Mies kertoi käyneensä strippibaareissa jne. jatkaisitko tapailua?
Tapailemani mies tunnusti käyneensä nuorempana strippibaareissa ja maksaneensa "happyendingistä" tosin nyt väittää katuvansa noita, mutta tuli todellakin yllätyksenä nämä, enkä oikein tiedä miten ottaa tieto vastaan. Jotenkin tökkii, mutta en tiedä onko kuitenkin ollut aikoinaan aika yleistäkin tällainen nuorten miesten keskuudessa. Miten itse suhtautuisit asiaan? noista kuitenkin jo alkaa olemaan aikaa reilusti.
Kommentit (45)
Miten voikin olla noin tyhmiä miehiä? Miksi ihmeessä mennä kertomaan tuollaisia asoita hormonien ohjaamille ihmisille?
Jos et itse voi elää tekemiesi asioiden kanssa niin mene kallonkutistajalle, älä missään nimessä kaada likasankkoa kotipesään.
No itse olin nuorena ihan sekaisin ja ymmärrän että niin on moni muukin. Moni tekee asioita joita ei vanhempana enää missään nimessä tekisi, kasvaa aikuiseksi. Outoa tuossa on vain se että miehellä oli tarve avautua näistä naisiin liittyvistä nuoruudenhölmöilyistään sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan sinusta.
Mulla on itsellä sellaiset arvot, että jos mies on maksanut seksistä, niin tapailu päättyy siihen.
Itsellä samnakaltainen arvomaailma. Tässä kuitenkin vaikuttaa että mies ollut todella nuori tuolloin ja ajatus maailma omien sanojensa mukaan muuttunut tuon jälkeen. Jos vain voisin luottaa hänen sanaansa ja tietäisin että hän todellakin puhuu totta, niin asia ei häiritsisi niin paljoa.
-ap
Maailma ja Suomi on väärällään isoja ja oikeita murheenaiheita. On sotia, on nälkää, kidutusta, riistoa, äärimmäistä köyhyyttä, yksinäisyyttä ynnä muuta. Ja sitten on näitä, joiden maailma romahtaa, kun oma mies on hamassa nuoruudessa päässyt nauttimaan happy endistä eikä mitenkään ole tullut esiin edes sellaista epäkohtaa, että happy endin tarjonneet naiset olisivat jotenkin pahoittaneet mielensä asian johdosta. Ovat saattaneet jopa haluta tarjota miehelle sellaisen.
Haloo naiset! Laittakaa se wokehuivi vähän löysemmälle niin teilläkin on paljon helpompi olla. Näin voimaannutte myös oikeiden yhteiskunnallisten ongelmien käsittelyyn eikä elämä vajoa vain oman navan ympärillä pyörimiseksi. Ja jos tällaiset asiat sittenkin vaivaavat mieltänne, erotkaa. Niin helppoa se on.
Minä olen myös käynyt huorissa. Saksassa bordellit laillista bisnestä jopa. Mitäs siihen sanotte?
M38
TODELLAKIN! Kertoo vain että on kulttuurin miehiä ja tykkää pimbsloorasta, kuten normaalin miehen kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös käynyt huorissa. Saksassa bordellit laillista bisnestä jopa. Mitäs siihen sanotte?
M38
Saksahan onkin vanha sivistysvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Miten voikin olla noin tyhmiä miehiä? Miksi ihmeessä mennä kertomaan tuollaisia asoita hormonien ohjaamille ihmisille?
Jos et itse voi elää tekemiesi asioiden kanssa niin mene kallonkutistajalle, älä missään nimessä kaada likasankkoa kotipesään.
Haha, hormonien ohjaamille ihmisille. Mikäs niitä miehiä ohjailee muu kuin muna, siihen asti, että joskus keski-iän jälkeen helpottaa. Aivot narikassa, tai siellä housuissa, ainakin puolet elämästä.
Arvostaisin rehellisyyttä, mutta kyllähän tuo vaatisi keskustelua. Miksi osti seksiä, miten suhtautuu naisiin, huolehtiko tunnollisesti ehkäisystä?
En itse uskaltaisi koskeakaan ihmiseen, jota on tuhannet käyneet työstämässä. Kondomikaan ei kaikelta suojaa ja sukupuolitaudit voivat tarttua myös ihoalueille (esim herpes).
Minua ei haittaisi. Elämässä saa kokeilla erilaisia asioita, kunhan pääasiassa elää suht järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
M38
Monissa keski-Euroopan vanhoissa sivistysmaissa tämä on aivan normaali juttu. Saksa, Itävalta, Sveitsi, Hollanti jne.
Pidän prostituution ja ihmiskaupan tukemista niin vakavana asiana, etten missään nimessä haluaisi vaihtaa sanaakaan tuollaisen miehen kanssa. Jos "happy ending" viittaa thaihierontaan, on niissä paikoissa töissä usein parituksen uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan monen olla käynyt maksullisissa. Eihän ne Kallion hierontapaikat olisi moni 24h auki, ellei asiakkaita olisi.
Monen. Mutta montako prosenttia se on miehistä, on se kysymys. Vertailukohdaksi tarjonnasta ja kysynnästä voi miettiä kampaamoja ja supermarketteja. Ei taida olla hirveän suosittu palvelu kuitenkaan. Muuten niitä olisi joka korttelissa ympäri kaupungin.
Mitä pahaa jos mies baarissa ja nainen riisuu vaatteita?
Päivän hauskin trolli, kiitos nauruista 🤣🤣🤣
Jos jaksat stressata vanhoilla asioilla jotka mies erehtyi sinulle rehellisesti tunnustamaan, neuvoisin pelastamaan miehen nipotuksiltasi ja eroamaan. Ei se vanhojen kaivelu tule tuosta kuin pahenemaan, joten miehesi on taatusti onnellisempi vähän ymmärtäväisemmän naisen seurassa. Etsi itsellesi joku valehtelija, niin et joudu ainakaan miehesi rehellisyydestä kärsimään.
Kertoo ihmisestä sen että on normaali ihminen ja on seksuaalinen,oletko itse seksuaalinen?
En todellakaan jatkaisi minkään huorannussijan kanssa. Ja jotkut sanovat, että miehet valehtelevat näistä. Kyllä valehtelijan huomaa. Älkää uskoko mitä tahansa paskaa kulliotuksilta ja arvostakaa arvojanne.