Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerä ja pinnallinen juttu, liittyen ulkonäköön ja treffeihin

Vierailija
15.03.2024 |

Ikää mulla on 44 ja oon vuosien aikana muokannut ulkonäköä eri tavoin. Rinnat on kohotettu, rasvaa imetty, leukalinjaa kohotettu, on botoksia ja täyteainetta poskipäissä ja huulissa. Harrastan liikuntaa ja olen hoikka. Näytän siis nuoremmalta, mutta totta kai iän huomaa aina. Mua lähestyy huomattavasti nuoremmat miehet 27-vuotiaasta ylöspäin ja haluaa ihan suhteen. Mä oon kuitenkin pian vaihdevuosinen nainen, lapset tehtynä ja ei aikomustakaan pariutua enää kenenkään kanssa vakavasti. Saan jatkuvasti treffipyyntöjä, ja nyt mietin että pitäiskö mun sanoa vaan heti että kai tajuat että olen yli 40-vuotias. Tuntuu jotenkin kurjalta aiheuttaa pettymys tai että joku tuntee olonsa huijatuksi, koska ei kaikki välttämättä halua olla vanhan naisen kanssa vaikka ulkonäkö olisikin hyvä.

Typerä aloitus, tiedän.  

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

No mitähän provoa tässä kun aloituksessa nyt sitten oli? Kerroin jo että pinnallinen ongelma, mutta kai täällä nyt saa avautua yhdestä sun toisesta asiasta palstan otsikon mukaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sekö tässä epäilyttää että joku olisi muokannut ulkonäköään?

Ap

Vierailija
4/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt noita toimenpiteitä? 

Vierailija
5/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sunlaisia tyhjäpäitä on OF pullollaan. Ja yhtä tyhjäpäitä ovat ne, ketkä   haluavat ihan suhteen .

Silloin kun mitään muuta ei elämässä ole, niin murhe tuokin.

Vierailija
6/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muokannut ulkonäköäsi niin paljon, että näytät siltä, että olet nimenomaan tarjoamassa helppoa seksiä nuoremmillekin miehille?

Vierailija
7/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän vastaava, tuntuu tosi vaikealta löytää suhdetta. Joko etsivät vaan seksiä tai sitten pitäisi mennä naimisiin ja saada lapsia, ja noista en halua kumpaakaan. Sitten ihmetellään miksei 40v hyvännäköinen nainen löydä "ketään". Siis suhde jossa ollaan tunteella, ei ole hyvä olla yksin mutta lapset mulla on jo enkä enempää halua. Ehkä joku oman ikäinen tai vanhempi mies jolla myös jo lapset? Silti tuntuu vaikealta..

Vierailija
8/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tehnyt noita toimenpiteitä? 

Ei tämä ollu mun alkuperäinen kysymys, joten esitän vastakysymyksen: miksi en tekisi? 

Ap

Vierailija
9/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on tehty erilaisia toimenpiteitä, harvemmin tekee kenestäkään nuoremman näköistä. Ennemminkin helpomman näköisen, jolloin nuoretkin miehet ovat pilden perässä.

Vierailija
10/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko muokannut ulkonäköäsi niin paljon, että näytät siltä, että olet nimenomaan tarjoamassa helppoa seksiä nuoremmillekin miehille?

Typerä ja epäoleellinen kysymys. Kerroin otsikossa mitä on tehty.

Ap

Vierailija
11/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näyttää pumpattavalta barbaralta, antaa ymmärtää, että saa seksiä hyvin helposti. Aika hassua, että väität, että sun kanssa haluttaisiin suhteeseen. Se on vain sun kuvitelmaa. 

Vierailija
12/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sunlaisia tyhjäpäitä on OF pullollaan. Ja yhtä tyhjäpäitä ovat ne, ketkä   haluavat ihan suhteen .

Ai itsensä muokkaaminen on tyhjäpäisyydelle synonyymi. Jopa on aikoihin eletty.

Ap

Vierailija
13/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse todellakaan pidä tuota ongelmana, vaikka minulla on sama juttu.Olen myös muokannut itseni nuoremman näköiseksi.Useat naiset muokkaa itseään nykyään.Tuntuu, että ap tuli nyt vain lesoilee  tänne tuosta ongelmasta

Vierailija
14/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi tehnyt muokkauksia näyttääksesi nuorelta, ja nyt kun näytät, ei sekään kelpaa. Sinuna häpeäisin tuollaista naurettavuutta. Mitäs jos alkaisit muokata persoonallisuuttasi sellaiseksi, että voisit olla tyytyväinen omaan itseesi?

Vierailija
15/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat akat jotka muokkaa ulkonäköään alkavat muistuttaa alieneja. 

Vierailija
16/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kiitos yhdelle asialliselle vastaajalle! Muut olivatkin sitä ahdasmielistä soopaa mitä ajattelinkin että saa varmasti lukea.

Ap 

Vierailija
17/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että on tehty erilaisia toimenpiteitä, harvemmin tekee kenestäkään nuoremman näköistä. Ennemminkin helpomman näköisen, jolloin nuoretkin miehet ovat pilden perässä.

Hohhoijakkaa. Mikä kansankynttilä oletkaan.

Ap

Vierailija
18/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai itsensä muokkaaminen on tyhjäpäisyydelle synonyymi. Jopa on aikoihin eletty.

Ap

Suurin osa ihmisistä on tuota mieltä. Ne, ketkä itse tuota tekevät, ovat sun kanssa tietysti samaa mieltä. 

Vierailija
19/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kiitos yhdelle asialliselle vastaajalle! Muut olivatkin sitä ahdasmielistä soopaa mitä ajattelinkin että saa varmasti lukea.

Ap 

Mitä ahdasmielistä siinä on, että sanoo suoraan mielipiteensä typeryydestä? Älykkäät ihmiset eivät pumppaa itseään ja kehuskele sillä sitten vauvapalstalla.

Vierailija
20/34 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne 27-vuotiaat välttämättä halua mitään vakavaa kanssasi. Suoruutta suosittelen aina ja kertomaan varhaisessa vaiheessa, haluaako suhdetta ja minkälaista. Mutta, jos sua viehättää ne nuoremmat, niin mikset treffailisi heidän kanssaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi