Onko tuo Sammallahti noin idis?
Puhui eduskunnassa siitä, että monissa Euroopan maissa nuo samanlaiset työelämän pelisääntöjen muutokset on tehty jo 1990-luvun laman jälkimainingeissa.
Eikö Tere kansanedustajana todellakaan tiedä, että tuo 1990-luvun lama oli ihan kotimainen ja kotikutoinen pankkikriiseineen, kun vapautettiin pääomamarkkinat ja markka laitettiin kellumaan ?
Kommentit (21)
Terehän on itse ilmoittanut ÄO:nsa olevan pienempi kuin 99% suomalaisista, että...
https://en.wikipedia.org/wiki/Early_1990s_recession
No ehkä käytti väärää sanaa, olisi pitänyt sanoa taantuma. Mutta taantuma - lama, samaa shittiä.
Vierailija kirjoitti:
Terehän on itse ilmoittanut ÄO:nsa olevan pienempi kuin 99% suomalaisista, että...
Mistä tälläinen tieto? Hänhän on eliittiä, insinööri ja kaikki.
Näitä nuoria ensimmäisen kauden kansanedustajia tuppaa vaivaavan tietojen vähyys ja itsevarmuuden ylenpalttisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
X:ssä (ent. Twitter) asialla retosteli.
Vierailija kirjoitti:
Näitä nuoria ensimmäisen kauden kansanedustajia tuppaa vaivaavan tietojen vähyys ja itsevarmuuden ylenpalttisuus.
Siksi Iriskin sai lähteä.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä käytti väärää sanaa, olisi pitänyt sanoa taantuma. Mutta taantuma - lama, samaa shittiä.
Niin, entisestä puoluekaveristaan Willestäkin voisi sanoa, että on tyttöihin menevä tai väärää sanaa käyttäen ped*fiili.
Tuo Tere vaikuttaa niin tyhmältä että hän on varmaan seuraava persuihin loikkaaja.
Tere on kokoomukseen kuuluva persu.
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Tere on todennut, että "Mun ÄO on isompi kuin 2% suomalaisista. Entäs sulla?".
Eli sekä vertailumuoto että prosenttiluku aivan poskellaan.
Vierailija kirjoitti:
Muualla Euroopassakin toki talous notkahti, mutta Suomen lukuihin ei päästy missään. Siinä mielessä ei ole sama., puhuuko lamasta vai taantumasta.
Suomi on harvoja maita, joita esim. juuri tuossa Wikiartikkelissa erikseen mainitaan. Suomi meni laman puolelle 1990 (tai jo oikeastaan 1989) ja pääsi jotenkin ulos vasta 1993-1994.
Pääosassa läntisen Euroopan maita tuo notkahdus oli noin 1991(2)-1993
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Olet oikeassa, pahoittelut. Tuntuuko nyt paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
No, kertoo jotain postaajasta, jos tuollaisia on kirjoitellut. Ei ole ainakaan tuo ÄO siellä matematiikan eikä kirjallisen ilmaisun puolella.
Eikö teille talouspelleille ole joku oma forumi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, entisestä puoluekaveristaan Willestäkin voisi sanoa, että on tyttöihin menevä tai väärää sanaa käyttäen ped*fiili.
Suojaikäraja on Suomessa 16 vuotta, ja sitäkään alempi ei ole vielä pedo filiaa, vaan efebofiliaa. Kaikki miehet ovat efebofiliijeja enemmän tai vähemmän. Miesten suosikki-keski-ikä naaraalle on 21 vuotta. Siitä sinä 50 vuotias läski mielenterveyshäiriöinen sinitukkainen irokeesivalas et pääse yli etkä ympäri. Koita elää sen faktan kanssa.
Kirjallisesti ilmaisusta päätellen edellisen postauksen tekijä on persu - miksi puolustat eri puolueen kansanedustajaa? Ai niin, unohdin, persuista on tullut kokkareiden likaisten temppujen osasto hiukan samaan tapaan kuin IRA oli Sin Feinin märkä osasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
No, kertoo jotain postaajasta, jos tuollaisia on kirjoitellut. Ei ole ainakaan tuo ÄO siellä matematiikan eikä kirjallisen ilmaisun puolella.
Kertoo ehkä enemmän susta, jos mielestäsi on huomattavasti parempi, että Tere ilmoittaa olevansa tyhmempi kuin 98% suomalaisista. Onhan siinä toki se 1% ero alunperin väitettyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fake news.
Kertoo ehkä enemmän susta, jos mielestäsi on huomattavasti parempi, että Tere ilmoittaa olevansa tyhmempi kuin 98% suomalaisista. Onhan siinä toki se 1% ero alunperin väitettyyn.
Postaajalla viittasin Tereen itseensä
Sitä paitsi tuo tereen mainitsema Saksan Harz on kirosana huonommin pärjäävien joukossa - sitäkö tässä todellakin haetaan?