Naisena ensitreffeille ilman meikkiä, mies mitä olet mieltä?
Mä olen niin erinäköinen meikillä ja ilman, niin olen käynyt ensitreffeillä ilman meikkiä kun en halua antaa virheellistä kuvaa naamastani. Ilman olen aika harmaa hiirulainen, meikillä jopa ihan näyttävä. Kiinnitätkö miehenä huomiota tällaiseen, ajatteletko että olisi tuo nyt voinut vähän panostaa? Vai onko mitään väliä? Tinderissä on kumpiakin kuvia, tai monta ilman meikkiä ja yks meikattu. Jotkut miehet kommentoi juuri sitä missä oon meikattu, että ootpa kaunis. En ole lähtenyt treffeille heidän kanssaan kun enimmäkseen en käytä meikkiä, ja tulee olo että vain meikattuna kelpaisi.
Kommentit (77)
Minä olin ensi treffeillä meikittä. Mies oli kyl nähnyt kuviani ja en koskaan juuri meikkaile. Hyvin meni ja mies tuijotti vain lumoissaan, vieläkin 6v jälkeen.
Häävalokuvissa se näkee, morsian hehkuu meikattuna ja sulhanen on hädintuskin kammannut hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Jos haluat löytää miehen, niin meikkiä naamaan. Kylmä totuus.
Naisia itselläsi tuskin riittää. Itse kuulun meikkaaviin naisiin, mutta korkeasti koulutettujen maailmassa olen nähnyt aivan kaikenlaisten naisten pariutuvan miesten kanssa. Äly on katsos joillekin ratkaiseva ominaisuus, mutta ymmärrän että ei sinulle, koska se itseltäsikin puuttuu. 😄
Et meikkaa, jos tämä aloitus ottaa näin paljon hermoon. Kyllä akateemisilla miehillä on hoikat ja laittautuneet naiset. Se on vaan tehty hillitysti ja tyylikkäästi.
Suomalaisen naisen perusväritys ilman meikkiä on niin kalpea ja harmaa, että syytä kyllä meikata edes vähän.
meikkaaminen on huijausta. toimii hyvin maksullisissa kertatapaamisissa, mutta jos etsii pidempää seuraa, niin huijaus kyllä paljastuu jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen perusväritys ilman meikkiä on niin kalpea ja harmaa, että syytä kyllä meikata edes vähän.
Mun mies tykkää kalpeista naisista. Miehissäkin eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Jos haluat löytää miehen, niin meikkiä naamaan. Kylmä totuus.
Aika erikoisia ja pinnallisia miehiä oot tavannut. Kummasti noita munallisia on riittänyt omiin tarpeisiin ja välillä tuntuu että ylikin, vaikka meikkiä käytän ehkä joskus ja jouluna.
Vaikka tätä peukutinkin, niin rehellisyyden nimissä on sanottava, että kaunis nainen ei (tietenkään) sitä meikkiä kaipaa.
Ja jos ollaan menossa treffeille, ja oma naama ei välttämättä ole siellä asteikon kärkipäässä, niin harvoinpa sitä ehtii yhden tapaamisen aikana vakuuttaa vastakkaista sukupuolta mahtavasta persoonastaan.
Mulla näin miehenä nainen kyllä kaunistuu jos huomaa hänen olevan huippu tyyppi. Ja samoin myös rumenee päinvastaisess
Tavallaan ymmärrän ja tavallaan en. Jos kyseessä on henkilö, joka ei normaalisti meikkaa, niin ainakin itse miettisin vahvasti jaksanko parisuhdetta, jos se edellyttäisi itseltäni totaalista muutosta sen suhteen, että joutuisin jatkossa käyttämään aikaa ja panostusta siihen, että näytän kotonakin jonkun silmiin "kivalta", vaikka se ei itselleni luontevalta tuntuisikaan. Mulla esimerkiksi työ on pääosin joko etänä tai maastossa säästä huolimatta tehtävää, niin töihin meikkaaminen ei ole tarpeen eikö oikeastaan järkevääkään, koska jotkut ripsarit on hien tai sateen vuoksi varmasti poskilla ja tukka litassa sen kohdekäynnin jälkeen. Toki on tilanteita, joissa voi ja on ihan kiva panostaa ja leikkiä ulkonäöllä, mutta kuinka kauan tuollaista jaksaisi ylläpitää arjen keskellä?
Laita ihan siltä kuin itsestä tuntuu. Itse laitan yleensä kevyen meikin. En halua, että mies kiinnostuu minusta vain sen takia, että olen superlaitettu, joten vältän voimakasta meikkiä ja yliseksikästä pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten tarvitsee meikata, eihän miehetkään meikkaa. Nämä yhteiskunnan normit on ihan naurettavia.
Ei tarvitse meikata. Ei tarvitse käydä pesulla. Ei tarvitse huolehtia kunnosta. Ei ole mikään pakko laittaa ehjiä ja puhtaita vaatteita päälle tai laittaa hiuksia.
Mutta jos treffeillä aiot saada vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan, niin kaikki edellä mainitut asiat nostavat todennäköisyyttä onnistumiseen.
Toisaalta ei niille treffeille kannata ihan päinvastaisena lähteä kuin mitä arjessa on, mutta kannattaa silti hieman enemmän panostaa.
Mielenkiintoinen keskustelu. Minä laittauduin aiemmin jonkin verran. Nykyään kulmat on siistitty ja ripsiväriä laitan, muuten en käytä mitään kosmetiikkaa paitsi viihteellä on lisäksi huulipunaa. Hiukset on pestyt ja siistit mutta ei varsinaisesti laitetut.
Olen tehnyt erikoisen havainnon- vedän tällaisena hillittynä tavallisena enemmän miehiä puoleeni, kuin meikattuna. Eniten saan vastakkaisen sukupuolen huomiota liikuntaharrastuksissa, joissa olen tukka ponnarilla ilman mitään meikkiä.
Mulla on itellä ns. voimakkaat värit enkä halua korostaa niitä meikillä. Hankala samaistua ap:n tilanteeseen mutta yleisesti voisi sanoa, että mene meikittä. Jos mies pettyy, se ei ollut sua varten.
Ei kai se meikkaus mikään vaatimus ole. Mutta voit vaikka pukeutua nätisti ja laittaa korun hiuksiin(tai jotain asusteita) Luulisi että mieskin sitten jollain tapaa panostaa ulkonäköön. Lopettakaa niiden meikkien tuputtaminen, kun ne on vain huonoksi iholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoisia ja pinnallisia miehiä oot tavannut. Kummasti noita munallisia on riittänyt omiin tarpeisiin ja välillä tuntuu että ylikin, vaikka meikkiä käytän ehkä joskus ja jouluna.
Vaikka tätä peukutinkin, niin rehellisyyden nimissä on sanottava, että kaunis nainen ei (tietenkään) sitä meikkiä kaipaa.
Ja jos ollaan menossa treffeille, ja oma naama ei välttämättä ole siellä asteikon kärkipäässä, niin harvoinpa sitä ehtii yhden tapaamisen aikana vakuuttaa vastakkaista sukupuolta mahtavasta persoonastaan.
Mulla näin miehenä nainen kyllä kaunistuu jos huomaa hänen olevan huippu tyyppi. Ja samoin myös rumenee päinvastaisess
Tässä oikeestaan se mitä tarkoitinkin tällä aloituksella. En halua johtaa harhaan, jos mies ihastuu siihen meikattuun minään, se perustuu johonkin mikä ei ole totta. Kyllä se ulkonäkö vaan on sellainen, mikä siihen kiinnostukseen vaikuttaa todella paljon. En haluaisi että mies pettyy, jos ensin näkee mut muutaman kuukauden vaan meikattuna. Kun se todellisuuskin pitäisi viehättää. Ja jos ei viehätäkään, sit olisi mennyt kummankin aikaa hukkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla näin miehenä nainen kyllä kaunistuu jos huomaa hänen olevan hu
Jos haluat, laita sitten vain tosi kevyt meikki. Ei paljon eroa.
Vierailija kirjoitti:
Panetko päälle treffeille myös rumimmat vaatteesi? Ettei vaan tulisi väärää käsitystä että olisit vähänkään kivan näköinen.
Mä laitan kivannäköiset vaatteet, mutta korkkareiden sijaan voin ihan hyvin laittaa balleriinat ja en myöskään ikinä laittaisi mitään peppua nuolevaa minihametta tai toppia, jossa tissit tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan ymmärrän ja tavallaan en. Jos kyseessä on henkilö, joka ei normaalisti meikkaa, niin ainakin itse miettisin vahvasti jaksanko parisuhdetta, jos se edellyttäisi itseltäni totaalista muutosta sen suhteen, että joutuisin jatkossa käyttämään aikaa ja panostusta siihen, että näytän kotonakin jonkun silmiin "kivalta", vaikka se ei itselleni luontevalta tuntuisikaan. Mulla esimerkiksi työ on pääosin joko etänä tai maastossa säästä huolimatta tehtävää, niin töihin meikkaaminen ei ole tarpeen eikö oikeastaan järkevääkään, koska jotkut ripsarit on hien tai sateen vuoksi varmasti poskilla ja tukka litassa sen kohdekäynnin jälkeen. Toki on tilanteita, joissa voi ja on ihan kiva panostaa ja leikkiä ulkonäöllä, mutta kuinka kauan tuollaista jaksaisi ylläpitää arjen keskellä?
Toin varmaan pointtini hieman epäselvästi esille. Tarkoitin sen niin, että pienellä panostuksella saat mahdollisesti ne toiset treffit ja vaikka seuraavatkin ja sinä aikana käy ilmi, että olette kuin luotuja toisillenne. Ja kuten jo sanoin, näin miehenä itselläni vaikuttaa siihen miten kauniiksi naisen koen hänen luonteensa, olemuksesa yms. jotka eivät varsinaisesti ole mihinkän ulkonäköön liittyviä asioita. Tällöin siis ei välttämättä enää tarvitse meikata lainkaan ja tutustuminen (sekä kaunistuminen) sen kuin vaan jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia itselläsi tuskin riittää. Itse kuulun meikkaaviin naisiin, mutta korkeasti koulutettujen maailmassa olen nähnyt aivan kaikenlaisten naisten pariutuvan miesten kanssa. Äly on katsos joillekin ratkaiseva ominaisuus, mutta ymmärrän että ei sinulle, koska se itseltäsikin puuttuu. 😄
Et meikkaa, jos tämä aloitus ottaa näin paljon hermoon. Kyllä akateemisilla miehillä on hoikat ja laittautuneet naiset. Se on vaan tehty hillitysti ja tyylikkäästi.
Meikkaan kyllä arkenakin. Kerroin mitä olen nähnyt. Yliopistossa opiskelee kaikenlaisia miehiä ja naisia ja pariutuminen on tosielämässä erilaista kuin naisvihamielisissä teorioissa. 😄
Suoraan sanottuna minulle on tullut joskus ensitreffeillä vähän sellainen olo, että olisi voinut edes vähän laittautua ja panostaa. Itse jännitän ensitreffejä ja yritän olla kaikin puolin parhaimmillani, niin tuntuu että jos toinen ei tee samaa niin ei ole kovin tosissaan koko hommassa tai ei arvosta treffikumppania, kunhan lähtee katsomaan puolihuvikseen. Ehkä joskus on näin ollutkin..
Sitten jos juttu etenee ja nähdään useamman kerran, niin sillä ei ole niin väliä enää ja on kivaa jos kumpikin voi olla rennommin.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna minulle on tullut joskus ensitreffeillä vähän sellainen olo, että olisi voinut edes vähän laittautua ja panostaa. Itse jännitän ensitreffejä ja yritän olla kaikin puolin parhaimmillani, niin tuntuu että jos toinen ei tee samaa niin ei ole kovin tosissaan koko hommassa tai ei arvosta treffikumppania, kunhan lähtee katsomaan puolihuvikseen. Ehkä joskus on näin ollutkin..
Sitten jos juttu etenee ja nähdään useamman kerran, niin sillä ei ole niin väliä enää ja on kivaa jos kumpikin voi olla rennommin.
Kai sitä voi laittautua ilman meikkaamista. Tässä puhuttiin vain meikeistä.
Miehille vasta vaatimuksia onkin. Vaan erillaisia.