Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sait tupakoinnin lopetettua?

Vierailija
15.03.2024 |

Poltan aina nykyisin ennen töihin menoa, vapaa-ajalla en ollenkaan. Helpotan näin työhön liittyviä paineita. Tupakointi on paha riippuvuus ja istuu minussa kuin jokin loinen.

Miten saisin tämän lopetettua? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amputoin kaikki sormet pois.

Vierailija
22/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pöllinyt äidin askista röökiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kun tuli astmaoireita, tajusin että ei helkkari, mä en voi enää hengittää enkä uskalla nukkua kun pelkään että kuolen. Siinä vaiheessa kun yöllä piti herätä hengittelemään astmapiippua, päätin että nyt riittää, tupakat saa jäädä. Aluksi lopettaminen oli todella vaikeaa. Aloin syödä nikotiinipurkkaa ja sitähän söin sitten muutaman vuoden (olin ehkä hieman koukussa siihen). Aluksi nikotiinipurkat närästi ja oksetti, mutta ainakaan en tupakoinut. Niin sitten tupakat jäi enkä ole palannut tupakoimaan. Lopettamisesta on nyt 12 vuotta. Myös nikotiinipurkasta pääsin kun vaihdoin sen tavalliseen purkkaan. Ainiin ja ne astmaoireet loppui heti kun tumppasin ja sain heittää astmapiipun roskiin. Ehdottomasti kannattaa lopettaa!

Vierailija
24/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin, että lopetan. Olin tupakoinut runsaasti 15 vuoden ajan, mutta yhtenä aamuna sitten totesin, että taisi riittää nyt.

Vierailija
25/25 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin lopettaa. Takana reilu 20 v röökin polttoa. Aiemmin olin monta kertaa leikkinyt lopettavani laastareilla, purkalla jne. Ei auttanut. Päätös auttoi. Sen jälkeen en ole polttanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme