Typerä ja pinnallinen juttu, liittyen ulkonäköön ja treffeihin
Ikää mulla on 44 ja oon vuosien aikana muokannut ulkonäköä eri tavoin. Rinnat on kohotettu, rasvaa imetty, leukalinjaa kohotettu, on botoksia ja täyteainetta poskipäissä ja huulissa. Harrastan liikuntaa ja olen hoikka. Näytän siis nuoremmalta, mutta totta kai iän huomaa aina. Mua lähestyy huomattavasti nuoremmat miehet 27-vuotiaasta ylöspäin ja haluaa ihan suhteen. Mä oon kuitenkin pian vaihdevuosinen nainen, lapset tehtynä ja ei aikomustakaan pariutua enää kenenkään kanssa vakavasti. Saan jatkuvasti treffipyyntöjä, ja nyt mietin että pitäiskö mun sanoa vaan heti että kai tajuat että olen yli 40-vuotias. Tuntuu jotenkin kurjalta aiheuttaa pettymys tai että joku tuntee olonsa huijatuksi, koska ei kaikki välttämättä halua olla vanhan naisen kanssa vaikka ulkonäkö olisikin hyvä.
Typerä aloitus, tiedän.
Kommentit (34)
Ap, olen se asiallinen vastaaja. Onpa kumma kun kaikki nyt takertuu noihin tehtyihin juttuihin ihan kuin ne olisi se ongelma vaikka ei ole, itselleni ei ole tehty mitään juttuja vaan olen 40v muuten nuorekas ja silti sama kokemus kuin sulla. Eli seksiseuraa tai vaimoa + lapsia halutaan mutta haluaisin vakavamman suhteen ilman lisää lapsia, mahdottomuus?
Ikävuodet 15-35 tein ja sanoin mitä vaan saadakseni pesää.
Ne nuoret miehet harrastaa apn kanssa ihan samaa.
Nykyään ei enää tartte, sitä tulee vaikka sikailen ja tötöilen tahallani.
T. Rikas mies 41
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän vastaava, tuntuu tosi vaikealta löytää suhdetta. Joko etsivät vaan seksiä tai sitten pitäisi mennä naimisiin ja saada lapsia, ja noista en halua kumpaakaan. Sitten ihmetellään miksei 40v hyvännäköinen nainen löydä "ketään". Siis suhde jossa ollaan tunteella, ei ole hyvä olla yksin mutta lapset mulla on jo enkä enempää halua. Ehkä joku oman ikäinen tai vanhempi mies jolla myös jo lapset? Silti tuntuu vaikealta..
Jos et halua seksisuhdetta etkä vakisuhdetta, niin mitä sitten suhteelta haluat? Joskus tuntuu, ettei ihmiset tiedä itsekään mitä etsivät.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sun pitää sanoa heti suoraan minkä ikäinen olet? Vai mitä ajattelit itse vastata? Luuletko että saat kivan ja luottavaisen parisuhteen valehtelemalla heti alkuun?
Tietysti sanon jos kysytään, tai huomaan että toinen haluaa jotain vakavampaa. Ja niin kuin kirjoitin otsikossa, en halua parisuhdetta.
Ap
Ap sohaisi ampiaispesää. Hehe. Ei noin kitkeriä vastauksia tule itseensä tyytyväisiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävuodet 15-35 tein ja sanoin mitä vaan saadakseni pesää.
Ne nuoret miehet harrastaa apn kanssa ihan samaa.
Nykyään ei enää tartte, sitä tulee vaikka sikailen ja tötöilen tahallani.
T. Rikas mies 41
Ihanko luulet, että tämän ikäisenä kuuntelisin silmät sydäminä jotain rakkauslörpöttelyjä nuorilta miehiltä ihan tosissani? Oikeasti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän vastaava, tuntuu tosi vaikealta löytää suhdetta. Joko etsivät vaan seksiä tai sitten pitäisi mennä naimisiin ja saada lapsia, ja noista en halua kumpaakaan. Sitten ihmetellään miksei 40v hyvännäköinen nainen löydä "ketään". Siis suhde jossa ollaan tunteella, ei ole hyvä olla yksin mutta lapset mulla on jo enkä enempää halua. Ehkä joku oman ikäinen tai vanhempi mies jolla myös jo lapset? Silti tuntuu vaikealta..
Kuulostat vähän samalta kuin se 40-v mies palstalla, joka kysyi onko kohtuuton vaatimus toivoa itselleen lapsetonta nuorempaa naista.
Luonnonlait. Fysiikan lait. Pariutumisen lait.
Jos olet tuossa iässä etsimässä seuraa, valikoima on pienempi kuin 20-vuotiaalla. Tietenkin! Kannattaa opetella elämään yksin onnellisena ja olemaan haikailematta suhteen perään. Tuuri voi käydä, tai sitten ei. Mutta surullisinta taitaa olla etsiä keski-ikäisenä epätoivoisesti uutta suhdetta. Voi myös olla, että epätoivo näkyy kauas.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olen se asiallinen vastaaja. Onpa kumma kun kaikki nyt takertuu noihin tehtyihin juttuihin ihan kuin ne olisi se ongelma vaikka ei ole, itselleni ei ole tehty mitään juttuja vaan olen 40v muuten nuorekas ja silti sama kokemus kuin sulla. Eli seksiseuraa tai vaimoa + lapsia halutaan mutta haluaisin vakavamman suhteen ilman lisää lapsia, mahdottomuus?
Kyllä, tämä ikä on joku ihmeellinen välivaihe kun ei ole enää perheenperustaminen ajankohtaista mutta toisaalta ei ole vain irtosuhteita vailla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No minkälaista miestä sinä tai aloittaja oikein etsitte? Normaali suomalainen mies, joka käy töissä ja hallitsee talouttaan ja itseään? Onko jotain erityisiä vaatimuksia?
Näinä miehenä hyvännäköisen naisen nähdessään ajattelee automaattisesti, että eiköhän tuollakin miesystävä jo ole, vaikka sormusta ei sormessa olisikaan.
M42
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne 27-vuotiaat välttämättä halua mitään vakavaa kanssasi. Suoruutta suosittelen aina ja kertomaan varhaisessa vaiheessa, haluaako suhdetta ja minkälaista. Mutta, jos sua viehättää ne nuoremmat, niin mikset treffailisi heidän kanssaan?
Mua viehättää kaiken ikäiset, jos vaan on muuten mielenkiintoinen persoona ja hyvä tyyppi. Vanhin ketä deittailen välillä on 64-vuotias.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkälaista miestä sinä tai aloittaja oikein etsitte? Normaali suomalainen mies, joka käy töissä ja hallitsee talouttaan ja itseään? Onko jotain erityisiä vaatimuksia?
Näinä miehenä hyvännäköisen naisen nähdessään ajattelee automaattisesti, että eiköhän tuollakin miesystävä jo ole, vaikka sormusta ei sormessa olisikaan.
M42
Mä tykkään että intiimin suhteen lisäksi ollaan myös kavereita ilman mitään sitoumuksia tai odotuksia. Se on se paras kombinaatio. Pitää siis tulla toimeen myös muuallakin kuin sängyssä, olla siis hyvä tyyppi jonka kanssa on myös muuten hauskaa. Esim kiva ilta ja sen päätteeksi seksiä.
Ap
Vain ottamalla asiat puheeksi saat tietää, miten toinen niihin suhtautuu. Tuon ikäisissä voi olla niitä, jotka haluavat perustaa perheen,mutta yhtälailla myös muuta haluavia. Jos sinua on lähestytty, toinen kokee sinut jollakin tavalla kiinnostavaksi. Kiinnostuksen laatu selviäisi varmasti treffeillä. Eikä treffit ole lupaus mihinkään. Niillähän vasta selvitetään, olisiko johonkin muuhun potentiaalia. En siis ymmärrä, miksi treffikumppanisi pettyisivät tai kokisivat tulleensa huijatuksi. Deittailussa voinee olettaa, että ihan kaikkien kanssa ei natsaa tai toisesta voi paljastua ominaisuuksia, joista ei pidä.
Haluat kevyitä säätämisiä mutta et irtosuhteita. Et halua parisuhdetta mutta haluat kuitenkin kumppanuutta ja mukavaa yhdessäoloa muutenkin kuin seksin merkeissä. Ei suurin osa ihmisistä, olivat sitten miehiä tai naisia, halua tuollaista pelleilyä elämäänsä.
Totta kai sun pitää sanoa heti suoraan minkä ikäinen olet? Vai mitä ajattelit itse vastata? Luuletko että saat kivan ja luottavaisen parisuhteen valehtelemalla heti alkuun?