Tosi vaikea sopeutua siihen että vauva estää seksin.
Juuri kun vauva nukkuu ei satu haluttamaan. Jos sattuu, vauva keskeyttää. Katkoton uni ajoittuu aamuyöhön jolloin eme jaksa. Jos vien vauvan hoitoon olen huolissani sen voinnista enkä halua viedä. Pöh.
Kommentit (5)
Muussa tapauksessa seksi tosiaan JÄÄ aika vähiin.
Mutta kyllähän se halu sieltä on houkuteltavissa. Pääasia on, että on rauha sekstailla. Joten JÄRJESTÄKÄÄ se tilaisuus ja ottakaa se aika, että houkuttelette sen halun esiin.
Ja pieni lohdutuksen sana: itse ja monet muut naiset kertovat, että seksi jopa paranee synnytyksien myötä! Ok, alussa tosiaan pätkäunet väsyttävät ja paikat voivat olla kuivat ja kipeät (liukaste auttaa niissä vaivoissa). Mutta ajan myötä homma korjaantuu. Tuntoherkkyys ja orgasmiherkkyys ovat monella meistä parantuneet entisestään! Ja halutkin palaavat, kun ei enää niin väsytä, eikä tarvitse toisella korvalla valvoa, koska vauva herää.
:=)
seksiä harrastaa jossain muualla kuin siellä missä vauva nukkuu?
Tuskinpa se vauva varmastikkaan siihen kuolee jos ne hommat hoitaa loppuun.
Minä keksin sellaisen ovelan avun, että pyysin pari kertaa jotakuta viemään vauvan vaunuissa lenkille. Väitin, että se pelkää imurin ääntä ja me siivotaan. Siinä oli kivasti sitten tunti.
Veikkaan, että kaverit arvasivat :D
minä en pärjää ilman seksiä ja kosketuksia, lapsia olen kylläkin tehnyt 5 ja aina on seksiä harrastettu. Pisin tauko on ollut, 3 viikkoa. Kun on tahtoa on keinoja
Tärkeintä on uni ja ruoka. Ikää?