Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat keräävät roinaa. Teetättävät lisää kaappeja

Vierailija
15.03.2024 |

Kun roinan määrä vain lisääntyy. Myös molemmat mökit ovat täynnä.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sinulle jokin ongelma, vai miksi aloitus?

Se ahdistaa minua. Ja jos heidän kanssaan on kaupassa, he katsovat alelaareja ja ostavat viidennen paistinpannun. Mistä tuollainen voi johtua? Ap

Pakottaako joku sut sinne kauppaan appivanhempien kanssa? Kuka ja miten pakottaa? Normijärkinen myös kysyisi niiltä appivanhemmilta syytä moiseen eikä joltain keskustelupalstalta, oikeastiko sä kuvittelet että me täällä tiedetään miksi ne ostaa paistinpannuja.

Vierailija
22/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa kuka tuon pääsee raivaamaan aikanaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Jos se "sattuisit olemaan sinä ja miehesi/vaimosi" niin tilaa tyhjennysfirma, jos niin sattuu pollaasi.

Appivanhempasi eivät elä sinua varten vaan ihan omaa elämäänsä.

Toivottavasti saat aikanasi todella ilkeät miniät ja vävyt. Olet ansainnut sellaiset tuolla asenteella.

Vierailija
24/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla jo perinnöt mielessä vaikka appivanhemmat vielä pystyy ostoksilla käymään ja teettämään kaappeja?

Selitä nyt niille että rahaa olisi paljon mukavampi periä,  yrittäkää pitää rahat pankissa,  mitä te vanhat ihmiset enää kaappi-hankintoihinkaan rahaa laita?   Ja vaatteet,  älkää nyt hyvä ihme ostako,  jää vielä pitämättä jos kuolette.

Vierailija
25/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä arvaan että ap:n mies. Ja sen miehen sisarukset jos niitä on. Ei ole lakia joka velvoittaisi miniän raivaushommiin.

Vierailija
26/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ahdistaa minua. Ja jos heidän kanssaan on kaupassa, he katsovat alelaareja ja ostavat viidennen paistinpannun. Mistä tuollainen voi johtua? Ap

Pakottaako joku sut sinne kauppaan appivanhempien kanssa? Kuka ja miten pakottaa? Normijärkinen myös kysyisi niiltä appivanhemmilta syytä moiseen eikä joltain keskustelupalstalta, oikeastiko sä kuvittelet että me täällä tiedetään miksi ne ostaa paistinpannuja.

Kyllä minä olen tottunut siihen, että keskustellessa ihmiset pystyvät tuomaan esiin eri vaihtoehtoja jollekin käytökselle. Tässä tapauksessa esimerkkejä voisivat olla sota-ajan jälkeinen pula sekä nykyiset halvemmat hinnat, mutta huonompi laatu. Ap

Vierailija
27/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Jos se "sattuisit olemaan sinä ja miehesi/vaimosi" niin tilaa tyhjennysfirma, jos niin sattuu pollaasi.

Toivottavasti saat aikanasi todella ilkeät miniät ja vävyt. Olet ansainnut sellaiset tuolla asenteella.

Kenelle kiukuttelet? Ei tuo ollut ap.

Vierailija
28/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen tottunut siihen, että keskustellessa ihmiset pystyvät tuomaan esiin eri vaihtoehtoja jollekin käytökselle. Tässä tapauksessa esimerkkejä voisivat olla sota-ajan jälkeinen pula sekä nykyiset halvemmat hinnat, mutta huonompi laatu. Ap

Toki voi keskustella, mutta mä olen tottunut siihen että kysyn suoraan asianomaisilta syytä johonkin käytökseen. Silloin saa oikean vastauksen eikä arvauksia.

Vierailija
29/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen tottunut siihen, että keskustellessa ihmiset pystyvät tuomaan esiin eri vaihtoehtoja jollekin käytökselle. Tässä tapauksessa esimerkkejä voisivat olla sota-ajan jälkeinen pula sekä nykyiset halve

Ei kaikilla ole kykyä itsereflektioon. Ap

Vierailija
30/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat niille jotka joskus joutuu ne kaapit tyhjentämään. 

Nimimerkillä vuosi siinä meni

Vierailija
31/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ASiat mitkä ei vaikuta elämääsi voi sivuutta. Ihmiset ovat vapaita tekemään vaikka mitä typerää.

Vierailija
32/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää anopin hamstrausongelma lähinnä siksi, että hän muuttaa 2-3v välein. Ja niitä tavaroita saa aina olla raijaamassa uuteen kämppään. Mistään ei tietenkään voi luopua.

Jätän mieheni ongelmaksi enkä enää osallistu muuttoavuksi. Mies niitä joutuu sitten kantamaan asunnosta toiseen ja myöhemmin tappelemaan, kun anopin kunto huononee eikä voi enää asua romunsa keskellä. Suosittelen tätä asennetta.

Vierailija
33/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniät niin helposti rupeavat miehensä suvun päämiehiksi.  Hehän nämä, nuoret naiset,  tietävät kaiken kaikesta 

Hyi, millainen olet.

Ehkä hänellä on kokemusta. Minulla on 'harrastus', mistä saan vuositasolla 5-6k€ tuloja. Miniäni on useampaan kertaan kertonut, miten kallis harrastukseni on.  Jopa heidän lapsensa ovat maininneet sen kalleudesta.

eri

Vierailija
34/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

No, olen tyhjentänyt yhden hamsterin kuolinpesän, kerrostaloasunto, josta tuli kaksi jätelavallista ihan vaan kaatopaikalle kamaa (anoppi) ja kaksi käytännössä tyhjää kuolinpesää, eli kaikki tarpeeton oli jo vuosien varella heitetty pois (mummoni ja äitini). Että ihan kokemuksesta puhun. Itsellä ei ole tapana hamstrata tavaraa vaan sen takia että sitä on, hankinnat tehdään tarpeeseen. Mulle shoppailu on pakko, ei mitään terapiaa. Mutta toivottavasti sulle tuli tuosta sun kommentista parempi mieli siellä ryönäläjiesi keskellä.

Vierailija
35/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teettävät

Alihankintamaailmassa kun eletään, taitaa mennä jo useammin teetättämiseksi, teetätättämiseksi jne.

Vierailija
36/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kerätä, onpahan sitten myytävää perillisillä.

Roinaa ei osta kukaan. Ihan hirveä työmaa tuollaisten kaatopaikkojen selvittely perillisille, joilla on vielä oma perhe ja työt hoidettavanaan usein vielä satojen kilometrien päässä ko. keräilykohteesta. 

-ohis

Vierailija
37/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Oletko itse tuollainen oman elämäsi hamstraaja?

Oletko koskaan itse raivannut sellaista kuolinpesää?

-ohis

Vierailija
38/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun jäät eläkkeelle luovu elämästäsi.  Sänky, patja, tyyny ja peitto ehkä, tuoli.  Muut tavarasi heitä pois ettei sinusta ole vaivaa kuolemasi jälkeen.   Anna rahasi ja omaisuutesi pois.

Älä osta vaatteita , niukasti ruokaa.  

Vierailija
39/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kerätä, onpahan sitten myytävää perillisillä.

Joopa joo. Tiedän yhden tapauksen joka on laittanut isot rahat esim.kirjojen keräämiseen, että perilliset saavat joskus 20v päästä myidä. Koitin sanoa jo aikanaan, että kirjat eivät ole järkevä kohde sijoittaa rahoja. Hän vaan jankkasi kuinka niiden arvo tulee nousemaan. On vuokrannut niitä varten 2 varastotilaakin, eikä suostu myöntämään, että ei mitään järkeä.

Vierailija
40/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla jo perinnöt mielessä vaikka appivanhemmat vielä pystyy ostoksilla käymään ja teettämään kaappeja?

Selitä nyt niille että rahaa olisi paljon mukavampi periä,  yrittäkää pitää rahat pankissa,  mitä te vanhat ihmiset enää kaappi-hankintoihinkaan rahaa laita?   Ja vaatteet,  älkää nyt hyvä ihme ostako,  jää vielä pitämättä jos kuolette.

Meillä on kuule kaikki perinnöt jo jaettu ajat sitten, niin miehen kun mun puolelta, siksikin tiedän mistä puhun. Esim. siinä vaiheessa kun kerrostalokolmiossa on neljä (siis NELJÄ) ruokapöytää tuoleineen yksinasuneella ihmisellä, pitäisin sitä jo himpun sairaana touhuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi