Onnistuisimmekohan tekemään oikean hyvän mielen ketjun?
Eli ei vinoilua, vaan kaikki kertovat asioita, jotka tekevät juuri sinut iloiseksi!
Minä tykkään esim. nyt kuunnella, kun sade ropisee ikkunoihin. Tulee keväinen olo.
Muita?
Kommentit (37)
Sain viimein taideinspiksen. Kuuntelen samalla Vivaldia.
Saan olla yksin kotona kokonaisen viikonlopun. Mies on kavereiden kanssa mökkireissulla ja lapsi mummulassa. Olen niin kiitollinen äidistäni, joka haluaa mahdollistaa mulle tätä yksinoloa ottamalla poikaa kyläilemään. Lapsikin menee aina iloiten mummulle. Mä rakastan perhettäni yli kaiken, mutta jokainen vähänkään introvertti tietää miten tärkeää on saada ladata akkujaan yksin. Nyt juon tässä kaikessa rauhassa aamukahvia, käyn salilla ja kaupassa, sitten vetäydyn taas tänne kodin rauhaan. Ihanaa.
Viskasin avokin pleikkarin parvekkeelta alas kun se oli kehannu jatkaa pelaamista eikä tullu helpottaa mun krapulaa. Nyt särkee päätä ja avokki huutaa pää punasena. Onneksi mulla on viiniä jälellä.
Keittiön kello on pysähtynyt ja luulin, et se on jo puol kymmenen. Sain yli tunnin lisää lauantai aamua, kun tajusin asian oikean laidan!
Ihana viikonloppu yksin kotona. Mies on työmatkalla vielä ens viikonkin ja lapset lähti mummolaan. Tänään vietän päivän liikkuen ja lukien kunnes illalla fwb kamu tulee saunomaan ja jää yöksi.
Joku alapeukkuankeuttaja tännekin on eksynyt 🙄
Nukuin yli 9 tuntia, jej! Olen pitkään kärsinyt liian lyhyistä yöunista, joten olin tosi iloinen pitkistä yöunista.
Mies lähti lenkille koirien kanssa ja minä vietän tässä rauhallista hetkeä ihan keskenäni.
Mukavaa lauantaita kaikille 🌞
Nukuin työviikon väsymyksen pois. Nyt aivan rauhassa nautin aamiaista ja katselen ikkunasta kulkevia ihmisiä. Myöhemmin näen vanhoja kämppäkavereita, käyn salilla ja siivoilen. Asun nyt yksin ja rakastan tätä rauhaa, olen introvertti sosiaalisesti vaativassa työssä.
Vierailija kirjoitti:
Nukuin työviikon väsymyksen pois. Nyt aivan rauhassa nautin aamiaista ja katselen ikkunasta kulkevia ihmisiä. Myöhemmin näen vanhoja kämppäkavereita, käyn salilla ja siivoilen. Asun nyt yksin ja rakastan tätä rauhaa, olen introvertti sosiaalisesti vaativassa työssä.
Outo paikka asua jos porukkaa kulkee ikkunasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah nauroin tälle ääneen, hyvä tilannekomiikka 😂 Kiitos!
T. Se katselija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawson's Creek?
Onnistut!
Minä olen mukana.
- n67v -
Ihana hidas aamu, heräsin vaimon viereltä ja siliyeltiin puoli tuntia ennen kuin piti nousta aamiaiselle. Tästä tulee hyvä päivä, käydään vieraissa kahvilla ja jatketaan siitä kaupoille.
Ihana arki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertin unelma :D
Alessa olleet suklaapallot oli tän aamun pelastus. x.x
Vierailija kirjoitti:
Muutama paskaa suoltava pervoilija ansaitsee alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään kun maksullinen nainen poistui juuri asunnostani tyhjennettyään kassini. Kyllä tässä taas jaksaa vaimon ja lasten kanssa kun palaavat kauppareissulta. Jospa olis kaljaaki heillä tuliaisina.
Tällainen oksennus heti aamusta.
Joko tämä tai se mitä krapulassa normaalisti tulee. Onneksi nyt krapulaa ei ollut vaan mukava letkun imeskelijä 😊
Toiveajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama paskaa suoltava pervoilija ansaitsee alapeukun.
Ne on ne incelit. Tulleet suurin toivein hyvän mielen ketjuun, mutta pian tajunneet että ovat aivan liian katkeria olemaan onnellisia. Sitten suusta tulee samaa vanhaa alentavaa soopaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana hidas aamu, heräsin vaimon viereltä ja siliyeltiin puoli tuntia ennen kuin piti nousta aamiaiselle. Tästä tulee hyvä päivä, käydään vieraissa kahvilla ja jatketaan siitä kaupoille.
Ihana arki
Kuulostaa ihanalta aloittaa aamu puolen tunnin silityksellä. Hyvää lauantaita teille!
Sokokselta ilmaiseksi saamani hajuvesinäyte. Huumaava tuoksu.