Onko Sami Yaffa mielestäsi hyvännäköinen?
Aika komea kuusikymppiseksi. Luin vähän aikaa sitten Meeri Koutaniemen haastattelun ja molemmat vaikuttavat aika symppiksiltä.
Kommentit (80)
Hyi, näyttää kodittomalta päihdeongelmaiselta. Ehkä on ollut nuorena komea, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ne hampaat...
Ponin hampaat.
Perinteisessä mielessä ehkä ei, mutta supercharmantti. Ja se matala, käheä nauru...
Just oli jonkun optikon mainos, siellä sai tarkastuksen ja linssit halavalla!
Taviksen näköinen, eikä muutenkaan bändin terävin kynä. Bändin älykkäimmät on Monroe ja Suicide.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisessä mielessä ehkä ei, mutta supercharmantti. Ja se matala, käheä nauru...
Mitenköhän monilla vanhoilla ihmisillä onkin matala, käheä ääni eli ns. viskibasso?
On todellakin koko ajan ollut mies mun makuun, aika harvinaislaatuinen yksilö ja elämä hänellä. Taitaa tosin olla 100% varattu, joten ihan sama.
Oli aikoinaan just se minun fanittama tyyppi bändissä.
Mun mielestä hän on vanhentunut kauniilla tavalla. Edelleen rokkimeininkiä mutta tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo sukunimi on? Keksitty?
Sami Takamäki se on.
Andy on Antti Hulkko ja Michael Monroe Matti Fagerholm.
"Mikä tuo sukunimi on? Keksitty?"
Sami Takamäki on oikea nimi. Joku stoori tuohon nimeen liittyi, en vaan muista mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo sukunimi on? Keksitty?
Sami Takamäki se on.
Andy on Antti Hulkko ja Michael Monroe Matti Fagerholm.
Matti, Antti ja Sami. Jotenkin koomista.
No oli siellä myös Jan.
Koutamäki ja Yaffa on kyllä upea pari. Vakka kantensa löytänyt.
Meeri on niin nätti, ovat kuin Kaunotar ja Kulkuri, tosin ei mikään komea Kulkuri.
Vierailija kirjoitti:
Meeri on niin nätti, ovat kuin Kaunotar ja Kulkuri, tosin ei mikään komea Kulkuri.
Miltäköhän Meeri näyttää ilman meikkiä?
Ne hampaat...