Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaalahoitoon joutunut Katja Simula kertoo, kuinka cityhirvet hyökkäsivät Iskujen väliin tuli pieniä taukoja

Vierailija
14.03.2024 |

Torniolainen Katja Simula kohtasi keskiviikkona kolme kaupunkilaisia pelotellutta hirveä ja päätyi sairaalahoitoon.
Keskiviikkona puolenpäivän aikoihin olin kultaisennoutajamme kanssa lenkillä Tornionjoen jäällä. Sitten huomasin noin 50 metrin päässä meistä hirviemän ja kaksi vasaa. Rukoilin siinä kohtaa, ettei koira huomaisi niitä, Simula kertoo.
Koira kuitenkin havaitsi hirvet ja lähti niitä kohti Simulan huudoista huolimatta.
https://hs.fi/kotimaa/art-2000010294464.html

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyö leukaan sitä hirveä niin pitäis tipahtaa 😁

No juu, justiinsa. Oletko nähnyt tällaista hyökkäystä koskaan?

Vasta palloon vaan jos hirvi tulee päälle. Itse löisin alaleukaan niin lujaa kuin pystyisin, varmaan tippuis. Jos ei niin kokeilla potkaista etujalat alta.

:D Et kerkeä kuule edes housuisi paskoa jos hirvi tulisi päälle. Elätkö jossain videopelimaailmassa.

Vierailija
22/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyö leukaan sitä hirveä niin pitäis tipahtaa 😁

Kurkipotkulla hirveä turpaan takapihalla.

Kurkipotkuilijat ei tajua luonnoneläimen nopeutta. Hirven puolella olen, vasat jäi orvoksi mutta ehkä tuo sai lihaa. Ihmiset työntyy koirineen syvälle metsään asutuskeskuksista. 

Hirvet on aikamoisia vellihousuja. Metsästyksessäkin uros hirvi jää piileskelemään johonkin puun taakse ja pistää naaraan sekä vasan menemään edeltä ammuttavaksi 😁 Ei mitään herrasmies ainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla