Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämän palstan naiset puolustaa naisia joka tilanteessa?

Vierailija
15.03.2024 |

Jos nainen vaikka aloituksessa valittaa, ettei hänen uusi miehensä ole vienyt häntä vanhemmilleen näytille, vaikka on seurusteltu jo kolme kuukautta, niin heti naiset sympatiseeraa ja arvostelevat mies. Mies ei joko olo tosissaan, tai on pelimies. Jos taas mies kirjoittaa vastaavan aloituksen, ettei nainen vie häntä näytille, niin tässäkin kohtaa mies väännetään syylliseksi. Mies joko kiirehtii tai hänessä on muuta vikaa, ettei nainen ole varma hänestä.

Vastaavantyylisiä esimerkkejä voisi laittaa lukemattomia. Huomaatteko naiset edes asiaa itse?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka päivä täällä sata aloitusta jotka tehty vain sitä varten että saadaan haukkua naisia läskiydestä tai muuten ulkonäöstä ja miehet uhriutuu välittömästi jostain pippelikommentista. "

saattaisit säkin uhriutua jos sulla olisi pieni pili

Vierailija
62/72 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä omituinen ilmiö. Uskoisin sen johtuvan siitä, että noihin keskusteluihin osallistuvat ovat persoonaltaan jotenkin kehittymättömiä, eivät koe itseään täysin itsenäisiksi ja muista erillisiksi ihmisiksi. Siksi heille on tärkeää identifioitua johonkin ryhmään, kuten sukupuoli, etnisyys, ikäryhmä, sosiaaliluokka jne. Muita ryhmiä sitten haukutaan, jotta se oma ryhmä vaikuttaisi ylivertaiselta. Eihän tämä lapsellinen sukupuolikamppailu ole palstalla ainoa vihapuheen aihe, vaan lähes yhtä paljon on myös kaikenlaista muuta vihaa ihmisryhmiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka päivä täällä sata aloitusta jotka tehty vain sitä varten että saadaan haukkua naisia läskiydestä tai muuten ulkonäöstä ja miehet uhriutuu välittömästi jostain pippelikommentista. "

Kummat aloitukset saa jäädä? 

Vierailija
64/72 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sata aloitusta joka päivä."

Varsinaista somekieltä!

Vierailija
65/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun nainen puolustaa itseään, hän puolustaa kaikkia naisia. Maya Angelou

Ja joka kerta kun nainen puolustaa toisia naisia, hän puolustaa itseään. Siksi.

Vierailija
66/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikaa suututtaa kun naiset eivät tappele keskenään.

Miehet oman kokemukseni mukaan puolustavat minkälaista tyyppiä vaan jos on oikeat vehkeet housuissa. Tunsin miehen joka avoimesti arvosteli naisia ja oli jopa stalkannut aktiivisesti yhtä useiden vuosien ajan. Mieskavereiden mukaan tämä mies oli "väärinymmärretty raukka" ja "kyllä se siitä paranee kun joku kiva nainen antaa sille rakkautta"

Vierailija
67/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä katson aloituksen ja sitten viimeisen kommentin.

Ollaan tehty päätös miehen, tai miesten syyllisyydestä.

Useampia vastauksia ko. ketjuista ei kannata juurikaan lukea.

No, jos oikeasti lukisit koko ketjun, saattaisi mielipiteesi muuttua. 

Vierailija
68/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on naiselle susi ja miehillä on bromance.

Vierailija
69/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies, mutta en ymmärrä miksi lähes aina asioista tehdään mies-naisasiaoita. 

Samaa itsekin ihmettelen. 

N52

Vierailija
70/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä asia. Solidaarisuus.

Vierailija
71/72 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän oli ongelma? Suomi on toistaiseksi vapaa maa.

Vierailija
72/72 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uutena vaihdokkina, nyt vain 2 mg x1 päivässä. Aloitus oli 4 mg x2, mutta verenpaineet jo kolmantena päivänä laskivat kummallisesti 110/75- 125/70 huimasi ja oli huono olo, matala taso pysyi , pulssi 55- 70, olen 171 cm ja n 80 kg, ikää 79v, ja on rdelleen matala nyt 4 viikonkin jälkeen,  tosin itse alun jälkeen vähensin 4 mg X1, ja sitten lääkäri vähensi 2 mgx1 annokseen. Tässä nyt ihmettelen tarviinko koko verenpainelääkettä, en uskalla vielä jättää kokeeksi ottamatta ollenkaan . Minulta loppui Losartan lääke, sain siitä sivuoireita lipulta synkopen, lihaspareesit jalkoihin ja eteisvärinän, siis lisälyöntisyys. Oli paha lääke. Siirryin kasvisruokavalioon lokakuun alussa - 24, se onkin ollut mielenkiintoista, ja herkullista, ja painoni on vähentynyt yhden vaatekoon verran. Todella, kun ajattelen en ole syönyt lihaa, broileria missään muodossa, ja kaikki kookos ym kovat rasvat ovat olleet  täysin poissa. Kalaa sentään ajoittain. On siinä mulla ollut kaupassa tuoteselosteiden tutkiminen. Sattumoisin sain verilabrojen melko laajan sarjan ja kaikki arvot olivat normaalit, ihme . No tämä candesartan , näkee miten sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän