Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juuri tajusin, olen ollut av-mammana 5 vuotta!

Vierailija
17.01.2007 |

Kuka haluaa synttärikakkua?

*puhaltaa viisi kynttilää sammuksiin ja toivoo ...*

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin vauva vasta tulossa ja jo " koukussa"

Vierailija
2/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosia tällä palstalla.. tulin ekaa kertaa lukemaan juttuja silloin, kun tämä oli vielä online-palstan kaltainen. Joskus vuonna 1998... o_O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle, oikeasti on välissä ollut aika pitkiäkin taukoja. Yleensä olen palaillut palstalle hetken ajaksi, kun omilla lapsillani on tapahtunut jotain muutoksia elämässä. Nyt nuorimmainen lähti viime syksynä eskariin.

*ojentaa hurjan isot kermahöhhörasvakakun siivut kakkoselle ja kolmoselle* Tämä ei kuitenkaan lihota, joten olkaapa hyvät!

ap

Vierailija
4/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täältä vielä löytyisi jotain kurkunkostukettakin. Mitä saisi olla: kahvia, teetä, sampanjaa vai jotain muuta?

*ojentaa jättisuurta siivua neloselle ja taputtaa lohdutukseksi selkään*

ap

Vierailija
5/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nelonen liikuttuneena

Vierailija
6/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittynyt tuossa ajassa erinomaiseksi av-mammaksi! Toivottavasti pääset vaikkapa kummilapseen soveltamaan av-palsta mielenkiintoisen eriskummallisia oppeja tai sitten joskus siihen omaan vaaviin. :) Nämähän on nii...iin ainutlaatuisen hyviä ohjeistuksia. Tosiaan, kaikkien lasta yrittävien kannattaisi perehtyä etukäteen oikeaoppiseen lastenhoitoon tämän palstan avulla. Kyllä av-mammat tietää!

*Poksauttaa sampanjapullon, kun näyttää noilla muilla suu kuivaavan ja ojentaa aimo siivut kympille ja yhdelletoista*

Yhdelletoista, onnea myös! Kilautatko lasillisen kanssani! *Lykkää yhdentoista kätöseen sampanjalasillisen ja nostaa omaansi ilmaan kilautusta odottamaan*

ap

Vierailija
7/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa ja synnärillä on tultu käytyä jo useempaan kertaan ja kädestä ollaan pidetty kiinni niin yks päivästä lasta kuin juuri kuusi vuotta täyttävää! kyllä täällä kaikkea oppii!

joskus kun vain sais sen oman... vois olla että täytyis lopettaa täällä käynit :) tulis otettua liian henkilökohtaisesti!

kyllä me ollaan vanhoja jo!

Vierailija
8/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jätän tähän pöydälle tän kakun, ottakaa vaan aimo siivut kaikki viestiketjuun kurkistelijat ja sampanjaa riittää myös !

ap

Vierailija
9/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti olen vimpan päälle av-mamma sitten, kun lapsia joskus tulee ;D

Vierailija
10/10 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten koen olevani ihan mitat täyttävä av-mamma!

Kiitos kakusta, mä toin vähän suklaakeksejä!

Te kuulkaa olette kuin ystäviä mulle. Malja sille, että on taas alkanut uusi vuosi, jona voidaan haukkua toistemme mielipiteet lyttyyn, arvostella monisanaisesti toistemme kasvatustavat, tapella siitä, onko sektio synnytys vai ei ja harvinaisina herkkuina välillä saada aikaan hervottoman hauskoja ja sarkastisia ketjuja.

Pidetään linja, mammat!