Onko ihmisen pidettävä itse huolta seksuaalisesta tyydyytyksestä vai voiko olettaa
että puoliso haluaa tuottaa tyydytyksen?
Meillä siis pitkä suhde takana, mies saa parissa minuutissa ja sitten homma on ohi, ei jaksa räplätä, ei antaa suuseksiä, myös minun oma tyydytykseni hänen o:n jälkeen hermostuttaa ja sanoo, mennään jo nukkumaan.
Ottaa tosi paljon päähän, enkä tiedä mitä tehdä. Muuten mies on kunnollinen ja suhteellisen huomaavainenkin ns. perusmies.
Kommentit (5)
tuottaa kipua + ahdistusta. Nyt sitten miehen ei kulemma tee enää mieli kun on liikaa annettu paineita..
Kai se terapia olisi hyvästä mutta paineitahan kai siitäkin sitten tulee: (
ap
Oletko ottanut huomioon että tällä palstalla käy myös lapsia? Vauva-lehdestä löytyy näille irstailuille oma palsta.
Tai toinen vaihtoehto on, että miehellä on jotain estoja tässä suhteessa. Tai esim joku alemmuuskompleksi, pelkää ehkä ettei osaa/pysty tyydyttää sinua.
Suosittelen lämpimästi, että haette apua seksuaali- ja ehkä myös perheterapiasta.
klö
Jos mies ei tuohon suostu, niin laittaisin koko seksin jäihin hetkeksi.
Kerro myös miehellesi, että molempien nautinto ja tyyydytys on tärkeää. Jos miehesi yhtään ajattelee, hän kyllä tajuaa asian. Jos tämä ei auta, niin suosittelen seksuaaliterapiaa teille molemmille!
Jos parisuhde on muuten hyvä, seksin saa kyllä paremmaksi, jos yrittää. Toki se vaatii yritystä ja tahtoa molemmilta.
Orgasmista on jokainen itse vastuussa, mutta parisuhteessa täytyy huomioida myös toinen osapuoli. Kertomuksesi perusteella miehesi ei tällä hetkellä ota sinua kunnolla huomioon.
klö