Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appivanhemmat keräävät roinaa. Teetättävät lisää kaappeja

Vierailija
15.03.2024 |

Kun roinan määrä vain lisääntyy. Myös molemmat mökit ovat täynnä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstrausongelma?

Vierailija
2/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sinulle jokin ongelma, vai miksi aloitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata stressata kunhan ei tuo niitä teille. Sitten kun heistä aika jättää, tilaa vaan jonkun romukeisarin tyhjentämään nuo talot.

Vierailija
4/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä puutut asiaan?

Vierailija
5/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kerätä, onpahan sitten myytävää perillisillä.

Vierailija
6/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
7/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä en ole missään tekemisissä miniän kanssa. Saan elää juuri niin kuin haluan ja osaan sanoa, että vuokratkaa oma mökki, meidän mökille ei ole tulemista. Turha laittaa meiliä, että olisi kiva viettää loma suvun tiluksilla - niin onkin, teen sen omien roinieni keskellä.

Vierailija
8/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ahdistaa minua. Ja jos heidän kanssaan on kaupassa, he katsovat alelaareja ja ostavat viidennen paistinpannun. Mistä tuollainen voi johtua? Ap

Vierailija
9/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä puutut asiaan?

Puutun, miten? Ap

Vierailija
10/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ahdistut? Koita relata niin elämä on helpompaa.

Vierailija
11/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teettävät

Vierailija
12/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mieheni kanssa ole edes eläkeiässä, mutta toiminta malli oli pitkään, kuin appivamhemmillasi.

Tavarat ei mahdu, no uusi kaappi sitten...

Sen sijaan, että jostain voisi luopua. Tosin tollaista impulsiivista ostelua ei onneksi ole.

Vierailija
13/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ahdistaa minua. Ja jos heidän kanssaan on kaupassa, he katsovat alelaareja ja ostavat viidennen paistinpannun. Mistä tuollainen voi johtua? Ap

Sun ahdistus johtuu siitä, että sulla ei ole rahaa. Ja se taas johtuu siitä, että et ole töissä. Ja se johtuu siitä, että sulla ei ole osaamista ja se johtuu siitä, että et ole käynyt kouluja saadaksesi ammattitutkinnon. Että kyllä se on vaan sun ongelma!

Vierailija
14/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniät niin helposti rupeavat miehensä suvun päämiehiksi.  Hehän nämä, nuoret naiset,  tietävät kaiken kaikesta 

Vierailija
15/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne sitten kaapeissa, eivät muovipusseissa röykkiöissä 

Vierailija
16/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata stressata kunhan ei tuo niitä teille. Sitten kun heistä aika jättää, tilaa vaan jonkun romukeisarin tyhjentämään nuo talot.

Ap ei tilaa mitään, ei kuulu hälle pätkääkään.

Vierailija
17/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniät niin helposti rupeavat miehensä suvun päämiehiksi.  Hehän nämä, nuoret naiset,  tietävät kaiken kaikesta 

Hyi, millainen olet.

Vierailija
18/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teettävät

Totta, katsoin itsekin, että mitä soopaa kirjoitin. Ap

Vierailija
19/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ahdistus johtuu siitä, että sulla ei ole rahaa. Ja se taas johtuu siitä, että et ole töissä. Ja se johtuu siitä, että sulla ei ole osaamista ja se johtuu siitä, että et ole käynyt kouluja saadaksesi ammattitutkinnon. Että kyllä se on vaan sun ongelma!

Huutonauraisin, jos viitsisin. Ap

Vierailija
20/49 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isänikin keräsi tavaraa, eikä halunnut mistään luopua. Vuokrasi uusia varastoja, kun vanhat täyttyivät. Kalliiksihan se tuli noiden vuokravarastojen pito, mutta ei siihen voinut puuttua. Kun isä kuoli, saimme kuitenkin sisareni ja minä perheineen aika nopeassa tahdissa tyhjennettyä neljä varastoa, kesämökin ja asunnon. Apuna aina peräkärry ja sillä sitten vieteiin eteenpäin. Suurin osa tavarasta meni kaatikselle (90%), sillä tavara oli suurelta osin arvotonta (esim. kirjat olivat yhdessä varastossa kastuneet) ja tekstiilit imeneet itseensä hajun, joka ei lähtenyt pesussa pois. Osa lähti sitten kirpputorille ja lähinnä huonekaluja ja tauluja myytiin.

Itse ajattelen, että vanhemman eläessä ei ole oikeastaan ollenkaan mahdollisuuksia vaikuttaa tällaiseen toimintaan ja siihen puuttuminen aiheuttaa vain turhia ristiriitoja. Ei siis välttämättä kannata yrittää asiaan puuttua. Itse jonkun kerran yritin, mutta vaikutusta ei ollut, vaan enemmän pahaa mieltä molemmille osapuolille. Sen verran saimme tehtyä isän eläessä, kun oli jo huonossa kunnossa ja kotona oli kaatumisvaara lattiat täyttävien tavarakasojen takia, että siivosimme nämä läjät pois eteis-, keittiö ja makuuhuonetiloista. Työhuoneeseen emme saaneet koskea. Tässä vaiheessa isä ei myöskään enää itse pystynyt lisää tavaraa hankkimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi