Miten vaativaa työtä tekevä sinkkunainen voi löytää miehen pääkaupunkiseudulla?
Yöelämässä en ehdi enkä jaksa käydä enää kovin paljoa, ja Tinder tuntuu vieraalta. Alle 50v miehiä tulee vain vähän vastaan arjessa. Pitääkö lähteä Turkuun tai Tampereelle miestä hakemaan?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sama. Suljen kohta tinderin kun sieltä puuttuu normi ihmiset kokonaan... Botteja, huijareita, retkuja, elämänsä pilanneita tai panomiehiä. Olis kiva saada matkoille ja kesäksi mökille kumppani kun kaikki asiat itsellä todella hyvin ja sinkkuna nyt jo kohta 2 vuotta. Toki arkeenkin.jossain kohden. Mut ilmeisesti kaikki hyvät miehet niin onnellisia liitoissaan tai ottavat ensimmäisen tarjokkaan tai sit pitäis käydä enemmän niitä etsimässä mutta mistä...
Maltatko hetken pitää Tinderin vielä tulilla? Olen liittymässä sinne ja haluaisin löytää fiksun ja viehättävän naisystävän. Olen taatusti hyvä vaihtoehto naiselle joka haluaa fiksun ja hyvännäköisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Suljen kohta tinderin kun sieltä puuttuu normi ihmiset kokonaan... Botteja, huijareita, retkuja, elämänsä pilanneita tai panomiehiä. Olis kiva saada matkoille ja kesäksi mökille kumppani kun kaikki asiat itsellä todella hyvin ja sinkkuna nyt jo kohta 2 vuotta. Toki arkeenkin.jossain kohden. Mut ilmeisesti kaikki hyvät miehet niin onnellisia liitoissaan tai ottavat ensimmäisen tarjokkaan tai sit pitäis käydä enemmän niitä etsimässä mutta mistä...
Kyllä syy on ehdottomasti siinä, että ottivat ensimmäiset tarjokkaat ja paljon sinua huonommat naiset, kun et ehtinyt kertoa olevasi vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaikka alkuun se, että millaista ja minkäikäistä miestä sinä etsit. Tämän jälkeen voi olla helpompaa vastata kysymykseesi.
Hyvässä työssä olevaa, energistä ja onnellista viiskymppistä.
He taitavat olla yleensä parisuhteessa. Miksi itse olet sinkku? Miksi tuli ero ja oletko katunut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaikka alkuun se, että millaista ja minkäikäistä miestä sinä etsit. Tämän jälkeen voi olla helpompaa vastata kysymykseesi.
Hyvässä työssä olevaa, energistä ja onnellista viiskymppistä.
He taitavat olla yleensä parisuhteessa. Miksi itse olet sinkku? Miksi tuli ero ja oletko katunut sitä?
Miksi nyt yleensä ollaan sinkkuja?
Siten, että se on syy sinkkuuteeni. Muuten olisin kovin haluttu ja miehiä jonoksi asti, mutta ylevä ammattini ja suuri älykkyyteni ovat tiellä.