Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mökillä keskellä metsää ja säkkipimeää.

Vierailija
16.03.2024 |

Onneksi kuistilla pissaämpäri,ettei tarvii mennä huussiin:(

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmassa turvassa kuin helsingin mokadessussa.....yhtä "pimeää" vaikka valot.....

Äärirasistinen 

Vierailija
22/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina T.S koputteli ikkunoihin ja uhkaili. Oli melkoista asua yksin. 

Vierailija
24/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se hiljaisin ja miettivä eloon jää.

Vierailija
25/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovuksissa oleva paikka on tuttuakin tutumpi

Vierailija
26/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeetä tekstiä osaat kirjoittaa näkemättä.

Vierailija
27/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeetä tekstiä osaat kirjoittaa näkemättä.

Hyvin tässä iPadin valossa näkee kirjoittaa, vaikka muuten on säkkipimeässä.

Vierailija
28/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin vaimon kanssa hiihtoretkellä viime viikolla, yövyttiin eräkämpällä. Hankikanto.

Ihanan rauhallista.

T: nimim. Assburger

Vierailija
29/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva Lapin miehet jenkkimetässä,miten menis?

Vierailija
30/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyihmisille tekisi hyvää olla enemmänkin itsekseen, ja metsässä, sekä pimeässä. Se tekee oikeasti hyvää.

Vierailija
31/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne. Itse koin aikanaan kauhua, jos jäin synnyinkotiimme yksin yöksi. Vanha hirsitalo ruksui ja roksui varsinkin talvipakkasilla ja kesällä lintuset naksuttelivat jo heti kello viisi aamulla.

Vieläkin näen jossakin elämäni vaiheessa painajaisunia, jossa synnyinkotini verannalla ryskii mieslauma ja haluaa sisälle, keinolla millä hyvälla ja olen tietysti yksin kotona:(

Kuvittelitko että se mielauma käyttää sinua hyväkseen? Yksi nuolee pimppiä, yksi peppua, imet munaa samaan aikaan?

En kuvitellut, koska elän nomaalissa parisuhteessa. Miksi ihmisillä on tarve näihin nuolemisiin ja pervoihin juttuihin edelleen,  vaikka kaikkea pasjaa tunkee netissä sanoin ja kuvin. Tarve vaan jatkuu?

Vierailija
32/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä sinne. Itse koin aikanaan kauhua, jos jäin synnyinkotiimme yksin yöksi. Vanha hirsitalo ruksui ja roksui varsinkin talvipakkasilla ja kesällä lintuset naksuttelivat jo heti kello viisi aamulla.

Vieläkin näen jossakin elämäni vaiheessa painajaisunia, jossa synnyinkotini verannalla ryskii mieslauma ja haluaa sisälle, keinolla millä hyvälla ja olen tietysti yksin kotona:(

Kuvittelitko että se mielauma käyttää sinua hyväkseen? Yksi nuolee pimppiä, yksi peppua, imet munaa samaan aikaan?

Rauhotu Osku 

Vierailija
33/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina T.S koputteli ikkunoihin ja uhkaili. Oli melkoista asua yksin. 

Miksi alapeukut? Hän on joskus aina kuukauden tai kaksi linnassa ja sitten jatkaa naisten ahdisteluja.

Vierailija
34/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R ai skaajathan vaanii usein tuommoisessa ympäristössä odottaen saalista.

Pyh. Ei ne jaksa tuommoisissa paikoissa päivystää kun ei siellä juuri ketään koskaan liiku. Kaupungeissa ne kytistää kulkijoita. 

Vierailija
35/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on pimeä on suoja,metsä sulle ..jos jokin eläin kimppuusi,muista kuitenkin vuoden ajat karhu herää keväällä,hirvet rykii syksyllä ym.

Vierailija
36/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on nukkua yläkerrassa ja pimeä alakerta on kauhuja täynnä. Siis mielikuvissa. Ulkona pimeää ja metsä ympärillä. 

Vierailija
37/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut metsässä, pimeydessäkin, vuodesta 1997. Ei vaivoina ns. "mukavuuksia. Vain tämä läppäri jonka lataan pienellä agrekaatilla. Perunoita ja puolukoita torpan kellarissa, kuivattuja metsän tuotteita ja kalaisa järvikin vieressä. Kylillä n. kerran kuukaudessa. Kahvia ja bensaa sähkön tuotantoon, suolaa. Mikä ihana Rauha <3 

Vierailija
38/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkaan olla talossa yksin maaseudulla, naapuriin n 150 m ja toiseen naapuriin n 200 m. En ole kertaakaan ollut yksin kun muutaman tunnin ilta ja yöaikaan. Pelkään jos ihminen tulee sisään. Ovi kyllä lukossa . 

Vierailija
39/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkaan olla talossa yksin maaseudulla, naapuriin n 150 m ja toiseen naapuriin n 200 m. En ole kertaakaan ollut yksin kun muutaman tunnin ilta ja yöaikaan. Pelkään jos ihminen tulee sisään. Ovi kyllä lukossa . 

Maaseudulla on kyllä hyvä olla isohko koira turvana. Wi siellä muuten uskalla olla.

Vierailija
40/63 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

R ai skaajathan vaanii usein tuommoisessa ympäristössä odottaen saalista.

Pyh. Ei ne jaksa tuommoisissa paikoissa päivystää kun ei siellä juuri ketään koskaan liiku. Kaupungeissa ne kytistää kulkijoita. 

Kyllä jaksaa. Todellakin. On omakohtaista kokemusta asiasta. Helppoahan se heille on, kun poliiseilla kestää tulla pitkän aikaa paikalle.