Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoisiko palstan naiset miestä, joka haluaa pitää kasvojen ihon hyvässä kunnossa?

Vierailija
14.03.2024 |

Olen asian kanssa ehkä hieman myöhässä, mutta olen nuori kuitenkin vielä. Ainoa asia mitän olen aikaisemmin tehnyt oli peseminen ja aurinkorasvan käyttö. Aloin aika vasta käyttämään kosteusvoidetta päivittäin, ja kerran viikkon se raegeeli, joka fyysisesti puhdistaa ihoa. En ole koskaan tupakoinut, enkä juo alkoholiakaan. Syöminen normaalin terveellistä, eli tältä osin hyvät edellytykset. Ihoni on varsinkin talvisin todella kuiva.

Olenko ihan kummajainen? :D Riittääkö tämä , vai puuttuuko jotain oleellista?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä, mitkään mömmöt ei kosteuta ihoa tarpeeksi. Ainoastaan vesi mitä on juotu rittämiin auttaa.

Vierailija
2/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miesten neuvot kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteusvoide, säännöllinen puhdistus, terveellinen ruokavalio ja aurinkorasva on hyvä setti jo :)

Liikaa ei kannata hoitaa varsinkaan jos on herkkä iho. Tärkeintä on vaan löytää ne omalle iholle toimivat tuotteet, talvella kannattaa käyttää rasvaisempaa kosteusvoidetta, kesällä pääsääntöisesti pärjää kevyemmällä. 

Vierailija
4/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "normaalin terveellinen" syöminen?

Vierailija
5/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että haluat hoitaa ihoa! Tärkeää on tuo aurinkorasva ja kosteutus. Jos ihosi on kuiva, niin geelimäinen, raepuhdistus voi olla liian raju. Kokeile kosteuttavia, maitomaisia puhdistusaineita. Kuivalle iholle kannattaa ylipäätään valita tuotteet, joissa lukee "kosteuttava". 

Vierailija
6/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitobisnes on yksi suuri rahastus. Ihmisen iho ei tarvitse mitään ylimääräistä. 

Ihosairaudet erikseen, niihin löytyy lääkinnälliset tuotteet 

Vierailija
7/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero spermaa 3-4 kertaa päivässä kasvoihin. Spermassa paljon ihoa korjaavia aineita. Toimii meillä naisillakin.

Vierailija
8/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiero spermaa 3-4 kertaa päivässä kasvoihin. Spermassa paljon ihoa korjaavia aineita. Toimii meillä naisillakin.

Omaa vai jonkun toisen?

Vierailija
9/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa vai jonkun toisen?

Kaikki käy. Helpoin varmaan roiskaista omalle naamalle.

Vierailija
10/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihe mikkää kortsukräämit auta jos on rusina.

Vierailija
11/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkorasva on kyllä ehdoton! Mun suosikki on se suihkutettava Garnierin versio, jättää hyvän pinnan ja on kätevä lisätä.

Sitten suosittelisin seuraavia tuotteita. Tämä puhdistukseen, on tosi hyvä ja helppo: https://www.sinunapteekki.fi/products/flow-balm-to-milk-cleanser-puhdis…

Ja tämä kosteutukseen: https://www.sinunapteekki.fi/products/bybi-mega-mist-70-ml-hyaluronihap…

Kasvosuihke hyvä jos yhtään kuivuva iho, muuten riittää kosteusvoide, vaikka apteekin aqualan L.

Ryppyjen kanssa retinolia, vaikka tällainen öljy https://www.sinunapteekki.fi/products/puhdas-revolutionary-retinol-elix…

Vierailija
12/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinoli! Se auttaa tutkitusti

Mut sit varovasti auringon kanssa. 

Vierailija
13/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuon puljun mikään mainostelija, vaikka kaikki linkit viekin sinne. Tuolla vaan oli nuo mukavasti saatavilla kaikki mitä tahdoin suositella

Vierailija
14/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoitorutiini on hyvä. Teen osittaisen, en aina jaksa laittaa kaikkia 9 kerrosta hoitovettä ja kuoria, mutta kuitenkin joka ilta ja aamu jollain tasolla. Hoitovesi, seerumi, päivä-/yövoide, silmänympärysvoide, tarvittaessa aurinkovoide. Joskus myös laitan kasvomaskin ja kuorin ihon.

Whamisan tuotteet aivan huippuja. Ovat vielä täysin luonnonmukaisia. 

Vierailija
15/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealainen ihonhoitorutiini on hyvä. Teen osittaisen, en aina jaksa laittaa kaikkia 9 kerrosta hoitovettä ja kuoria, mutta kuitenkin joka ilta ja aamu jollain tasolla. Hoitovesi, seerumi, päivä-/yövoide, silmänympärysvoide, tarvittaessa aurinkovoide. Joskus myös laitan kasvomaskin ja kuorin ihon.

Ps. Et ole outo jos mietit ihojuttuja. Ilmeisesti nuoret miehet koko ajan enemmän huolehtivat itsestään, on kans tää hajuvesi-innostus jne. Mun pikkuvelikin tekee korealaista ihonhoitorutiinia ja ostelee parfyymeita ja miehekäs nuori mies se on! 

Vierailija
16/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tietysti kaksoispuhdistus sekä öljymäisellä että vaahtoutuvalla tuotteella 

Vierailija
17/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mennä ostamaan naamanpuhdistusainetta. Sen sijaan tyrkyllä oli 12-osaisia ihonhoitorutiineja. Olen kohta 50 vuotta pärjännyt sillä putsarilla, ihan vähän epäilyttää että tarvitaanko 12. 

Vierailija
18/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sperma on oikeasti hyvä. Levitän kerran viikossa mieheni spermaa yöksi. Aamulla iho kiittää.

Vierailija
19/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itselleni apua ihonhoitoon videoilta, nainen olen. Siltä löysin myös videoita, jotka on asiallisia ja tarkoitettu hyvään kauneudenhoitoon miehille. Oiken hyviä videoita.

Olen itse opettelemassa primer foundation, foundation, booster,silmien lifting booster.  Huh miten on paljon.

Keskity sinäkin yhteen firmaan ja saat sieltä tarpeellista apua. Olen ajatellut lorealia ja maybelinea. Juu boosteria täytyy laittaa silmien ympärille.

Vierailija
20/40 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä toimii, mutta sperma ei saa olla omaa. Oma keho tunnistaa sen eikä siitä synny hoitavaa vaikutusta.