Haluatteko kysyä jotain kohta 68-vuotiaalta naiselta?
Jos teille tulee mieleen jotain niin vastaan mielelläni.
Joskus kyselin myös ja tuli ikäviä viestejä ikäviltä ihmisiltä. Otan kuitenkin sen riskin ja uskon, että ihmiset on yleensä mukavia.
- n67v -
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytötteletkö nuoria naisia?
Osaatko avata kuohuviinipullon?
Lapseni on nuori nainen enkä tytöttele. Ketään.
Kuohuviinipullon kanssa minulla on ollut ongelmia.
Minkälaisia ongelmia voi olla kuohuviinipullon avaamisessa?
Jos vaikka ei löydy hyvää avaajaa ja sitten yrittää avata puukolla/veitsellä.
Okei, nyt ymmärrän. Vaikeaa onkin jos yrittää avata jollain työkaluilla. Kuohuviinipullo avataan käsin..
Vieläkö haaveilet jostakin...maailmanympärysmatkasta, risteilystä Kreikan saaristossa, "botoxista poskissa" etc.etc.vai oletko jo saavuttanut kaiken itsellesi tärkeän elämässäsi?
Miksi ihmeessä joku haluaisi kysyä Sulta mitään? Ketä kiinnostaa? Jos on ihan pakko kysyä niin millon poistut tältä palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö haaveilet jostakin...maailmanympärysmatkasta, risteilystä Kreikan saaristossa, "botoxista poskissa" etc.etc.vai oletko jo saavuttanut kaiken itsellesi tärkeän elämässäsi?
Minulla taitaa olla kaikki.
En haaveile mistään matkoista; aikoinaan perheetön tätini olisi halunnut minut lapsena etelän matkoille. En koskaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku haluaisi kysyä Sulta mitään? Ketä kiinnostaa? Jos on ihan pakko kysyä niin millon poistut tältä palstalta?
Joo en tiijä. Kysyvät kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sinun poistua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä eksyit tähän keskusteluun?
Miten seksin loppuminen tapahtui? Loppuiko se kuin seinään vai hiipuuko halut pikku hiljaa? Olen tätä miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksin loppuminen tapahtui? Loppuiko se kuin seinään vai hiipuuko halut pikku hiljaa? Olen tätä miettinyt.
No meillä se hiipui pikkuhiljaa. Huomattiin, että ei enää pystytä siihen ja sitten tuli vaan se hellyys toista kohtaan. Aina se rakkaus toista kohtaan säilyy.
- ap -
Montako miehen kalua on ollut sisässäsi elämäsi aikana?
"Tehtyä ei tekemättömäksi saa"- näinhän se on; kadutko sinä jotakin elämässäsi tapahtunutta asiaa? Onko uskollisuus avioliitossa mielestäsi tärkeää vielä tänä päivänäkin?
Vierailija kirjoitti:
"Tehtyä ei tekemättömäksi saa"- näinhän se on; kadutko sinä jotakin elämässäsi tapahtunutta asiaa? Onko uskollisuus avioliitossa mielestäsi tärkeää vielä tänä päivänäkin?
Ollaan me tuon papan kanssa oltu uskollisia toisillemme.
Sen sijaan vieläkin mietin, että en ole ollut koskaan vuoden äiti ja olen tehnyt paljon virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes avasit aloituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan me tuon papan kanssa oltu uskollisia toisillemme.
Sen sijaan vieläkin mietin, että en ole ollut koskaan vuoden äiti ja olen tehnyt paljon virheitä.
Kukahan loppujen lopuksi voisi sanoa olleensa vuoden äiti tai isä,tuskin kukaan on täydellinen,eikä tarvitsekaan olla.
Osoittaa tyhmyytensä hän, joka moittii ja solvaa aiheita palstalla, viisas pysyy pois ketjusta, mikä ei kiinnosta, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tapasitte puolisosi kanssa?
Ravintolassa, jota ei enää ole. Mieheni istui baaritiskin toisella puolella kaverinsa kanssa ja mietti, että onkohan tuo nainen pidempi häntä ja osaakohan se polkkaa. Osasi.
Hauska🙂
Mitä mieltä olet ikäihmisten kohtelusta tämän päivän Suomessa? Mitä mieltä olet *mummottelusta* täysin vieraitten ihmisten taholta?
Vierailija kirjoitti:
Jäitkö 61v OVElle?
(Minä jäin, nyt oon 63. Elämäni paras päätös)
Vastasitko tähän? Vai enkö huomannut?
En tiedä kehunko. Joka tapauksessa minä en ole kasvoiltani ryppyinen.