Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäntapamme vaati kotiin jäämiseni

Vierailija
16.03.2024 |

Heräsin ja havahduin valaistumiseen.  Miten paljon myrkytämme itseämme.

Monet arvostelivat kun siinä vaiheessa jo kuopuskin aloitti koulun, mutta päiväni ovat puuhaa täynnä.

Kasvatan yrttejä, kodissamme on lasinen ulkokuisti sitä varten, yrtit, salaatit ja kesäisin muut lavassa ulkona vaativat paljon huomiota.   Multaa saan hakea luomutilalta, kaupan mullassa en voisi kasvattaa.  Ulkomaisia hevi-tuotteita me emme  osta ja syö.

Tuotteet luomuna, juusto, voi,  liha ja munat rokottamattomilta eläimiltä.    Luita saa ostaa luomutiloilta, jo luuliemen keittäminen on aikaa vievää. 

Kaupasta ostan hyvin vähän mitään, kaikessa on lisäaineita, säilöntäaineita, sokeria.   Kaikki on prosessoitua, maitokin.

Lisäksi terveyden hoito vie aikaa,  päivittäinen ulkoilu, kuntosalilla käynti.   Olen paremmassa kunnossa nyt kuin alle nelikymppisenä vaikka 50 kohta mittarissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on syy että meille kerroit tämän? Senkun elelet niinkuin haluat, ei täällä kukaan kiellä.

Vierailija
2/3 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kannustaa muitakin terveisiin elämäntapoihin ja pitämään kunnostaan huolta.

Olen miettinyt pitäväni kursseja terveisyä ruokailu- elämäntavoista,  olisiko kysyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan kannustaa muitakin terveisiin elämäntapoihin ja pitämään kunnostaan huolta.

Olen miettinyt pitäväni kursseja terveisyä ruokailu- elämäntavoista,  olisiko kysyntää?

Ei ole. Näitä "elä terveesti ja yli pirtsakkana loppuelämäsi"- kursseja on jo pilvin pimein. Sun piipitykset ei poikkea muista millään tavalla.