Neuvoisiko palstan naiset miestä, joka haluaa pitää kasvojen ihon hyvässä kunnossa?
Olen asian kanssa ehkä hieman myöhässä, mutta olen nuori kuitenkin vielä. Ainoa asia mitän olen aikaisemmin tehnyt oli peseminen ja aurinkorasvan käyttö. Aloin aika vasta käyttämään kosteusvoidetta päivittäin, ja kerran viikkon se raegeeli, joka fyysisesti puhdistaa ihoa. En ole koskaan tupakoinut, enkä juo alkoholiakaan. Syöminen normaalin terveellistä, eli tältä osin hyvät edellytykset. Ihoni on varsinkin talvisin todella kuiva.
Olenko ihan kummajainen? :D Riittääkö tämä , vai puuttuuko jotain oleellista?
Kommentit (40)
Kosteusvoide, säännöllinen puhdistus, terveellinen ruokavalio ja aurinkorasva on hyvä setti jo :)
Liikaa ei kannata hoitaa varsinkaan jos on herkkä iho. Tärkeintä on vaan löytää ne omalle iholle toimivat tuotteet, talvella kannattaa käyttää rasvaisempaa kosteusvoidetta, kesällä pääsääntöisesti pärjää kevyemmällä.
Mitä on "normaalin terveellinen" syöminen?
Hienoa, että haluat hoitaa ihoa! Tärkeää on tuo aurinkorasva ja kosteutus. Jos ihosi on kuiva, niin geelimäinen, raepuhdistus voi olla liian raju. Kokeile kosteuttavia, maitomaisia puhdistusaineita. Kuivalle iholle kannattaa ylipäätään valita tuotteet, joissa lukee "kosteuttava".
Ihonhoitobisnes on yksi suuri rahastus. Ihmisen iho ei tarvitse mitään ylimääräistä.
Ihosairaudet erikseen, niihin löytyy lääkinnälliset tuotteet
Hiero spermaa 3-4 kertaa päivässä kasvoihin. Spermassa paljon ihoa korjaavia aineita. Toimii meillä naisillakin.
Vierailija kirjoitti:
Hiero spermaa 3-4 kertaa päivässä kasvoihin. Spermassa paljon ihoa korjaavia aineita. Toimii meillä naisillakin.
Omaa vai jonkun toisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa vai jonkun toisen?
Kaikki käy. Helpoin varmaan roiskaista omalle naamalle.
Ei siihe mikkää kortsukräämit auta jos on rusina.
Aurinkorasva on kyllä ehdoton! Mun suosikki on se suihkutettava Garnierin versio, jättää hyvän pinnan ja on kätevä lisätä.
Sitten suosittelisin seuraavia tuotteita. Tämä puhdistukseen, on tosi hyvä ja helppo: https://www.sinunapteekki.fi/products/flow-balm-to-milk-cleanser-puhdis…
Ja tämä kosteutukseen: https://www.sinunapteekki.fi/products/bybi-mega-mist-70-ml-hyaluronihap…
Kasvosuihke hyvä jos yhtään kuivuva iho, muuten riittää kosteusvoide, vaikka apteekin aqualan L.
Ryppyjen kanssa retinolia, vaikka tällainen öljy https://www.sinunapteekki.fi/products/puhdas-revolutionary-retinol-elix…
Retinoli! Se auttaa tutkitusti
Mut sit varovasti auringon kanssa.
En ole tuon puljun mikään mainostelija, vaikka kaikki linkit viekin sinne. Tuolla vaan oli nuo mukavasti saatavilla kaikki mitä tahdoin suositella
Korealainen ihonhoitorutiini on hyvä. Teen osittaisen, en aina jaksa laittaa kaikkia 9 kerrosta hoitovettä ja kuoria, mutta kuitenkin joka ilta ja aamu jollain tasolla. Hoitovesi, seerumi, päivä-/yövoide, silmänympärysvoide, tarvittaessa aurinkovoide. Joskus myös laitan kasvomaskin ja kuorin ihon.
Whamisan tuotteet aivan huippuja. Ovat vielä täysin luonnonmukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Korealainen ihonhoitorutiini on hyvä. Teen osittaisen, en aina jaksa laittaa kaikkia 9 kerrosta hoitovettä ja kuoria, mutta kuitenkin joka ilta ja aamu jollain tasolla. Hoitovesi, seerumi, päivä-/yövoide, silmänympärysvoide, tarvittaessa aurinkovoide. Joskus myös laitan kasvomaskin ja kuorin ihon.
Ps. Et ole outo jos mietit ihojuttuja. Ilmeisesti nuoret miehet koko ajan enemmän huolehtivat itsestään, on kans tää hajuvesi-innostus jne. Mun pikkuvelikin tekee korealaista ihonhoitorutiinia ja ostelee parfyymeita ja miehekäs nuori mies se on!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tietysti kaksoispuhdistus sekä öljymäisellä että vaahtoutuvalla tuotteella
Yritin mennä ostamaan naamanpuhdistusainetta. Sen sijaan tyrkyllä oli 12-osaisia ihonhoitorutiineja. Olen kohta 50 vuotta pärjännyt sillä putsarilla, ihan vähän epäilyttää että tarvitaanko 12.
Vierailija kirjoitti:
Sperma on oikeasti hyvä. Levitän kerran viikossa mieheni spermaa yöksi. Aamulla iho kiittää.
Etsin itselleni apua ihonhoitoon videoilta, nainen olen. Siltä löysin myös videoita, jotka on asiallisia ja tarkoitettu hyvään kauneudenhoitoon miehille. Oiken hyviä videoita.
Olen itse opettelemassa primer foundation, foundation, booster,silmien lifting booster. Huh miten on paljon.
Keskity sinäkin yhteen firmaan ja saat sieltä tarpeellista apua. Olen ajatellut lorealia ja maybelinea. Juu boosteria täytyy laittaa silmien ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii, mutta sperma ei saa olla omaa. Oma keho tunnistaa sen eikä siitä synny hoitavaa vaikutusta.
Juo vettä, mitkään mömmöt ei kosteuta ihoa tarpeeksi. Ainoastaan vesi mitä on juotu rittämiin auttaa.