Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin viime keväänä, enkä ole tehnyt juuri mitään mistä haaveilin

Vierailija
15.03.2024 |

Olen pettynyt itseeni kun huomaan, että alkaa tulla vuosi täyteen siitä, kun erosin erittäin huonosta liitosta, joka oli vielä viimeiset 5v erittäin kuluttavaa on-off suhdetta. Haaveilin tuolloin, että alan käydä esim. kahviloissa, teatterissa ja ulkomailla. Teen kaikkea sellaista mitä tämä ex vastusti ja piti rahan tuhlauksena. Olen käynyt muutamissa tapahtumissa ja nautin kyllä vapaudestani, mutta ei asioita olekkaan niin helppo toteuttaa kun kuvittelin. Sitä on joutunut myös toteamaan, että vaikka puheissaan ihmiset sanovat, että tehdään ja mennään jonnekkin, niin käytännössä se ei sitten toteudukkaan. Eräs suhteessa oleva naisystäväni on esim. ottanut vaan etäisyyttä ja ei ole vastannut edes muutamiin yhteydenotto yrityksiini koko talvena. Miten te muut hiljattain eronneet? Oletteko saaneet elämän suunnan muutettua mieleiseksenne eron jälkeen?

N.48

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eronnut nainen 43v. Olen suht tyytyväinen elämääni eron jälkeen mutta totta on, että yksin ei ole niin helppoa tehdä asioita mitä haluaisi tehdä. Mun kaverit on perheellisiä ja näemme tosi harvoin. Heillä on omat elämänsä ja aikataulunsa. Sinkkuja ystäviä mulla ei ole. Yksi on tehtävä oikeestaan kaikki mut eipä sitä tule lähdettyä reissuun tai "yhdelle" yksin. Omissa harrastuksissa käyn. En tiedä miten sitä oppisi yksin menemään niin ettei välittäisi että on yksin. Rohkeasti.

Vierailija
2/3 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan itse vastuussa omasta elämästä, vaikka näköjään tekee mieli kaikkia muita syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nuo "yhteydenottoyritykset" pitää sisällään? Silläkin voi olla merkitystä.

Moni eronnut ihmettelee miksi muut kaikkoaa, mutta unohtavat tarkastella omaa käytöstään.

Joko alkaa se hirveä pommitus, pitäisi koko ajan olla saatavilla ja tekemässä kaikkea tämän Uutta Vapaata Elämää elävän eronneen kanssa.

Tai haukkuvat exäänsä koko ajan.

Ei kiitos!