Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilillä 12.25€ ja tuet tulee vähän yli 2 viikon päästä, kaapissa 4 tomaattimurskaa, 2 tonnikalaa, 1 maito, 6 nuudelia, miten parjata lopukuu

Vierailija
14.03.2024 |

Tilillä 12.25€ ja tuet tulee vähän yli 2 viikon päästä, kaapissa 4 tomaattimurskaa, 2 tonnikalaa, 1 maito, 6 nuudelia, miten parjata lopukuu?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollin tietää siitä että se ei tiedä miten tuet monikossa tulee. Oikeasti useita tukia saavat, eikö ne tule vähän eri päivinä? 

No ei välttämättä. Voi olla, että saa asumistukea, joka menee suoraan vuokranantajalle, ja toimeentulotukea. Siinä se. Tai sitten saa asumistukea ja työttömyyskorvausta.

Vierailija
42/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pärjää vaan kuolet aliravitsemukseen koska et osaa käyttää rahaa eli hakeudu edunvalvontaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huomenna menen ruokajakeluun mutta yleensä sieltä ei saa oikein mitään kunnon syötävää

Pulloja kerään aina jos nään

Töihin en pääse

ap"

Mitä hittoa? Jos on oikeasti nälkä niin kelpaa mikä vaan!!!! Kehtaatkin täällä valittaa senkin nirsoilija.

Pullojenkeruusta pointsia, mutta muuten.. Mietihän vähän asennettasi ja olisko aika muuttaa asioita. 

Vierailija
44/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ideaa heittää että mihin töihin ja meinaatko että sen palkan saa etu käteen?  On niin vit. U n kulunut tuo hokema että ärsyttää aivan vi t. U s t i . 

Vierailija
45/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä autistipaskiaisilla on TaAs NiiN HAuSkAa EttTä. 🤦🏻

Vierailija
46/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla kuulemma elää useamman viikon.

Vierailija
47/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajakelu

Vierailija
48/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en teistä toisista tiedä, mutta minä olen elänyt oikeasti köyhyydessä. En kylläkään saanut enkä kysynyt mistään sosiaalitukia, ensiksi siksi, kun niitä ei mun "hamassa nuoruudessa" josta ei ole niin pitkä aika, tainnut vielä oikein olla tai sitten toieks siksi, etten tajunnut niitä hakea tai siis en osannut, kun "ei kukaan ollut niistä kertonut".

Osasin kuitenkin ottaa opintolainat (opintorahoja ei silloin ollut) ja muutakin lainaa joita sitten maksoin pitkään takaisin.

Mutta näin jälkeenpäin ajateltuna olisin voinut tehdä todellakin monta erilaista ratkaisua eikä olisi ollut niin tiukkaa:

miksi mun piti silloin tupakoida? Olisin säästänyt pitkän pennin. Lopetin sitten paljon myöhemmin tupakoinnin, kun ei siihen olisi edes enää ollut ainakaan mitään taloudellista pakkoa.

miksi mun piti silloin värjätä pääni kun oli ihan kivan väriset omat hiuksenikin. Olisin säästänyt pitkän pennin.

miksi mun piti silloin ryypätä elämäni surkeuteen? Olisin säästänyt pitkän pennin.

Yksin noista kolmesta yllä olevasta olisin saanut ihan tarpeeksi rahaa arjen pyörittämiseen.

Vaan ei kun ei.

Vierailija
49/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuudella nuudelilla pärjää vaikka kuin kauan.

Vierailija
50/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 eurolla kuulemma elää useamman viikon.

Ei elä. 

Vierailija
51/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tämmönen aloitus tällä kertaa. Jos minä saisin päättää, niin sulle pitäisi antaa porttikielto tälle palstalle.  

Vierailija
52/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy ylimääräisiä tavaroita netti/fb-kirpparilla, kerää pulloja, tee jotain keikkatyötä kuten lastenhoito, koiran ulkoilutus, joku muutto/ siivousapu tms. Ja jatkoa ajatellen paras kaikesta hae oikeisiin töihin niin ei tartte tukia odotella

Vierailija
53/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuudella nuudelilla pärjää vaikka kuin kauan.

Ja kaapista varmaan jotain ruokaöljyä löytyy. Energian saantia voi turvata sillä, että nuudelin liemen sekaan heittää lisäksi ihan pullosta aina pari ruokalusikallista ruokaöljyä.

Onko tällaiset tyypit jotain netin uhkapelaajia? Eli peliriippuvuus saa heidät tyhjentämään tilinsä kokonaan?

Vierailija
54/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa peruspäivärahalla elämistä vaikka puol vuotta, niin selviää. Kuten Purran ja Orponkin pitäisi.

-sivusta

Vierailija
55/55 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat 2euroa kilo,

Eloveena 2,20euroa paketti

vehnäjauhot 2kg 2euroa

Pasta 1kg 1euro

Hiilareita. puuroa, keitettyjä perunoita, sämpylöitä, pastaa tomaattikastikkeessa jne 

5euroo jää lisukkeisiin. 

Pitää vaan ottaa vastuuta ja tehä itte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän