Millaisia asioita olette saaneet tietää vasta aikuisina?
Sain tietää vasta tänä vuonna että lapsuuden paras kaverini on adoptoitu. En tosiaankaan tiedä miksen huomannut mitään lapsena.
Kommentit (22)
Että synnytyksessä voi paskoa alleen.
Että verojen maksamiseen ei ole alaikärajaa. luulin parikymppiseksi asti että verottaja ottaa eka kerran yhteyttä vasta ku täyttää 18 ja silloinkin vain jos on töissä.
Kaikenlaisia. Nostetaan nyt tähän, vaikka se, että puhelimella voi tehdä muutakin kuin soittaa ja vastaanottaa puheluita. Olisi ollut minun lapsuudessani ihan mielipuolinen ajatus
Äidin oikea nimi. Ja että toinen nimeni on se. Ahdisti vähän. Yhden naisen raskaus tuli esiin eri kautta kuin häneltä itseltään ja kovin myöhään, josta tuli joskus järkytys.
Että naisilla onkin kaksi reikää sukuelimissään.
Vierailija kirjoitti:
Että verojen maksamiseen ei ole alaikärajaa. luulin parikymppiseksi asti että verottaja ottaa eka kerran yhteyttä vasta ku täyttää 18 ja silloinkin vain jos on töissä.
Miksi verottaja ottaisi yhteyttä alaikäiseen, joka ei ole töissä?
Että enommme, jonka Lauri-serkku löysi "häkään kuolleena" olikin todellisuudessa tehnyt itsemurhan.
Että mihin parin päivän ikäinen pikkusiskoni oikeasti kuoli. Lapsena asiaa "kaunisteltiin" aika paljon, todellisuus oli harvinainen ja todella pahalaatuinen kromosomihäiriö.
Sen, miltä tuntuu kun penis työntyy emättimeen. Onneksi en tiennyt sitä vielä lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Että naisilla onkin kaksi reikää sukuelimissään.
Toivottavasti et ole nainen
Sain tietää vasta +30 iässä että yhdellä sisaruksistani on eri isä. Tämä järkytti koska sisarukseni ei eronnut millään tavalla muista ja äitini oli siis pettänyt ja olen myös tavannut jossain vaiheessa elämää tämän sisarukseni biologisen isän. Vanhempi ovat olleet aina yhdessä ja ovat edelleen.
Myöhemmin ymmärsin miksi isäni oli välillä tätä toista sisarusta kohtaan erilainen. Kun mietin lapsuutta taaksepäin niin palaset loksahti paikoilleen, vaikkei sitä ennen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että kaikki somalit ovat saastaa.
Ei tuo ole tieto.
Haluatko kutsua sitä sitten faktaksi?
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää vasta +30 iässä että yhdellä sisaruksistani on eri isä. Tämä järkytti koska sisarukseni ei eronnut millään tavalla muista ja äitini oli siis pettänyt ja olen myös tavannut jossain vaiheessa elämää tämän sisarukseni biologisen isän. Vanhempi ovat olleet aina yhdessä ja ovat edelleen.
Myöhemmin ymmärsin miksi isäni oli välillä tätä toista sisarusta kohtaan erilainen. Kun mietin lapsuutta taaksepäin niin palaset loksahti paikoilleen, vaikkei sitä ennen huomannut.
Lisään vielä että järkytykseni ei ole mitään verrattuna tähän sisarukseni järkytykseen, hän myöskin sai asiasta tietää samaan aikaan kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole vanhempiesi ja siskosi asia?
Että joku voi elää olemalla vaan vauva palstalla. Luulin että jokainen aikuinen käy jossakin töissä.
Olen saanut tietää puolen vuoden sisään että vape on sähkötupakka eikä joku design-huume. Eräs opettaja kaverini puhui vape ongelmasta ja mietin kauhuissani kuinka lapset pillereitä vetää koulussa. Myöhemmin luin mistä asiassa on kyse. N35
Mitä omg tarkoittaa