Miten vaativaa työtä tekevä sinkkunainen voi löytää miehen pääkaupunkiseudulla?
Yöelämässä en ehdi enkä jaksa käydä enää kovin paljoa, ja Tinder tuntuu vieraalta. Alle 50v miehiä tulee vain vähän vastaan arjessa. Pitääkö lähteä Turkuun tai Tampereelle miestä hakemaan?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tiedä. Itsellä sama ongelma. Sali on ainoa paikka missä miehiä kohtaa vapaa-ajalla. Eikä siellä kukaan täysjärkinen flirttaa tai lähesty ettei saa porttikiletoa. Urakehityksen kannalta ei todellakaan kannata töistä miehiä iskeä. Yöelämää en itsekään jaksa ja sielläkin vaan luuserit ja juopot. Tinderissä taas kaikki bdsmpervopolyamoriset seksiaddiktit.
Onko sulla kaveripiiriä, jonka kautta voisi löytyä sopivia ehdokkaita?
Sama. Suljen kohta tinderin kun sieltä puuttuu normi ihmiset kokonaan... Botteja, huijareita, retkuja, elämänsä pilanneita tai panomiehiä. Olis kiva saada matkoille ja kesäksi mökille kumppani kun kaikki asiat itsellä todella hyvin ja sinkkuna nyt jo kohta 2 vuotta. Toki arkeenkin.jossain kohden. Mut ilmeisesti kaikki hyvät miehet niin onnellisia liitoissaan tai ottavat ensimmäisen tarjokkaan tai sit pitäis käydä enemmän niitä etsimässä mutta mistä...
Vierailija kirjoitti:
Jaa, en tiedä. Itsellä sama ongelma. Sali on ainoa paikka missä miehiä kohtaa vapaa-ajalla. Eikä siellä kukaan täysjärkinen flirttaa tai lähesty ettei saa porttikiletoa. Urakehityksen kannalta ei todellakaan kannata töistä miehiä iskeä. Yöelämää en itsekään jaksa ja sielläkin vaan luuserit ja juopot. Tinderissä taas kaikki bdsmpervopolyamoriset seksiaddiktit.
Tämä!
Nuoreni kertoi juuri, ettei kivaa naisseuraa löydy mistään! Jos erehtyy jotakin jossain sanomaan niin heti ollaan selittämässä feminismiaatetta, mä en sit haluu lapsia, mulla on jo mies, mä luon uraa...jne jne. Hän ei käy juottoloissa eikä pintaliitopaikoissa, harrastaa ja harrastaa mutta...Joo, ja on ihan siisti mies, huolehtii itsestään, on koulutettu...mutta eipä kelpaa naisille!
Vuokratkaa jostain jokin paikka ja "Vain sinkuille" ilta tanssin ja muun hauskan merkeissä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähätkin sinkkumiehet on kauheita juntteja, ei eroteta hienoa viiniä kyykkyviinistä ja puheenaiheet on videopelit ja muuta noloa. Miten sellaisen vie esimerkiksi kaverin luo illanistujaisiin?
Vanha viisaus: on näyttömiehiä ja käyttömiehiä, kannattaa tehdä itselleen selväksi, kumman haluaa.
Voisko joku nainen vähän kirjoittaa auki näyttömiehen ja käyttömiehen eroja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika olisi töistä iskemisessä?
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Sama. Suljen kohta tinderin kun sieltä puuttuu normi ihmiset kokonaan... Botteja, huijareita, retkuja, elämänsä pilanneita tai panomiehiä. Olis kiva saada matkoille ja kesäksi mökille kumppani kun kaikki asiat itsellä todella hyvin ja sinkkuna nyt jo kohta 2 vuotta. Toki arkeenkin.jossain kohden. Mut ilmeisesti kaikki hyvät miehet niin onnellisia liitoissaan tai ottavat ensimmäisen tarjokkaan tai sit pitäis käydä enemmän niitä etsimässä mutta mistä...
Miksi naiset sitä Tinderiä pakottaa aina ja joka puolella, kerta itsekin ymmärrätte ettei sieltä mitään kunnollista parisuhdetta saa?
Kyllä mä suositan kissaa, ne on helppoja ja sit ehkä joku satisfier. Työpaikan naiset puhuu siitä ja kun mä tuun paikalle niin ne punastuu, mun miestyökaveri sano et se on naisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suositan kissaa, ne on helppoja ja sit ehkä joku satisfier. Työpaikan naiset puhuu siitä ja kun mä tuun paikalle niin ne punastuu, mun miestyökaveri sano et se on naisten juttu.
puhutaanko teillä satisfiereista töissä?
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus vaikka äiti sen sulle joskus lupasikin.
Kehitä itseäsi miehiä kiinnostavila alueilla kunnes onnistut kiittämään sopivan miehen huomion ja toivo ettei siitä kisaa toinen joka on sinua paljon parempi.
Se että te ulísette palstalla tosin kertoo tasostanne... pahoittelut, kannattaa toivoa että eläimistä on iloa elämässänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Nuoreni kertoi juuri, ettei kivaa naisseuraa löydy mistään! Jos erehtyy jotakin jossain sanomaan niin heti ollaan selittämässä feminismiaatetta, mä en sit haluu lapsia, mulla on jo mies, mä luon uraa...jne jne. Hän ei käy juottoloissa eikä pintaliitopaikoissa, harrastaa ja harrastaa mutta...Joo, ja on ihan siisti mies, huolehtii itsestään, on koulutettu...mutta eipä kelpaa naisille!
Vuokratkaa jostain jokin paikka ja "Vain sinkuille" ilta tanssin ja muun hauskan merkeissä!
Ai hitto nyt tuli mieleen se sinkkutapahtuma jossa oli 95% naisia ja ne ihmetteli miksi näin...
No olivat buukanneet sinne suomen tunnetuimman miesvihahuumoria levittävän standup koomikon joka haukkui miehiä tunnin. Ne vähätkin miehet poistuivat kesken tapahtuman.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö auttaa pitkälle ja onhan se bonusta, että käyt palkkatöissä - oli se työ sitten vaativaa tai vähemmän vaativaa.
Tienaava kotirouva...
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen saaminen ole mikään ihmisoikeus vaikka äiti sen sulle joskus lupasikin.
Kehitä itseäsi miehiä kiinnostavila alueilla kunnes onnistut kiittämään sopivan miehen huomion ja toivo ettei siitä kisaa toinen joka on sinua paljon parempi.
Se että te ulísette palstalla tosin kertoo tasostanne... pahoittelut, kannattaa toivoa että eläimistä on iloa elämässänne.
Mikk Saare. Sinuna olisin hiljaa kunnes saatte ekan lapsen pois adoptiosta. Toinen on syntymässä sijoitukseen. Todellakin. Realiteettitsekkaus.
Vierailija kirjoitti:
Sopii niin miehille että naisillekin. Ilmainen. https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vaikka alkuun se, että millaista ja minkäikäistä miestä sinä etsit. Tämän jälkeen voi olla helpompaa vastata kysymykseesi.
Hyvässä työssä olevaa, energistä ja onnellista viiskymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sitten miehiä kiinnostava alue?
Tarviset keski-ikäisen, hieman mahakkaamman miehen. Vanhemmat miehet ja nuoremmat naiset - näin on luoja ja luonto tarkoittanut.
Ite oon melkein 75% hereilläoloajasta töissä (laskin juuri), ni ei tässä kerkee miehiä kattelee, hyvä kun ehtii joskus haaveilemaan 😅 Siispä en edes etsi ketään, tulee vastaan jos on tullakseen.
N32
Ap tarkoittanee vaativaa asiantuntija- tai johtotason työtä, jossa on niin pitkät työpäivät, ettei vaan jaksa käydä illalla missään baarissa. Joillain nimittäin on sellainen työelämä, juuri oli yksi 13 h päivä viime viikolla. En tiedä, mistä ihmiset silloin puolison löytävät, jostain työtapahtumista ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Ap tarkoittanee vaativaa asiantuntija- tai johtotason työtä, jossa on niin pitkät työpäivät, ettei vaan jaksa käydä illalla missään baarissa. Joillain nimittäin on sellainen työelämä, juuri oli yksi 13 h päivä viime viikolla. En tiedä, mistä ihmiset silloin puolison löytävät, jostain työtapahtumista ehkä.
Mulla on joka työpäivä reilu 12 h työpäivä kun matkoihin menee julkisilla 4-4,5h päivässä.
Mieluummin kuiva korppu kuin ilkeä!