Temun mainokset palstalla
Nuo miesten leopardialkkarit on niin koomiset, että tee meni väärään kurkkuun. Mitä hittoa. Ja miksei mainosteta jotain normaalimpia tuotteita kuin tuollaisia ja pinkkejä peruukkeja?
Oletan että mainokset näkyvät muillekin, koska en ole ikinä edes käynyt Temun sivuilla, joten ei voi ainakaan omasta sivuhistoriastani johtua.
Kommentit (12)
Pinkki ja hiukan kireä toppi on ihan parhautta.
Missä sä näet jotain Temun mainoksia? Eihän täällä ole yhtään minkäänlaisia mainoksia.
En näe noita mainoksia.
Ihmiset näkee eri mainoksia täällä ja muuallakin.
Mitälie algoritmien juttuja
Kai asetuksetkin vaikuttaa mitä mainoksia näkee.
Tai mille on antanut luvan tms.
En näe täällä mitään mainoksia, koskaan nähnyt. Onko sulla Ap lääkkeet kunnossa?
Mä en ole ikinä nähnyt täällä ensimmäistäkään mainosta, vaikka en ole asettanut mitään mainoskieltoa (tuskin osaisinkaan sellaista asettaa).
Mainosblokkeri. Tietenkin. Useimmat sivut ovat käyttö- ja lukukelvottomia ilman sitä.
Katsoin jtn iltiksen sivua.
Siellä tietty sessiaihetta pursusi otsikoissa ylhäällä.
Sen jlk tuli toi karsee kalsarimainos, Temun
Koskaan käynytkään sen kaupansivuilla. Juu kauhee se leopardi esitys😩🤮
No onpa kummaa, että jotkut näkee mainoksia ja jotkut ei. Teillä on varmaan tietämättänne jokin adblock päällä sitten?
Minä en koneella näe enää, mutta mobiiliselaimella näkyy ja ne on aika häiritseviä välillä.
Vierailija kirjoitti:
En näe noita mainoksia.
Ihmiset näkee eri mainoksia täällä ja muuallakin.
Mitälie algoritmien juttuja
Niinhän se yleensä on. Esimerkiksi Amazonin mainokset ovat näyttäneet minulle niitä tuotteita mitä olen käynyt siellä joskus katsomassa. Ja Zalandokin joskus teki sitä.
Mutta Temun sivustolla en ole koskaan käynyt, enkä ole hakenut mistään muutenkaan mitään tämäntyylisiä tuotteita mitä tässä mainostetaan.
Olenko tosiaan ainoa joka noita näkee??