukkihenkilön kirjanpidolla ja tule sitten kertomaan paljonko sinulle menee.
Sininen pilleri = jää vanhaan todellisuudeen, joka tuntuu turvalliselta kun egosi on tottunut siihen.
Punainen pilleri = herää, ja näe todellisuuden oikea laita. Saattaa tuntua pelottavalta, mutta ainoa tie henkiseen kasvuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkas menee päihteitä ja tupakkaa?
Emme me tiedä paljonko. Laske vaikka tukkihenkilön kirjanpidolla ja tule sitten kertomaan paljonko sinulle menee.
Ei mene yhtään.
Ettekä ole heränneitä vaan korporaattien orjia jos viinaksia tai tupakkaa vedätte.
Ette ole vapaita.
Toinen mitä suosittelen heränneelle niin on The Truman Show. Kertoo hyvin pitkälti samasta asiasta ja aukeaa kyllä aivan uudella lailla kuin ennen.
Katselkaa läheisiänne ja kavereitanne tarkasti, niin huomaat pian koodit mitä heiltä pusketaan.
Aina samat asiat looppina ja adhd on voimakas boteilla, eivät kestä odottaa mitään hetkeäkää.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti säpsähdin kun näin livenä näitä samoja koodeja.
Eli tarkoittaa sitä että todellakin eletään Matrixissa, ja suurin osa on botteja,
boteille on asetettu tietyt asiat mitä suorittavat 24/7. Eivät kykene luomaan mitään, mutta pystyvät mimitoimaan täydellisesti kaikkea.
Jännempää kun tajuat itse tarkemmin tilanteen.
Missä näit koodeja? En ole itse nähnyt, mutta kuulostaa kiinnostavalta.
Olen niin herännyt, etten halua enää katsoa elokuvaa. Jossain on helpompia pätkiä siitä. En halua aivopesua.