Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka käytössä mutta silti RASKAANA?

Vierailija
17.01.2007 |

Onko kukaan tullut raskaaksi vaikka on kierukka laitettu? Jos mulla ei olisi kierukkaa olisin aivan varma että oon raskaana: ihan samat oireet ku muidenki lasten raskausaikana. Ja nyt erityisesti huolettaa kun vuodan verta ja maha on tosi kipeä. Kukaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla meni heikotus ohi ja menkatkin on alkamassa ihan näinä päivinä kunnolla.

Olin varmaan tulossa kipeäksi mutta en tullutkaan. Olen todella harvoin sairas ja muhun ei meinaa mitkään pöpöt koskaan tarttua joten luulen, että oksutauti oli tulossa koska sitä oli liikkeellä.

Vierailija
2/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida itse ottaa kierukkaa, vaikka olisikin luotettava, jos se kerran aiheuttaa tuollaisia tuntemuksia. En kyllä tahdo pillereitäkään. Olisikohan selibaatti sitten hyvä vaihtoehto....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin oli kuparikierukka, mutta luovuin siitä.

Vierailija
4/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin ajattelen kierukan olevan 100% ehkäisymenetelmä. Pitänee käydä tarkist

Vierailija
5/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukka oli, ja ikäeroa veljesten välille 10½ kk...

Vierailija
6/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli vähän aikaa sitten viesti, jossa kierukka oli asennettu " päin peppua" ja siitä sitten tuli vaikka mitä oireita.

Vierailija
7/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja jokaisen raskauden aikana olen vuotanut verta!

Vielä vuoto ei ole runsasta mutta voisi tosiaan olla myös tuota että kierukkaon lähdössä pois.

Miten sinä jolla on kierukkalapsi aloit epäilläolevasi raskaana?

Vierailija
8/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten sinä jolla on kierukkalapsi aloit epäilläolevasi raskaana?

Vierailija
9/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kierukka on ollu jo melkein vuoden ja tarkastettukin välissä että paikoillaan oli.

Vierailija
10/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väsymystä ja toisinaan pahoinvointia.. Mutta toki saan vaikka mitä oireita kun kuvittelen ja ajattelen liikaa.

Vierailija
11/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon miettiny pari päivää kans ihan samaa. Mulla on ollu jo 1 1/2 vuotta kuparikierukka mutta tän viikon on ollu ihan samanlainen olo kun molemmissa aiemmissa raskauksissa. Pieni heikotus ja ällö olo joka poistuu iltaan mennessä. KÄÄK!

Vierailija
12/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes ajattele raskauden mahdollisuutta. Ite oon aina ajatellu että kierukka on varma ehkäisin.

ap

Vierailija
13/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ollu epätavallinen olo koko kierron? Itteä huolestuttaa kun edelliset menkat oli paljo niukemmat ja alavatsakipu on nyt heti vuodon loputtua.

ap

Vierailija
14/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat oli pari viikkoa sitten. En muista tarkkaan kun en pidä kirjaa. Mutta menkat nyt on muutenkin niin niukat ja omituiset kierukan laiton jälkeen ollu, että siitä ei voi päätellä mitään. Mutta tätä oloa ei ole ollu kyllä aiemmin. Jos olisin kipeäksi tulossa niin kai olisin jo tullut.

Miestä jo " varoittelin" , että mitäs jos...

Vierailija
15/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kyllä miehelle uskaltanu hiiskua mitään kun tiedän että ei halua neljättä lasta - siksi juuri viiden vuoden kierukka laitettu. Mutta jos olisin raskaana niin pitäisin lapsen mutta suhde saattaisi kariutua. Se on sitten uusi murhe ja uuden avauksen aihe...

ap

Vierailija
16/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyllähän se aikamoinen jymy-yllätys olisi ja pistäisi taas uusiksi kaikki suunnitelmat. Meillä kaksi poikaa reilun vuoden ikäerolla ja juuri selvitty siitä rankimmasta vauva-ajasta ja nyt kun olisi taas raskaana niin huh!

Onhan tää niin hölmöäkin, että toiset ei tule sitten millään raskaaksi ja toiset pelkää, ettei edes ehkäisyvälineet ehkäise tarpeeksi. Elämä on kummallista!

Kai tässä vaan odotellaan...

t.12

Vierailija
17/18 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti huomenna selvittämään asia; aivan hyvin voit olla raskaana!

Vierailija
18/18 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sikiö on kohdussa, kierukka saattaa vahingoittaa sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi