Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesburgereiden " hakulaitteet"

Vierailija
17.01.2007 |

Onko monessakin Hesessä nykyään käytäntönä tyrkätä asiakkaalle " hakulaite" käteen tiskillä? Että kun se piippaa, niin on hampurilainen noudettavissa tiskiltä, (niin että pöytä jää sinne vartioimatta, niin että jo pöydässä oleviin ruokiin voidaan vaikka syljeskellä)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetin palautetta asiasta ja

valehtelivat päin naamaa, että on Etelä-Suomessa jo ihan yleinen käytäntö! Just, jännä juttu, että en ole itse törmännyt, vaikka usein käynkin. Ja kavereilta kysyin, niin kukaan ei tiennyt.

AP

Vierailija
2/14 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmännyt tuohon piippariin ulkomailla suosituissa ravintoloissa. Eli kun seurueelle vapautui pöytä, piippari alkoi soimaan. Odotusaikana pystyi rauhassa juomaan vaikkapa drinksun ravintolan baarissa:) Tuossa yhteydessä mukava, mutta en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta hesen systeemistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toimi ihan hyvin, sitä paitsi se vehje ei piipannut vaan siinä alkoi vaan vilkkua valo (ei häirinnyt muita). Mutta että sama homma Hesessä, huhhuh! Eikö pikaruokapaikan idean pitäisi olla se, että voit nopeasti käydä tiskiltä nappaamassa ruuan ja pääset nopeasti syömään. Ensin Hesellä siis tökkii ruokien valmistustahti, ja sitten asiakkaan pitäisi vielä itse toimia tarjoilijana?

Ja ap:lle vielä: en _onneksi_ ole törmännyt samaan käytäntöön missään päin Suomea, joten saamasi vastaus oli pelkkää puppua.

Vierailija:

Olen törmännyt tuohon piippariin ulkomailla suosituissa ravintoloissa. Eli kun seurueelle vapautui pöytä, piippari alkoi soimaan. Odotusaikana pystyi rauhassa juomaan vaikkapa drinksun ravintolan baarissa:) Tuossa yhteydessä mukava, mutta en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta hesen systeemistä...

Vierailija
4/14 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin heille, että mielenkiintoista, etten sitten ole yhteenkään sellaiseen paikkaan vielä törmännyt.

AP

Taidan muuten laittaa asiasta adressin adressit . comiin.

Vierailija
5/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku provo?

Siis, ettei työntekijät enää kiikuta hampurilaisia pöytään vaan asiakas joutuu sen tiskiltä hakemaan? Eli, ensin petyt ku et saa tuotetta heti, ja joudut sen vielä itse tiskiltä myöhemmin hakemaan...

PAKKO OLLA PROVO!

Vierailija:

Onko monessakin Hesessä nykyään käytäntönä tyrkätä asiakkaalle " hakulaite" käteen tiskillä? Että kun se piippaa, niin on hampurilainen noudettavissa tiskiltä, (niin että pöytä jää sinne vartioimatta, niin että jo pöydässä oleviin ruokiin voidaan vaikka syljeskellä)

Vierailija
6/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noloa kävellä sen piipparin huutaessa...sitte vaa otettii " lämpäaltaasta" hamppis ja piipari sinne...TODELLA HUONO SYSTEEMI!!

Vierailija
7/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä kuullu että Hesessä olisi.

Vierailija
8/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siellä hesekin tota systeemiä käyttää tai käytti...Toisaalta voi olla et hesen työntekijät hoitaa sen Rosso puolenkin...jospa johtuu sitten siitä...Mut ap kerro mis oot nähny vastaavaa?

Vierailija
9/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin että pöytä jää sinne vartioimatta, niin että jo pöydässä oleviin ruokiin voidaan vaikka syljeskellä)

Lähinnä huolestuisin siitä, etten haluaisi jättää lapsia istumaan yksinään tai päällysvaatteitani ja ostoksia vartioimatta.

Vierailija
10/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jumbon Rosso Expressissä on ainakin ollu tommonen käytäntö.

En ole kyllä kuullu että Hesessä olisi.

Vierailija
11/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman yhteydessä oleva Hese.

Toi on siis niin asiakasta halventava systeemi.

Mä pistin jo palautetta niin Heselle, SOK:lle, jonka tiloissa se on ja pariin muuhunkin paikkaan.

Enkä mene enää koskaan sinne!

AP

Vierailija
12/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko muualtakin löytyisi tuo sama typerä käytäntö?

AP

Vierailija
13/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä touhua? Kohta varmaan pihvit paistetaan itse siihen purilaiseen?

Hyvä Hese!

Vierailija
14/14 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän