Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ramadan menee koulunkäynnin edelle

Vierailija
15.03.2024 |

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010293582.html

lintsausta ja jaksamattomuutta ja huonoja koulutuloksia. Oppilaat kyttää toisiaan 

Kommentit (346)

Vierailija
61/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Uliuliuli! Itke vielä vähän lisää saastanen muslimipaska!"

Eksä ihan oikeasti ymmärrä että toi sun sekopäinen tunteiden perässä ylireagoiminen on se pohjimmainen syy miks integraatio takkuaa? Vai etkö sä vaan välitä? Menkkanen hysteerinen äm mä olet.

Ja taas sama menkkaraivojauhaja mesoamassa? Koita nyt vähitellen jo päästä tuosta silmittömästä naisvihastasi.

-eri

Naisviha? Anteeksi nyt vaan mut 90% kaikista hysteerisistä menkkasista äm mistä mitä olen ikinä tavannu niin kaikki on ollu miehiä, miehillä on jopa oma hysteeriset menkkaset äm mät puolue.

Älä ole seksismi hei!

-sama

LÄÄKKEET!

Vierailija
62/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hasua kyllä mutta Ramadanin on arveltu periytyvän j:laisuudesta, samoinhan se periytyi kristinuskoon, mutta luterilainen palvoo ruokakaappia enemmän. 

Nyt ne opinnot uusiksi!

Juutalainen laki syntyi noin vuonna 6000 ekr. Kun ihminen oppi tuntemaan hyvän lisäksi myös pahan. Kristinusko syntyi vuonna 0.

Muhamedlaisuus syntyi väärän profeetan välityksellä vasta 600 jkr.

Paholainen katsoi silloin tilaisuutensa koettaneen.

Nyt ne opinnot uusiksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tärkeä, sivistys ei

En vähättele uskoa, mutta sivistys sisältää hyveitä.

Googleta loput.

Vierailija
64/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ramadan on tärkeä,

koulunkäynti ei.

No, toisaalta pahimmat hihhulikristitytkin kokevat ettei tarvitse "sopeutua tähän maailmaan" ja sillä perustelevat kyseenalaisen käytöksensä

Moni sanoo etteivät ole osa tätä maailmaa, raha heille kuitenkin kelpaa ja yhteiskunnan palvelut.

Vierailija
65/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eksä ihan oikeasti ymmärrä että toi sun sekopäinen tunteiden perässä ylireagoiminen on se pohjimmainen syy miks integraatio takkuaa? Vai etkö sä vaan välitä? Menkkanen hysteerinen äm mä olet.

Ja taas sama menkkaraivojauhaja mesoamassa? Koita nyt vähitellen jo päästä tuosta silmittömästä naisvihastasi.

-eri

Naisviha? Anteeksi nyt vaan mut 90% kaikista hysteerisistä menkkasista äm mistä mitä olen ikinä tavannu niin kaikki on ollu miehiä, miehillä on jopa oma hysteeriset menkkaset äm mät puolue.

Älä ole seksismi hei!

-sama

Nyt on sakeaa settiä. Perjantaispsykoosi päällä?

Vierailija
66/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin mieleen, saavatko he koulussa halal-lihaa?

Vierailija
67/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ramadan on tärkeä,

koulunkäynti ei.

Ramadan on perseestä.

Vierailija
68/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ramadan on tärkeä,

koulunkäynti ei.

No, toisaalta pahimmat hihhulikristitytkin kokevat ettei tarvitse "sopeutua tähän maailmaan" ja sillä perustelevat kyseenalaisen käytöksensä

Onneksi on ammattikuntia jotka pitää yhteiskunnan pystyssä, siivoaa ja huolehtii jätekuljetukset, jotta osa voi rauhassa harjoittaa uskoaan.

Ettei näytä sikolätiltä ympäristö.

Vierailija
69/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös uskonnon harjoittaminen ole kouluissa kielletty?

Vierailija
70/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Älä ole seksismi hei!

-sama

LÄÄKKEET!

Sä et vaan ymmärrä nyansseja., mun lääkkeillä ymmärtää parhaat nyanssit.

Vierailija
71/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen pienet 9 vuotiaat uskonpoliisit rikkovat lakia häiritsemällä toisten vapautta olla uskomatta (oletettavasti paastoon pakotetut m u s l i m i lapset). Ihanaa, tarvitsemme tätä lisää.

Vierailija
72/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannan kaikki syrjivät tai islamofobiset viestit.

Vierailija
73/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on sosiaalitoimi kun lapsia pidetään pakolla nälässä???? huostaan ja sassiin

Vierailija
74/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskonto on HIE-NO asia!!!!!!!!

Vierailija
75/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ramadan on tärkeä,

koulunkäynti ei.

Moni sanoo etteivät ole osa tätä maailmaa, raha heille kuitenkin kelpaa ja yhteiskunnan palvelut.

Ainoastaan ne Usa:n amissit ja mennoniitit elävät kuten opettavat. Ahkeria ovat.

Vierailija
76/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Älä ole seksismi hei!

-sama

Nyt on sakeaa settiä. Perjantaispsykoosi päällä?

On, tai sit sä et tunnista hyvää huumoria vaikka mä hieroisin sitä suoraan sun naamaan.

Ihme tosikkoja kaikki.

Vierailija
77/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannan kaikki syrjivät tai islamofobiset viestit.

Mille taholle?

Kerro lisää. On varmaan kotoisaa.

Vierailija
78/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta mun on vaikea enää nähdä mus li meissa ja is la missa mitään hyvää. Tiedän, että ei pitäisi niputtaa koko uskontoryhmää yhteen ja tiedän myös hyvin, että kaikissa uskonnoissa on huonoja puolia. Mutta jotenkin se on aina just tän uskontoryhmän edustajat, ketkä ovat kaikkia länsimaalaisia arvoja vastaan, ja ketkä ei millään sopeudu sen maahan kulttuurin ja tapoihin, missä asuvat. Mus limien logiikka on se, että heidän tahtoonsa pitää taipua ja heidän kulttuuriaan pitää noudattaa joka maassa. Se on mun mielestä huolestuttava ajattelutapa, koska tämän uskonnon edustajissa esiintyy paljon esim. suoranaista naisvihaa, ja naisen asema on muutenkin todella alhainen. Jotenkin on todella surullista ajatella, että lapset ei saa syödä koulupäivän aikana ja koko koulunkäynnin pitää kärsiä tuommoisesta typerästä paastosta. Aikuiset tehkööt mitä lystää, mutta miksi pitää vaikuttaa lapsen koulunkäyntiin, sitä en ymmärrä. Ihan naur

"En haluaisi yleistää, mutta yleistänpä kuitenkin. Itse asiassa kirjoitan pitkän ja koukeroisen viestin, jossa en muuta teekään kuin yleistän." 

Hienoa argumentointia hei.

Vierailija
79/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demolaattori kirjoitti:

Jos olisin vielä koulussa ja joku tulisi jotain vinkumaan niin aivan takuulla mässyttelisin kaikkea mahdollista sikapitoista evästä.

Ooh mikä edgelord siellä! 

Edgyä? Näetpä jotenkin omituisesti asiat. Tässähän on kysymyksessä vain tilanne jossa osoitetaan toiselle, että kuinka typeriä ovat uskonnolliset rituaalisi ja näethän, että me täällä sekulaarisessa Suomessa emme sellaisia arvosta äläkä myöskään odota, että tukisimme kaltaisiasi tuon kaltaisten asioiden edistämisessä. Tietysti vähän provokatiivisessa hengessä, joka on tietysti ihan ookoo. Näin itsekin tietysti toimisin, koska tällöin viesti menee paremmin perille.

Vierailija
80/346 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipppilaskirjotukset siirrettävä toiseen ajankohtaan. Samalla ratkeaisi suvivirsiongelma, jos lukukausi päättyisi muulloin kuin suvena.

Miksi?

No jos ne kirjoitukset olisi jonain muuna ajankohtana, niin ei tarvitsisi nähdä nälkää niiden aikana.

se ramadani kiertää. Ens vuonna sit taas vähän aikaisemmin jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän