Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukitoimet ammattiliittoja vastaan

Vierailija
15.03.2024 |

Olen tähän mennessä saanut n. 70 ihmistä eroamaan lakkoihin yllyttävistä ammattiliitoista (tämän vuoden aikana) (pääosin PAM:sta). Lisäksi lisää tulee lähes päivittäin. Jos kaikki me liittyisimme vastarintaan, niin tämä pelleily loppuisi viikossa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että jos eroamistahti nousee n. 2000 ihmiseen viikossa (yleisesti ammattiliitoista) niin ammattiliitot perääntyy aika nopeasti toimistaan. Tähän tosin tarvitaan useamman ihmisen panos

Vierailija
2/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroa. 

Hallituksen heikennykset ovat kohtuuttomia ja ne tehdään hyvän tavan vastaisesti kuulematta niitä, joihin ne vaikuttavat. Lait on valmisteltu huonosti tai siis ei ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eroa. 

Hallituksen heikennykset ovat kohtuuttomia ja ne tehdään hyvän tavan vastaisesti kuulematta niitä, joihin ne vaikuttavat. Lait on valmisteltu huonosti tai siis ei ollenkaan. 

Ei kaikkien tarvitsekkaan erota :) On hyvä, että jotkut pysyy mukana uppoavan laivan mukana

Vierailija
4/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit pissivät omia etuja ajan järjestön päälle. Käsittämätöntä.

Vierailija
5/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroa liitosta ikinä. Hallituksen toimet on täysin vastuuttomia ja niiden maksajiksi joutuvat lapset. Lapset ovat ne, jotka kärsivät eniten. Aikuiset kyllä pärjäävät aina, mutta lasten hyvinvointi on todella vaarassa!

Vierailija
6/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ammattiliittoja se 12 tuntia/päivä työaika olis vielä aika normi,lapsi työllisyydestä puhumattakaan. Kun solvaa ammattilittoja kannattaa muistaa mitä ne ovat saaneet aikaan.

Vierailija
7/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkitsenu eroa omasta ammattiliitostani juuri ammattiliittojen pelleilyjen takia. Olen todella lähellä eroamista tämän lakkopelleilyn puoltamisen takia

Vierailija
8/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olisi ammattiliittoja se 12 tuntia/päivä työaika olis vielä aika normi,lapsi työllisyydestä puhumattakaan. Kun solvaa ammattilittoja kannattaa muistaa mitä ne ovat saaneet aikaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Ty%C3%B6aika

8h työaika perustuu kansainvälisen työkonfrenssin suositukseen, minkä hallitus otti käyttöön. Ei ammattiliittojen toimintaan.

Vierailija
9/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele lisää, ap!

Vierailija
10/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtele lisää, ap!

Liity mukaan vastarintaan vaan rohkeasti

Vierailija
11/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtele lisää, ap!

Liity mukaan vastarintaan vaan rohkeasti

Ei minun tarvitse.

Vierailija
12/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin perskokkareiden ja EK:n palkkalistoilla olevien trollien luomiin ketjuihin ei kannata vastata. Alkeellista mielipidevaikuttamista. Hourikoot keskenään. 

Vierailija
13/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasti pysyvät Persut liitossa ainakin meidän työmaalla. Ja mistäkö tiedän. Olen luottamusmies ja myös Persujen jäsen. 

Vierailija
14/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukevasti pysyvät Persut liitossa ainakin meidän työmaalla. Ja mistäkö tiedän. Olen luottamusmies ja myös Persujen jäsen. 

Lisätään vielä, että ennen eroan puolueesta, kuin liitosta. 

Vierailija
15/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näihin perskokkareiden ja EK:n palkkalistoilla olevien trollien luomiin ketjuihin ei kannata vastata. Alkeellista mielipidevaikuttamista. Hourikoot keskenään. 

Sellaiset argumentaatiovirheet sieltä. Harvoin kahteen lauseeseen saat mahtumaan 4 eri argumentaatiovirhettä, mutta kukin tavallaan :D

Vierailija
16/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin yhdelle vöyhkääjälle että eroan kyllä. Sainpahan sen lopettamaan öyhöttämisen.(oikeasti en tietenkään eronnut). Muutama asiallinen kaveri työpaikalla on liittynyt ihan omasta aloitteestaan ilman mitään draamaa tai painostusta.

Vierailija
17/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukilakko Nokian Renkaissa peruttiin työntekijöiden pyynnöstä. Liitot kuuntelevat jäseniään, hallitus sen sijaan ei kuuntele kansalaisia, vaan "tietää paremmin".

Vierailija
18/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkitsenu eroa omasta ammattiliitostani juuri ammattiliittojen pelleilyjen takia. Olen todella lähellä eroamista tämän lakkopelleilyn puoltamisen takia

Siinähän menetät ansiosidonnaisen turvan ja sen että liitto sinullekin neuvottelisi palkankorotukset yms.

Vierailija
19/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukilakko Nokian Renkaissa peruttiin työntekijöiden pyynnöstä. Liitot kuuntelevat jäseniään, hallitus sen sijaan ei kuuntele kansalaisia, vaan "tietää paremmin".

Tukilakko peruttiin tarpeettomana. Nyt yritys joutuu ajamaan tuotannon alas. 

Vierailija
20/24 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkä naiset saisi äänestää, eikä sairastumisen turvasta tietoakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi