Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniten tässä Iiittala-kohussa ärsyttää

Vierailija
15.03.2024 |

Täälläkin on ollut Iittalan uudesta brändistä puhetta. Se, mikä minua näissä vastaavissa ja etenkin nyt Iittalassa ärsyttää on meidän kaikista isoimman asiakaspotentiaalin dissaaminen "nuorekkaalla" brändillä. Minä olen (olin) juuri sitä porukkaa, joka Iittalaa osti - varakas, keski-ikäinen nainen, joka arvostaa pohjoismaisia juuria.

Nyt Iittalaa halutaan selvästi viedä pois meidän kuluttujasegmentiltä. Voidaan toki tulla viistastelemaan, että saahan sitä siitä huolimatta ostaa ja minun pitää elää aikani mukana. Mutta onhan tuo Iiittalan touhu tosi ylimielistä ja päälleliimattua ja aikaisempi ainutlaatuisuus on tasapäistetty liberaalin maailmankansalaishumpan äänitorveksi. En minä halua antaa sille rahaa! Elän sitä arkea muutenkin, mutta joissakin haluan pitäytyä vanhassa.

TÄmä on sitä samaa ilmiötä, kun meille keski-ikäisille akoille suunnattuja vaatteita mainostetaan nuorten mallien päällä. No en varmasti osta. Ei minusta tule enää nuorta - luojan kiitos - vaikka kuinka niin uskottelisitte. Minä olen ihan tyytyväinen keski-ikäisenä. En halua laittaa kuitenkaan rahojani brändiin, joka on halunnut siirtää pois meidän asiakkaistaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Olisi kyllä kiva tietää, millaisiin laskelmiin tämä tavoiteasiakkaiden totaalinen muutos perustuu. Pakostihan heillä täytyy olla jokin visio siitä, mistä ne uudet asiakkaat revitään vanhojen tilalle. Vai?

En kyllä ihmettelisi sitäkään, jos mitään ei ole mietitty niin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla