Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikrotatko sinä aina työlounaaksi valmiskeittoa tai -puuroa?

Vierailija
16.03.2024 |

Saat valtavan määrän mikromuoveja mikä varmistaa paikkasi naisten dementihoitolassa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä lounaaksi Saarioisten valmispuuro. 

Tuula54, 152 cm 83 kg 

Vierailija
2/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan mikrotan keittoja ja toisinaan paistatan ja uunitan muita ruokia.

Vierailija
4/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
5/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole edes ikinä valmiskeittoja ja puuroja ja muutakaan einestä syönyt enkä tule syömään. 

Vierailija
6/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuro tai keitto ei riitä ainakaan mulle lounaaksi. Niitä syö lihaksettomat ja langanlaihat naiset keski-iästä ylöspäin.

Vierailija
7/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään valmisruokia en mikrota. Teen itse omat evääni tuoreista raaka-aineista.

Vierailija
8/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen kokki ja syön samaa ruokaa mitä laitan muille lounaaksi alusta asti itse tehtynä. 

Vierailija
9/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, teen kotiruokaa aina niin isoja satseja kerralla, että niistä riittää myös työeväät. Käytin ennen muovisia eväsrasioita, mutta pari vuotta sitten siirryin lasisiin (Ikeasta saa hyviä edullisesti), kun kuulin kaikkea pelottelua muovin siirtymisestä ruokaan. On ne lasikipot jotenkin siistimmän ja hygieenisemmänkin oloisia, eivät esim. Kellastu ja ime ruokien väriä. 

Vierailija
10/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro tai keitto ei riitä ainakaan mulle lounaaksi. Niitä syö lihaksettomat ja langanlaihat naiset keski-iästä ylöspäin.

Taikka sitten lihavat, jotka syövät töissä ihan mitättömiä lounaita, ja varmaan illalla kotona kostautuu ahmintana

Vierailija
11/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä mikrotan 2 kiloa vispipuuroa. Painan 254 kg ja pituutta löytyy 156 cm. T: Sylvi 60 v

Vierailija
12/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mikrotan töissä oikean ruoka-annoksen. Valmiskeittoja en osta ikinä, vaan teen kotona itse. Omalla paikkakunnalla on takuuvarmasti parempi vesi kuin valmiskeiton tekopaikkakunnalla. Muutenkin on hölmöä kantaa kaupasta vettä kotiin.

Vierailija
13/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi palstahullu: Mikroruokahullu, jee.

Vierailija
14/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt tekemään ruokaa moneksi päiväksi, ettei tarvitse maksaa niin paljon. Sitä voi ottaa mukaan sen verran kuin haluaa, eikä jää nälkä.

Vierailija
15/15 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höperöintä ja laiskuuden huipentuma on mielestäni ostaa valmiiksi keitettyä ja muoviin pakattua puuroa! Isoäiti kääntyisi haudassaan jos tietäisi. Puuron keittäminen ei todellakaan ole rakettitiedettä eikä vaadi keittiömestarin opintoja, ja eines on seisonut päiväkausia pakattuna rekoissa, tukkujen varastoissa jne. ennen kuin päätyy vatsaasi. Hintakin on itse valmistettuun verrattuna kymmenkertainen. 

Mutta kuulemma jotkut ostaisivat kananmunatkin mieluummin valmiiksi keitettynä. Että niin avuttomia on ihmisistä tullut.

Ja ennen kuin joku alkaa vinkua nykyajan kiireestä: jos sinulla on aikaa vetelehtiä mammapalstoilla tuntikaupalla, olisi ihan varmasti aikaa keittää myös puuro (tai kananmuna).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi