Oliko Marinin ainoa syy mennä ehdolle vaaleihin 2023 että voisi nostaa omaa profiiliaan eikä edustaa kansalaisia eduskunnassa?
Olen miettinyt tätä välillä. Onko muita ketkä ovat toimineet noin että menevät ehdolle eduskuntaan ja kun vaalit eivät menekään ihan sillä tavoilla jolla saisi profiilia nostettua, niin erotaan heti eduskunnasta johon on ensin äänestäjät huijattu äänestämään eikä hoidetakaan sitä tehtävää johon Marinin kohdalla 35000 suomalaista on hänelle luottamuksen antanut?
Kommentit (4)
Keräsi SDP:lle ääniä, erosi miehestään ja lähti eduskunnasta v*ttuun heti kun mahdollista.
Nytkö vasta tajusit tämän. Marin on opportunisti ja valehtelija. Minusta vastenmielinen olio. Puheet ja teot eivät kohtaa. Narsisti jolle minä minä minä tulee ensin. Itse huomasin tämän heti kun hän PÄÄSI takaoven kautta pääministeriksi. Keltainen neste noussut päähän ja täyttänyt sen kokonaan.
Sanna alkoi selvästi satsaamaan nettiin kun kokoomuksen gallupsuosio näytti 24%. Lopulta olii liian seksikäs koko politiikkaan. Ei auttanut edes lennokas maailmankiertue 3kk ennen vaaleja. Ausseissakin vaan kyseltiin että miksi se on siellä?
up