Naisena ensitreffeille ilman meikkiä, mies mitä olet mieltä?
Mä olen niin erinäköinen meikillä ja ilman, niin olen käynyt ensitreffeillä ilman meikkiä kun en halua antaa virheellistä kuvaa naamastani. Ilman olen aika harmaa hiirulainen, meikillä jopa ihan näyttävä. Kiinnitätkö miehenä huomiota tällaiseen, ajatteletko että olisi tuo nyt voinut vähän panostaa? Vai onko mitään väliä? Tinderissä on kumpiakin kuvia, tai monta ilman meikkiä ja yks meikattu. Jotkut miehet kommentoi juuri sitä missä oon meikattu, että ootpa kaunis. En ole lähtenyt treffeille heidän kanssaan kun enimmäkseen en käytä meikkiä, ja tulee olo että vain meikattuna kelpaisi.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Jos haluat löytää miehen, niin meikkiä naamaan. Kylmä totuus.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen mennyt treffeille ilman meikkiä, niin miesten reaktio on ollut "oot kiva, mutta ei ole kipinää".
Meikattuna reaktio on "oot niin kaunis, millon nähdään uudestaan?"
Jos olet meikkaamattomana kiemurrellut kiusaantuneena, vältellyt katsomasta treffikumppania ja mahdollisesti huulet mutrulla niin en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olen mennyt treffeille ilman meikkiä, niin miesten reaktio on ollut "oot kiva, mutta ei ole kipinää".
En epäile yhtään.
Olen itse mies, ja ulkonäkö = kipinä, ainakin mun tapauksessa. Jos nainen näyttää hyvältä, tunnen kipinää. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tunne kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkeintä on ulkonäkö. Jos haluat löytää miehen, niin meikkiä naamaan. Kylmä totuus.
Naisia itselläsi tuskin riittää. Itse kuulun meikkaaviin naisiin, mutta korkeasti koulutettujen maailmassa olen nähnyt aivan kaikenlaisten naisten pariutuvan miesten kanssa. Äly on katsos joillekin ratkaiseva ominaisuus, mutta ymmärrän että ei sinulle, koska se itseltäsikin puuttuu. 😄
Jos nainen saapuu treffeille meikkaamattomana ja verkkarit jalassa, oletan, että nainen ei arvosta minua sen vertaa, että viitsisi laittautua. Nykyisessä minä minä -maailmassa peruskohteliaisuus tuntuu sorrolta ja huomaavaisuus uhraukselta.
Olen aina ihmetellyt näitä "en meikkaa miesten takia" -naisia. Mikset? Mikset halua näyttää viehättävältä ja piristää kaikkien arkea.
Onneksi oma vaimo kunnioittaa minua sen verran, että silloin kun vietetään parisuhdeaikaa kahdestaan kaupungilla, päällä on kivat vaatteet, kampaus ja tyylikäs meikki.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saapuu treffeille meikkaamattomana ja verkkarit jalassa, oletan, että nainen ei arvosta minua sen vertaa, että viitsisi laittautua. Nykyisessä minä minä -maailmassa peruskohteliaisuus tuntuu sorrolta ja huomaavaisuus uhraukselta.
Olen aina ihmetellyt näitä "en meikkaa miesten takia" -naisia. Mikset? Mikset halua näyttää viehättävältä ja piristää kaikkien arkea.
Onneksi oma vaimo kunnioittaa minua sen verran, että silloin kun vietetään parisuhdeaikaa kahdestaan kaupungilla, päällä on kivat vaatteet, kampaus ja tyylikäs meikki.
Kampaus? Kuulostaa epäilyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän
Vierailija kirjoitti:
No meikkaatko sinä miehenä tummat silmänaluset piiloon, siistit kampauksen kihartimen tai suoristusraudan kanssa ja vahaat viikset, lisäät partavettä ja parfyymia ja tälläydyt piilokorkokenkiin aina kaupungille lähtiessä?
Naisille ja miehille ulkonäön suhteen asetettavat standardit on aivan eri tasolla ja joku parran ajaminen ei mielestäni millään tasolla vertaudu siihen, että naiselta odotetaan täyttä meikkiä ja monimutkaista pitkiin hiuksiin tehtävää kampausta jonkun perus kaupungilla liikkumisen vuoksi. Juhlatilaisuus et toki erikseen. Miksi miehille riittää parran siistiminen ja perushygienia plus siistit vaatteet, mutta naiselle ei?
Missä luki että menisin verkkareissa treffeille? 😄
Kauniit vaatteet ja pitkä tukka pestynä ja kivasti föönattuna tietysti😄 Mulla on ihan kauniit kasvonpiirteet, mut oon niin väritön että pelkkä ripsiväri tuntuu muuttavan koko ilmeen.
Kiitos kaikille kommenteista, mielenkiintoisia mielipiteitä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet meikkaamattomana kiemurrellut kiusaantuneena, vältellyt katsomasta treffikumppania ja mahdollisesti huulet mutrulla niin en ihmettele.
Ihan normaalisti oon ollut silloinkin. Ei mulle ole mikään ongelma olla ilman meikkiä.
No kuka vaatii mitäkin. Eiköhän jokainen osaa asettaa omat standardinsa. Naisen ja miehen välinen vetovoima syntyy siitä, että molemmat ovat erilaisia. En yhtään ihmettele, miksi lapsia ei synny eivätkä ihmiset löydä kumppania, jos peruskohteliaisuus on jokin valtava uhraus. Ei siinä mitään, hampparia naamaan, verkkarit jalkaan ja sinen väri tukkaan, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoisia ja pinnallisia miehiä oot tavannut. Kummasti noita munallisia on riittänyt omiin tarpeisiin ja välillä tuntuu että ylikin, vaikka meikkiä käytän ehkä joskus ja jouluna.
Vaikka tätä peukutinkin, niin rehellisyyden nimissä on sanottava, että kaunis nainen ei (tietenkään) sitä meikkiä kaipaa.
Ja jos ollaan menossa treffeille, ja oma naama ei välttämättä ole siellä asteikon kärkipäässä, niin harvoinpa sitä ehtii yhden tapaamisen aikana vakuuttaa vastakkaista sukupuolta mahtavasta persoonastaan.
Mulla näin miehenä nainen kyllä kaunistuu jos huomaa hänen olevan huippu tyyppi. Ja samoin myös rumenee päinvastaisessa tilanteessa. Tähän kyllä yleensä tarvitsee enemmän aikaa kuin yhdet treffit, ja jos ulkonäkö ei vedä heti aluksi puoleensa, niin ehkäpä niitä toisia treffejä ei tulekaan. Sinänsä siis pienimuotoinen ehostaminen on ihan kannattavaa, raskasta meikkiä en suosittele.
Mies pyydystetään meikillä ja muilla kikoilla. Niille joutuu räpsyttämään ripsiä jne.
Meikki jää luontevasti pois yhteisten öiden ja saunailtojen myötä.
Tosi mies ei lähde karkuun. Muistelee vaan haikeana sitä kuumaa kissaa, jonka kynsiin aikoinaan jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ja järki eivät sovi samaan päähän
Muistelen että kauniilla ihmisillä olisi tutkimuksissa havaittu olevan myös keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä.
Vierailija kirjoitti:
No jos normilookkiisi ja -arkeesi ei meikkaaminen kuulu niin sitten tietenkin menet niille treffeillekin meikittä. Niiden idea kun ei ole mennä esittämään jotakuta muuta ihmistä vaan siellä olisi tarkoitus olla ihan oma itsensä ja kummallakin mahdollisuus tutustua toiseen.
Miksi? Treffeillä pitää olla kaikin tavoin parhaimmillaan, jos haluaa toiset treffit. Tinderin ansiosta kaikilla on niin paljon valinnanvaraa.
Ei tarvitse heti hypätä tylsään arkeen.
Mies haluaa hurmaantua! Kiinnostuisitko itse, jos joku tulisi työhaalareissa treffeille, kun käyttää niitä muutenkin.
Kyllä sitä sitten ajan myötä voi olla ilman meikkiäkin, kun ollaan tultu tutuiksi.
Ei sotamaalausta, vaan se mikä itselle parhaiten sopii.
Kyllä me miehet olemme sen verran tottuneita meikattuihin, että nainen täysin ilman meikkiä näyttää yleensä sentään hätkähdyttävän harmaalta ja huonoihoiselta. Keskiverto nainen siis. Joku erikoistapaus voi näyttää hyvältä, mutta emmepä me miehet varmaankaan yleensä edes tajua, kuinka paljon meikkiä naiset yleensä käyttävät. Jonkinlainen, vaikka sitten vaatimattoman tasoinen, meikkaus on varmaan käytännössä välttämättömyys.
Miksi naisten tarvitsee meikata, eihän miehetkään meikkaa. Nämä yhteiskunnan normit on ihan naurettavia.
Ei se meikeistä riipu tykkääkö mies susta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoisia ja pinnallisia miehiä oot tavannut. Kummasti noita munallisia on riittänyt omiin tarpeisiin ja välillä tuntuu että ylikin, vaikka meikkiä käytän ehkä joskus ja jouluna.
Vaikka tätä peukutinkin, niin rehellisyyden nimissä on sanottava, että kaunis nainen ei (tietenkään) sitä meikkiä kaipaa.
Ja jos ollaan menossa treffeille, ja oma naama ei välttämättä ole siellä asteikon kärkipäässä, niin harvoinpa sitä ehtii yhden tapaamisen aikana vakuuttaa vastakkaista sukupuolta mahtavasta persoonastaan.
Mulla näin miehenä nainen kyllä kaunistuu jos huomaa hänen olevan huippu tyyppi. Ja samoin myös rumenee päinvastaisessa tilanteessa. Tähän kyllä yleensä tarvitsee ene
"jos ulkonäkö ei vedä heti aluksi puoleensa, niin ehkäpä niitä toisia treffejä ei tulekaan"
Mä veikkaan että valtaosa ihmisistä, sukupuolesta riippumatta, toimivat juuri noin. Jos treffikumppanin ulkonäkö ei ensitreffeillä vedä puoleensa, niin toisia treffejä ei haluta sopia, oli sen treffikumppanin luonne sitten kuinka kiva tahansa.
Ainakin itselläni homma menee just noin. Jos toisen ulkonäkö ei miellytä, ei sillä ole mitään merkitystä vaikka hänellä olisi maailman kultaisin luonne.