Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mökillä keskellä metsää ja säkkipimeää.

Vierailija
16.03.2024 |

Onneksi kuistilla pissaämpäri,ettei tarvii mennä huussiin:(

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinne mäkille pakko mennä jos niin pelottaa? Olisit jäänyt kotiin. 

Vierailija
42/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei metsässä ole mitään pelättävää.

t. Lumimies 😬

Ei niin.

t. hiippari nurkan takaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on hyvä laittaa kuulokkeista soimaan swan laken viimeisen osan. Viimeinen osa kestää yli 30min. Kokonaisuudessan tuo kestää tunteja. Kerran pimeässä metsässä kokeilin niin tuli sellainen olo, etten ole täällä yksin.

Vierailija
44/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne. Itse koin aikanaan kauhua, jos jäin synnyinkotiimme yksin yöksi. Vanha hirsitalo ruksui ja roksui varsinkin talvipakkasilla ja kesällä lintuset naksuttelivat jo heti kello viisi aamulla.

Vieläkin näen jossakin elämäni vaiheessa painajaisunia, jossa synnyinkotini verannalla ryskii mieslauma ja haluaa sisälle, keinolla millä hyvälla ja olen tietysti yksin kotona:(

Puukko tyynyn alla antaa makoisat unet ja vie painajaiset mennessään.

Vierailija
45/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pimeässä uusi salainen ystäväsi odottaa kärsivällisesti suu auki hengittäen.

Vierailija
46/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkaan olla talossa yksin maaseudulla, naapuriin n 150 m ja toiseen naapuriin n 200 m. En ole kertaakaan ollut yksin kun muutaman tunnin ilta ja yöaikaan. Pelkään jos ihminen tulee sisään. Ovi kyllä lukossa . 

Maaseudulla on kyllä hyvä olla isohko koira turvana. Wi siellä muuten uskalla olla.

Naiset leikkivät miestä ja tässä tulos: eivät uskalla olla yksin kotona? Ei hitto mitä luusereita.

Vierailija
47/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pimeässä uusi salainen ystäväsi odottaa kärsivällisesti suu auki hengittäen.

Kohta se lamppu sammuu ja rakkauden sieni puhkeaa kukkaan veryttelyhousuissa.

Vierailija
48/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuulokkeista soimaan kung fu fighting kappale ja ajattele olevasi taistelija joka voittaa kaikki viholliset matkalla niin vessareissut sujuu ongelmitta.

Vierailija
49/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta se lamppu sammuu ja rakkauden sieni puhkeaa kukkaan veryttelyhousuissa.

😂😂

Vierailija
50/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kännipäissäni lähdin kaverin kanssa meidän mökille talvella. Olihan ympäripäissäni onneton kokemus. Onneksi bussilla pääsi pois.

Vierailija
51/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin talossa metsän keskellä. Järkevä ja maanläheinen mieheni antoi ihan tosissaan mulle kättä pidempää turvaksi ennen kuin lähti.  Olin yllättynyt että sen mielessä edes kävi tuollainen skenaario. 😁

Vierailija
52/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona keskellä metsää ja säkkipimeässä. Hiljaistakin on.

Minä myös, ainoastaan ukko hölisee keskenään juovuksissa kun taas on.

Vierailija
53/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksin talossa metsän keskellä. Järkevä ja maanläheinen mieheni antoi ihan tosissaan mulle kättä pidempää turvaksi ennen kuin lähti.  Olin yllättynyt että sen mielessä edes kävi tuollainen skenaario. 😁

Löitkö sun ukkoa kirveellä päähän ja siksi lähti.... vai juoksiko se karkuun kun jahtasit sitä jollain teräaseella?

Vierailija
54/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen parempaa. Olen itse Leppävaaran asemalla odottamassa lähijunaa ja pelottaa hitosti.

Vierailija
55/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras paikka,erämaa mökki,kaikki tietää luonnoneläimet tietää että olet siellä,ne tarkailee sinua ,mutta kun olet niin saat olla ilman vaaraa.Joo se on luonnon rauhaa,paluu autojen jonoon on sitten toinen juttu.

Vierailija
56/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löitkö sun ukkoa kirveellä päähän ja siksi lähti.... vai juoksiko se karkuun kun jahtasit sitä jollain teräaseella?

Lukemisen ymmärtäminen?

Vierailija
57/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkaan olla talossa yksin maaseudulla, naapuriin n 150 m ja toiseen naapuriin n 200 m. En ole kertaakaan ollut yksin kun muutaman tunnin ilta ja yöaikaan. Pelkään jos ihminen tulee sisään. Ovi kyllä lukossa . 

Maaseudulla on kyllä hyvä olla isohko koira turvana. Wi siellä muuten uskalla olla.

Naiset leikkivät miestä ja tässä tulos: eivät uskalla olla yksin kotona? Ei hitto mitä luusereita.

Kyllä jotkut uskaltavat. Nuorena on ihan luonnollista pelätä tai jos vanhempana ei ole riittäviä turvasysteemejä. Maantasalla on erilaista kuin sitä korkeammalla kerrostalossa vaikkapa.

Vierailija
58/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on nukkua yläkerrassa ja pimeä alakerta on kauhuja täynnä. Siis mielikuvissa. Ulkona pimeää ja metsä ympärillä. 

Pelkoja voi aina voittaa. Alkoholi yleensä voimistaa ihmisten pelkoja ja kanavoi jotain ala-astraalia. Kaikki riippuu taajuudesta, positiivisuutta voi löytää. Ja tehdä mökistä kotoisampi tai poistua sieltä jos se ei onnistu.

Vierailija
59/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne. Itse koin aikanaan kauhua, jos jäin synnyinkotiimme yksin yöksi. Vanha hirsitalo ruksui ja roksui varsinkin talvipakkasilla ja kesällä lintuset naksuttelivat jo heti kello viisi aamulla.

Vieläkin näen jossakin elämäni vaiheessa painajaisunia, jossa synnyinkotini verannalla ryskii mieslauma ja haluaa sisälle, keinolla millä hyvälla ja olen tietysti yksin kotona:(

Puukko tyynyn alla antaa makoisat unet ja vie painajaiset mennessään.

No perhana ei auta mikään puukko!

Vierailija
60/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ette olisi uhka naisille niin teitä ei tarvitsisi pelätä. Minusta luuserimpaa on olla rinnastettu pahemmaksi kuin suurpedot.