Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kertoi käyneensä strippibaareissa jne. jatkaisitko tapailua?

Vierailija
16.03.2024 |

Tapailemani mies tunnusti käyneensä nuorempana strippibaareissa ja maksaneensa "happyendingistä" tosin nyt väittää katuvansa noita, mutta tuli todellakin yllätyksenä nämä, enkä oikein tiedä miten ottaa tieto vastaan. Jotenkin tökkii, mutta en tiedä onko kuitenkin ollut aikoinaan aika yleistäkin tällainen nuorten miesten keskuudessa. Miten itse suhtautuisit asiaan? noista kuitenkin jo alkaa olemaan aikaa reilusti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strippibaareissa on käynyt monikin mies. Tämä ei haittaisi minua. Sen sijaan nämä muut maksulliset palvelut kyllä mietityttäisi ja siihen vaikuttaisi paljon taustat. Jos tapahtuneesta on kauan ja kyseessä ei ole toistuva asia, niin ehkä pääsisin siitä yli, mikäli mies on muuten suhdeainesta.

Vierailija
42/45 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn aina ekaksi että onko nainen ollu koskaan miehen elättinä, jos on,niin kyllä se kuvottaa heti ja  siihen loppuu tapaaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole mies eikä mikään, joka ei ole strippibaarissa käynyt.

Vierailija
44/45 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan sinusta.

Mulla on itsellä sellaiset arvot, että jos mies on maksanut seksistä, niin tapailu päättyy siihen.

Ainahan siitä joutuu maksamaan. Ei välttämättä rahalla mutta jollakin lailla varmasti.

Vierailija
45/45 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä tällaista ajattelua. Mitä ihmeen väliä on jos joku on käynyt strippareita katsomassa joskus? Miten se on naisilta pois?

No, on eri asia käydä strippibaarissa kavereiden kanssa katsomassa tankotanssia, kun ottaa siellä jossain takahuoneessa happyendingejä. Ainakin noin minun logiikallani.

Mitä sanoo naiset? Onko yhtä ok, jos mies vaikka polttareissa on strippibaarissa katsomassa tankotanssia ja se, että se saa siellä takahuoneessa jonkun runkkauksen/suihinoton?

Vähän eri asia: meidän parisuhteessa saa katsoa mutta ei koskea eli happy ending on pettämistä. Sinkkuna taas ei väliä.

eihän se sitä tarkoita ettei naista kunnioita, jos maksaa siitä palvelusta mitä tarjotaan