Isä ei tajua miten hänen julkisesti humalassa esiintyminen hävettää minua. Mitä teen? Apua.
Isäni vähät välittää siitä, että olen kokenut koko ikäni hänen alkoholinkäyttönsä hyvin epämiellyttävänä ja hävettävänä asiana. Isä on humalassa tosi ärsyttävä kaikkitietävä v***lija, joka haastaa riitaa kaikkien kanssa. Useimpia loukkaa ihan vaan sen takia kun ei osaa lopettaa " hyviä letkautuksiaan" . On suoraan sanoen törppö ja inhottava.
Olen aina hävennyt isääni, joka juhlissa juopuu aina ensimmäisenä ja aina eniten. Vaistosin jo lapsena että muut yrittävät rauhoitella ja vältellä häntä. Isää ei kukaan komentele, hän ei muiden toiveita nöyristele, koska hän ja vain hän päättää omasta juomisestaan. Sitä paitsti kukaan ei edes huomaa, jos hän on vähän ottanut (... joo-o). Isäni on ollut humalassa joka sukujuhlissa, häissä jo ruokailuvaiheessa, lapsemme ristiäisissä. Puheet, itkut, rukoilut eivät auta. Isä vaan naureskelee ivallisesti kun olen niin idiootti.
Nyt riitti. Nyt aion keinoja kaihtamatta näyttää isälle, miltä tuntuu kun saa hävetä omaa perheenjäsentään niin että sydän pakahtuu ja kyyneleet kohoaa silmiin. Mutta millä tavalla? Mieleeni ei tule kuin niin seksuaalisesti nolo ja provosoiva käytös, johon ei varmaan oma pokka riitä ja jossa nolaan itseni täydellisesti, mutta... so??
Ellei teillä ole parempia ideoita?
Ap miten isä perustelee?