Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhokkiminiä vastailee kysymyksiinne

Vierailija
17.01.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suurin syy lienee se että olen uraa luova kahden lapsen äiti

Vierailija
2/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen vain tullut sen nyt huomaamaan että olen hänen mielestään nykyisin kylmä ja lapsistaan välittämätön äiti. Ei paljo enää huvita anopilla vierailla kun aina saa piikittelyä kuulla.

Ite oon liian kiltti ollut sille sanomaan takas, mut en kauaa jaksa hillitä itseään enää pidempään. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se käytännössä näkyy?

Vierailija
4/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sain ylennyksen töissä tehtäviin joista todella pidän ja joihin haluan tosissani satsata. Tämä vaati kyllä sen että en jäänyt hoitovapaalle vaan palasin töihin heti äippäloman päätyttyä. -ap

Vierailija
5/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en veisi alle 1-vuotiasta hoitoon, kuten sinäkään et olisi jäänyt kotiin. Silti löytyy arvostelijoita meidän kummankin valinnoille. Sun anopillas ei ole mitään oikeutta arvostella sun ratkaisuja. Ettei kuitenkin olisi jollain tavalla kateellinen sun elämälle? Monesti se on kateus mikä arvostelun takana on..

Vierailija
6/6 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon koti- tai työäitiyden suhteen. Oma äitini kannustaa minua kokoajan palaamaan töihin. Ei oikein ymmärrä kotiäitiyttä. Anoppini puolestaan arvostaa kotiäitiyttä.

Palasin ensimmäisen lapsen ollessa 13kk töihin ja kohtasin paheksuntaa eripaikoissa asian johdosta. Toisen lapsen jälkeen aion olla 2,5 vuotta kotiäiti. Tätä taas joissakin paikoissa ihmetellään ja hieman paheksutaan (liian pitkään kotona).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi