Ovellani kävivät juuri vanha rouva ja pieni tyttö jakamassa raamatun sanomaa. En kykene olemaan ilkeä lapselle joten otin esitteen ja kiitin
Sääliksi kävi pikkuinen,lapsen pitäisi olla ystävien kanssa leikkimässä eikä kiusaamassa ihmisiä.
Kommentit (43)
Miksi olisi pitänyt olla ilkeä yhtään kenellekään? En tajua. Mun ovella on käyneet jehovat ja sanoin vaan kohteliaasti, että kuulun eri uskontokuntaan enkä ole kiinnostunut heidän näkemyksistään. Toivotin myös hyvää päivänjatkoa. Eivät koskaan tulleet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka
olisit kysuäynyt nimiä
Lasun paikka kun lapsi viettää aikaa vanhempansa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin luona kävi vaihteeksi jehova. Oli ihan älyttömän kaunis ja kohtelias nuori nainen söpössä minihameessa. Ajattelin että nyt ne pelaa kovilla, koska lähetti varsinaisen pillipiiparin matkaan.
Ne ei todellakaan kulje minihameissa 🙄
Mutta turkissa kulkevat. Niin kuin ylellisyysseuralaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin kävi jotain uskovaisporukkaa ovella ja ihmettelen, miten pääsivät sisään, kun alaovi on lukossa, eikä ole mitään soittopainikkeitakaan siinä tms.
No miten teillä kotiinkuljetukset tai vieraat sitten pääsee alaovesta sisään?
On siinä ovikoodi.
Pitääkö sun siis jakaa ovikoodi kaikille, jotka on sun luo tulossa? Jos näin on, niin onpa outo systeemi. En ole ennen tollasesta kuullut.
Ei ole ilkeyttä sanoa, ei kiitos. Kyseessä uskonto, johon ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysin sisään, tarjosin mehua, avasin itselleni kaljan ja panin Slayerin soimaan!
Sellainen voimafantasia tänään 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin kävi jotain uskovaisporukkaa ovella ja ihmettelen, miten pääsivät sisään, kun alaovi on lukossa, eikä ole mitään soittopainikkeitakaan siinä tms.
On siinä ovikoodi.
Pitääkö sun siis jakaa ovikoodi kaikille, jotka on sun luo tulossa? Jos näin on, niin onpa outo systeemi. En ole ennen tollasesta kuullut.
Ei Helsingissä ainakaan minkään kerrostalon ulko-ovet ole enää nykyään avoinaiset. Avaimella, koodilla tai sitten joissain on sisäpuhelin ja voi asunnosta käsin avata oven.
Minulla on kaiuttimella ja mikrofonilla varustettu valvontakamera ulko-ovea tarkkailemassa. Näitä kaupustelijoita on kiva jututtaa kameran välityksellä, vaikka itse en olisi edes paikkakunnalla. Varsinkin jehoville voi aloittaa esim. täällä puhuu itse saatana, haluatteko liittyä seurakuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä ovikoodi.
Ei Helsingissä ainakaan minkään kerrostalon ulko-ovet ole enää nykyään avoinaiset. Avaimella, koodilla tai sitten joissain on sisäpuhelin ja voi asunnosta käsin avata oven.
Lukossa täälläkin alaovet on, mutta on niissä summerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka
olisit kysuäynyt nimiä
Lapsi on tyrkyttämässä lahkolaisuutta ventovieraille ihmisille. Se on sopimatonta. Lapsen työ on leikki, eikä käännyttäminen uskonlahkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin luona kävi vaihteeksi jehova. Oli ihan älyttömän kaunis ja kohtelias nuori nainen söpössä minihameessa. Ajattelin että nyt ne pelaa kovilla, koska lähetti varsinaisen pillipiiparin matkaan.
Lähteeköhän ne treffeille, jos lupaa mennä johonkin niiden tilaisuuteen?
En tiedä, mutta oli sellainen enkeli että sen kutsusta lähtee jokainen mies jolla vain jalat toimii.
Mun mielestä nämä on jotenkin surullisia. Olen vieläpä kristitty joten samaan Jumalaan uskotaan mutta heidän mielestään uskon väärin, ja se on aihe kotirauhan rikkomiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka
olisit kysuäynyt nimiä
Vanhalla rouvalla tuskin on pientä lasta. Aloituksessa lukee, että ovella oli vanha rouva. Olis pitänyt ottaa nimi siltä vanhalta ja käräyttää se lapsen omille vanhemmille siitä, mitä se pakottaa pientä lasta tekemään.
Pienten lasten kanssa mennään leikkipuistoon tai pulkkamäkeen esimerkiksi, eikä ruikuttamaan ventovieraitten oville.
Vierailija kirjoitti:
Talossa on joku, joka on joko Jehovan todistaja tai jonka luona käyvät juttelemassa Jehovasta. Mulle yksi sanoi, että jos haluan niin voi tulla joskus käymässä juttelemassa, kun käy talossa muutenkin jonkun kanssa juttelemassa.
Aikoinaan kun asuin kerrostalossa, niin ovelle tuli kaksi todella kaunista ja nuorta brunettea jehovaa, hyvin tyköistuvissa vaatteissa. Itselläni oli salihousut jalassa ja nuoren poikamiehen tahattoman fyysisen reaktion saattoi arvata. Sen asiallisen keskustelun kun olisi saanut kuvattua, niin olisi nyt vanhempana hauskaa.
Äitini pyysi sisään tälläisen kaksikon,vanha rouva ja teinityttö. Keitti heille kahvit ja puhuivat Jumalasta.
No sitten kävi niin että äitini ovella alettiin ravata alvariinsa ja koetettiin aggressiivisesti myydä jotain kirjoja. Loppui vasta kun minä olin käymässä,avasin oven ja käskin painua hornantuuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet merkitty hölmö. Pääsit juuri kirjan sivulle
Minkä kirjan? En pelkää mitään hihhuleita vai meinaatko että tulevat väkisin muiluttamaan johonkin kokoukseen?😁
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet merkitty hölmö. Pääsit juuri kirjan sivulle
Minkä kirjan? En pelkää mitään hihhuleita vai meinaatko että tulevat väkisin muiluttamaan johonkin kokoukseen?😁
Ap
Tuo kommentti, johon vastasit, tarkoittaa sitä, että sun ossa on merkitty ylös ja sun ovella tullaan ramppaamaan niin kauan, kunnes teippaat ovesi ulkopuolelle lapun, jossa lukee, Ei Jehovantodistajia.
Menen katsomaan ovelle vain jos on tiedossa että joku on tulossa. Tuttu, huolto tai jotain.
Häirintäsi tulee jatkumaan. Varaa kynä ja paperia eteiseen, ja kirjoita niiden henkilöllisyys muistiin.
Olen kokenut saman. Jatkui ja jatkui se touhu.
Siis ihan ensimmäiseksi kysyt henkilöllisyystodistusta, ennen kuin muuta keskustelet.